Yleisurheilu

Kalevan kisat on korkattu Seinäjoella

Jes ja Onnea.

Emmi Mäkinen on minun suosikki

Kaverit vetää minuutin kierroksia 1500 metrillä. Ei ihme, että ei tule tuloksia. V…ttaa kattoa

E: Pitäisi jättää mitalit jakamatta, kun aika menee yli 3.50:n. Nyt 4.10.32 ja osia… voi helevetin helevetti, noin niinku nätisti sanottuna.

Nyt kisataa mitalleista :wink:

Aina voi uskotella itselleen, että se oli 10 000 metrin maaliintulo.

Siltä näyttää. Ei jääty ku jotain 15 sekuntia ME:stä, siis naisten

Samaa ne tekee isoissa kisoissaki, voittoajat välillä todella huonoja. Suomessa yleisurheilun taso nyt vaan on mitä on.

Naisten voittoaika oli 4.14 ja jotain, joten sen miehet alittivat sentään.

Näköjään kiekonheittäjä Frantz Kruger piti tuossa liki kuuden vuoden luovan tauon (2010-2016) heittämisestä. Nyt 42-vuotiaana hän johtaa kilpailua ja hakee kuudetta SM-mitaliaan.

Taitaa Suomen tasossa tuossa(kin) lajissa olla aika paljon kirittävää.

Niin minunkin.

Juuri olin tuota lisäämässä. Eli en sittenkään ollut ajatukseni kanssa ypöyksin. :smiley:

Bolt tulee kuin junan vessa…9,95

Hiukankin enemmän kun olisin kaksimielinen, niin tähän voisi heittää jonkun nasevan kommentin.:laughing:

Terv. Fingerporit on luettu.:wink:

Uskomaton naisten keihäskisa. Ens vuonna jätetään mittaamatta ja se voittaa jonka suoritus on rumin.

Katselin kanssa samaa. Koittavat jostain syystä heittää tuota keihästä poikittain. Tekniikka on minun kanssani samalla tasolla ja se ei ole hyvä juttu se.

Pitäisiköhän noiden heittää sellaisella turbokeihäällä. Muistatteko mitä tarkoitan? Näytti joltain ohjukselta ja siinä oli ne vakautussiivet perässä.

Ja tuo naisten Seppo Räty on kanssa sellainen säheltäjä. Kauhea uho ja sellainen kiire koko ajan.

Varmaan vois kokeilla. Itse heittäny pari kertaa samaa ohjusta.

Eihän tuo kuula mihinkään lennä, kun karjaista perään.

Oijennus kun olis työntämässä niin huudettas TAPPARAA niin kuula pelästyis isoa pahaa seuraa ja lentäis 25m.