Yhteisöpeli: Lyyran ryöstö; toimarit kokouksessa - peliketju

Niin sitä luulisi, mutta liiton miehillä näyttää olevan oikeat ja väärät. Niistä vääristä voin sanoa yhden nimen, se on Virveliä kainaloon, niin ei tuu niinku ihan yllätyksenä.

Mieli palaisi joskus päästä kokeilemaan, että miten huono olen valehtelemaan, mutta näitä perushyviksen hommia pakkaa kohdalle jatkuvasti osumaan. Tai onhan niitä erikoishommia tietysti aika tiheään osunut, että kai mä nyt olen Norjan koutsi tällä samalla tuurilla. Sitä kyllä ihmettelen, että soluttautujille en ollut pelaaja enkä manageriuralla ikinä kiinnostava muilutettava, mutta ehkä tässä tj:n klubitakissa olisi sitä jotain.

Arvuuttajista ja Urheilusta tuttua Yhtiöstä lainatakseni:“Näillä mennään.”

++Jopeti koska yrittää maalata hyvistä pahiksesta. Kuten sanoin, mua ei huimaa.

Mutta niinhän se on, että toimitusjohtaja voi heittää hyvästit uralle huipputasolla, jos häntä ei erota soluttautujasta.

Pahimmillaan tässä saattaa käydä niin, että minut leimataan syylliseksi, ja siinä menee muutama työpaikka kevään ja kesän aikana ohi.

Äh, pahista hyviksestä. Paitsi yrittää itse toki olla olevinaan hyvis, joten siinä mielessä viesti oli validi.

1 tykkäys

No mitä tässä turhia jarruttelemaan… ++Virvelia_Kainaloon

Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin.

Jaahas, siellä aletaan jo lämpiämään! Mä otan vielä muistiinpanoja tässä kohtaa, mutta hyvä että alkaa olla vähän kuhinaa.

Offtopikin offtopikkina: jos porukassa olisi vielä Jesper, niin meillähän olisi kolme iloista rosvoa kasassa.

3 tykkäystä

Missäs mahtaa luuhata @Armas ja @mazzus ??
Pätkiikö teamslinjat?

Hanat on auki!

1 tykkäys

Oho, täällähän on hommat jo vauhdissa.

Kannattaa muuten muistaa Jellonaprinssin olemassa olo ja voittotavoite.

2 tykkäystä

Derek myös epäilyttää. Ehdin heittää monta lennokasta lausetta sillä välin, kun tämä mietti, että taitaa kuitenkin vielä miettiä.

–Joonatan ++Derek

Äh siis –Jopeti ++Derek

Virvelin pakka täysin levällään. Taitaa ensikertalaisen (soluttautujana) kädet täristä?

4 tykkäystä

Outs, poikkaria satelee vähän joka suuntaan! Onneksi ei ole tuomari iholla kiinni, ++Virvelia_kainaloon

2 tykkäystä

Hommahan lähti nopeesti laukalle kun ehdin jo ajatella, että ei tänään mitään saa aikaan. No hyvä kuitenkin, niin ei jää aivan valitteluksi asuista tämäkään päivä.
Virvelin yhtäkkinen kärkkäys epäilyttää, mutten tässä vaiheessa suoraa johtopäätöksiä vetäisi. Derekin jutulle saatoin naurahtaa, oishan se huippu kun saatais vielä Jesper ja sitten soluttautujiks he kolme.

Derek ja Jopeti saatiin nalkkiin alta aikayksikön. Kukahan on kolmas? :thinking:

Muistuttaisin muita tavallisia hyviksiä, että kannattaa pitää linjat kuumina neuvottelujen avauspäivänä. Tänään on joka tapauksessa huonoimmat saumat saada koplaajat kiinni, joten jotain on irti saatava.

1 tykkäys

Tavallinen keskisuuren seuran toimari ei muutenkaan hyödy mitään tässä höpöhöpö teamsissa roikkumisesta, joten ihan turhaa tänne on tarrautua ylimääräisen GHEJ-kotipelin toivossa.

Johan täällä on lähtenyt syytöksiä ja epäilyjä kärkkäästi lentämään. Ensimmäisen päivän jännityksetkö nyt purkautuu? Mutta kolisutellaan vaan haarniskoja ja yritetään selvittää, että kuka täällä oikein on kuka. Ehkäpä tämä sekametelisoppa lähtee jossain vaiheessa selkiytymänkin.

Vähän naurahdin tälle. Onko vatta kuralla jo?

Tässä on vaan se seikka, että voit hyvin olla jellonaprinssi ja teen itsestäni pellen. Tai sitten olet hyvis ja teen itsestäni vielä suuremman pellen. Riskin taidan kuitenkin ottaa, sillä se ei kovin suuri ole, varsinkaan näin ensimmäisenä päivänä.

Tai no, enhän minä itsestäni pelleä tee… Sitä minä olen jo valmiiksi :slight_smile:

Tätä olin juuri sanomassa. Teit itsestäsi pellen jo silloin, kun allekirjoitit soluttautujasopimuksen Neskraft-lyraenin kanssa.

1 tykkäys