Huhu: Antti Erkinjuntti ja Jarkko Malinen Tapparaan 2017-18?

EliteProspects.com pelaajakortti:
Antti Erkinjuntti - Stats, Contract, Salary & More

Lähtöseura: Pelicans
Tuleva seura: Tappara
Lähde: Pelaajahaaveilut 2016-17 - #903 käyttäjältä Mr.Peter

EliteProspects.com pelaajakortti:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10953

Lähtöseura: KooKoo
Tuleva seura: Tappara
Lähde: Pelaajahaaveilut 2016-17 - #903 käyttäjältä Mr.Peter

Kärki sai oman ketjunsa, mutta menköön nämä kaksi samassa ketjussa.

Terävöitin otsikkoa, koska muuten tässä ketjussa on kohta kaikki miehemme maailmalla :slight_smile:

2 tykkäystä

Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

Juu tack, käy kyllä minulle. Tiedämme mitä saisimme ja ikiensäkin puolesta molemmilla lukuisia tehokausia jäljellä!

Malisen ottaisin joukkueeseen milloin tahansa, ja odotankin tältä kaudelta läpimurtoa kunnes pääsee pelaamaan.
Erkinjuntti taasen on pieni tuhlaajapoika, mutta itse sytyn mieheen silti.
Molemmille iso peukku jos tulevat!

Malinen ja Kärki kiitos. No jos juntti tulee, nii tervetuloa. Malinen ehdottomasti, hyviä senttereitä ei ole koskaan liikaa joukkueessa.

Kelpaa, täytyy muistaa että eiköhän tämänkin kauden jälkeen olen luonnollista poistumaa ja aika isoista ruuduista kuten lajunen ja savinainen.

Aika lailla samat aatokset. Malista en ole hirveästi kaivannut ainakaan täksi kaudeksi siitä syystä, että mielestäni Tapparalla on aivan oivat kolme sentteriä jo nytkin, joten tilaa ei juuri ole. Olkoonkin, että Malinen on ehkä hieman Arttua ja JMJ:tä parempi, mutta tykkään kyllä heistäkin. Artun läpimurtoa täksi kaudeksi odottelenkin.

Tarkoittaako tämä sitten sitä, että esim. Lajunen on lähdössä ensi kaudeksi taas ulkomaille? Entä ketä poistuu laituriosastolta, jos EJ palaa ja Kärkikin saadaan signattua? Ehkä se tietäisi esimerkiksi Röymarkin lähtöä, vaikka hän sopisi kyllä neloskenttään ihan ok, jos vain itse suostuu sellaiseen rooliin. Savinaisellakin on toki sopimus katkolla keväällä, ja luultavasti hänkin haluaa vielä lähteä rahakkaampiin kaukaloihin.

Oli miten oli, hyvältä näyttää joukkueen rakennus jo ensi kaudeksikin jos vaikka kaksikin näistä kolmesta huhusta (nämä + Kärki) toteutuu. Mikille taas isoa peukkua.

Aivan mahtavaa kyllä olisi, jos Malinen tulisi, Erkinjunttikaan ei haittaisi, mutta noita laitureita alkaa olemaan jo riittämiin.

Itse pidän aika varmanakin että Lajunen ja Savinainen poistuu tämän kauden jälkeen…en toki pistä pahaksi jos jäävät. Lisäksi veikkaan että Rauhala ottaa Jasun paikan ja Röymarkin visiitti jää vain vuoden mittaiseksi. Järviselle toivon jatkoa, mutta sen näkee sit keväämmällä. Kaikki spekuloinnit ihan omia eikä kuultuna mistään.

Lajunen halunnee uudestaan ulkomaille, joten lähtö ei yllättäisi. Tapparalla alkaa olla jo todella paljon entisiä pelaajia, joilla on hyvät välit tänne, joten eipä Malisen paluu ihme olisi.

Savinainen voi hyvinkin jäädä, en nyt keksi miksi haluaisi väkisin ulkomaille, ellei huippusopparia tarjota. E-Juntti on vähän siinä ja siinä kannattaako takaisin ottaa, varsinkin kun palkka on varmasti kova. Röymark on aivan eri roolin laituri, joten häntä ei tähän mitenkään kannata sotkea.

En nyt riemusta pomppisi. Taitaa lähtijät olla kovempia. Kenen paikan Malinen ottaisi tän kauden Tapparassa, en vaihtas ketään.
Tän kauden kolmosessa vois EJ mennä. No kaiketi nuo vähän ovat kehittyneet, ehkä.

Lajunen ja Savinainen näköjään on jo huudettu tässä ketjussa. Pelipaikkojen suhteen vaihto menisi tasan, mutta ei kai tuosta ole epäselvyyttä, että nykyiset kaverit on napsun tai kaksi kovempia pelimiehiä. Pelityylissäkin on kohtalaisesti eroa ainakin Erkinjuntilla ja Savinaisella…

Että sellaiset huhut. Molemmille löytynee rooli ja ovat hyvän tason pelaajia Liigaan, mutta hieman myös yllättävyyttä olisi näissä siirroissa.

  • Malinen teki KooKoo pahvinsa liian aikaisin ja halvalla. Ikää on nyt 28v ja ei ole pelaamalla ehtinyt vielä tekemään fyrkkaa nimeksikään. Olisiko nyt jälleen tehnyt sopimuksen etuajassa? Loogista pelaajan itsensä kannalta olisi maksimoida tulot, kun ei ole mikään junnupoika enää.
  • Pahat kielet supisivat jotain EJ:n (ja muiden samaan aikaan lähteneiden) kohdalla, että pukukoppia saatiin siivottua paremmaksi. Oli myös supinaa, ettei rajallinen rooli täysin miellyttänyt. Mutta nämä ihan hevosmiesten juttja ja kenties puuta heinää.

Erkinjuntti sanoi jossain haastattelussa ettei saanut tapparalta sellaista sopimusta kuin olisi halunnut eli kai jotain kuitenkin tarjottiin?
Huhut Rautakorven luottoratsuista eivät tule kyllä yllätyksenä. Lisää kuullaan varmaan kauden mittaan.

Tarkoittaako tämä siis Rautakorvenkin comebackia?

1 tykkäys

Tällaisia viboja mä ainakin saan näistä kaikista huhuista. Aivan JR:n näköisiä hankintoja.

Off-topic, mutta tästä huhuiltiin jo viime kauden aikana. Että JR olisi ensi kauden koutsi. Tiedä sitten.

Kun mä tämän huhun kuulin, niin tuli aivan sama mieleen kuin monilla muillakin,
että niin JR:n näköisiä paluumuuttajia kuin vain voi olla.
Itseasiassa ensimmäisen kerran Malisen paluusta kuulin muistaakseni jo
alku keväästä… ja taisihan sitä Rautakorven paluusta lehdistössäkin juttua olla.
Periaatteessa nythän sielä pitää jo ensimmäisiä pelaajaliikkeitä alkaa suunnitella
toimistolla, koska Tapparalla ei ole kuin yhdellä sentterillä (Ilomäki) jatkosopimus.

Tukan komepäkkiä ruvettiin huhuaan heti kun herra edellisen kerran otti ritolat. Itse odotan/toivon että, Tappara uutisoiTapolan jatkosta.

8 tykkäystä