Lupaukset vuodelle 2018

Tässähän mielenkiintoinen aihe.
Minä lupaan harrastaa liikuntaa ensi vuonna 500 tuntia. Siihen ei sisälly halonhakkuut, vaan pelkästään kuntoliikunta. Tämä tarkoittaa n. 10 tuntia per viikko. Aika haastavaa, mutta olkoon.

16 tykkäystä

@Desperado lupaa:

1 tykkäys

Minulla on tapana tehdä vain yksi lupaus uudelle vuodelle. Se, etten lupaa mitään. Lupaus on pitänyt hyvin.

11 tykkäystä

Minä lupaan ottaa vuonna 2018 ainakin yhdet perskännit. Vaikeaa se tulee olemaan, sillä viinahammasta ei ole pakottanut yli vuoteen.

Näin vanhemmiten kun tuossa viinan kanssa läträämisessä ei ole mitään kivaa, ei siitä saa muuta kuin 2-3 päivän kanuunan. Jaa miksen ota maltillisesti? Jos otan, niin otan enkä meinaa.

Nuorna miehenä se oli toista, otit (niin kuin nuorena oli tapana) pe-su niin ei ollut minkäänlaisia ongelmia mennä ma-aamuna töihin lainkaan minkäänasteista kanuunaa tuntematta.

10 tykkäystä

Lähden tuohon mukaan.

4 tykkäystä

Mä skarppaan niin että olen tulevankin vuoden ilman alkoholia niin rävähtää heinäkuussa 10 vuotta täyteen ilman sitäkin :muscle:
Mutta toinen minkä lupaan niin lupaan kyllä olla parempi aviomies, lapsen syntymän jälkeen on treffit ym yhdessä tekeminen jäänyt liian vähälle :no_mouth:

21 tykkäystä

Tiputin 2017 painoa rontti 5 kiloa sillä että söin vähemmän ruokaa ja vähän vähemmän pikaruokaa. 2018 voisin koittaa tiputtaa vielä muutaman kilon lisäämällä inasen liikuntaa mikä ei ole suinkaan hankalaa kun kotoa löytyy erittäin mainio krosstreineri.

11 tykkäystä

Nyt pari kuukautta mennyt ilman röökiä, jatkan ensi vuodenkin kokonaan ilman. Myös oluen juontia voisi vähentää, mutta ei kai kaikista paheista parane luopua? Ja liikuntaa tietysti pitäisi lisätä, saa nähdä. Jos koiran kanssa tekisi vähän pidempää lenkkiä ainakin. Ja tuohon perskännit hommaan lähden mukaan, yleensä tulee otettua vain 5-6 olutta, joskus tekisi hyvää nollata kunnolla.

6 tykkäystä

Lasketaanko tikanheitto kuntoliikunnaksi? :wink: En tiä kuin innostuit :smile:

1 tykkäys

Oli tarkoitus luopua kaikenlaisista paheista, mutta sitten muistin ettei kukaan tykkää luovuttajista.

7 tykkäystä

Teen sen saman lupauksen niinku joka vuosi. Rantakuntoon ja unohdan sen jo seuraavana päivänä

1 tykkäys

Pudotan vielä 5kg painoa kesäkuuhun mennessä. Sitten olen valmis lentämään Jukolan viestissä, jos mahdun porukkaan.

Ehkä kaksi olutta vähemmän tulevana vuonna.

7 tykkäystä

Navan kohdalta 10cm pois. Tarttee varmaan pitää pidempi tipaton, lisätä liikuntaa ja syödä kanin ruokaa.

Itse lupaan pitää karkkilakkoa laskiaisesta pääsiäiseen (n. 7 viikkoa). Ei kuulosta kovin pitkältä, mutta tällaiselle yliaddiktoituneelle karkinsyöjälle siinä on ihan riittävästi haastetta. :grin:

2 tykkäystä

Mää lupaan olla edelleen polttamatta. Vajaa vuosi jo savutonta elämää takana ja siitä on hyvä jatkaa.

Liikuntaa ja terveellisempää ruokavaliota lupaan lisätä. Näillä mennään jo aika pitkälle!

9 tykkäystä

Mä tasapainotan lupaamalla että en ota ens vuonnakaan yhtään alkoholia.

Ja samalla lupaan itelleni vaimentaa loputkin Yhteiskunta-alueen ketjut. :smiley:

10 tykkäystä

Lupaan ottaa kaljaa ja viinaa samanlailla kuin ennenki. Toimii joka vuosi.

5 tykkäystä

Yleisesti:

En lupaa enää mitään. Lupaaminen on pettänyt minut monesti:

-tavoittelen edelleen savutonta elämää / jatkan tavoittelua myös 2018
-tavoittelen edelleen valmista gradua / jatkan tavoittelua myös 2018
-jatkan liikuntaa kuten ennen ja jatkan ruokavalion ylläpitämistä
-pyrin lyhentämään viestejäni täällä ja olemaan useammin + pidempään poissa.

4 tykkäystä

Sen lupaan, että menen huomenna johonkin kauppaan ja ostan yhden >4,7% oluen.

5 tykkäystä

Joulun alla ottamieni hillittömien kännien morkkiksesta toivuttuani lupaan että lopetan alkoholin käytön kokonaan vuoden 2018 aikana. :thinking: Ihan heti ei voi lopettaa, kun on ryyppyhommia jo sovittuna alkuvuodelle.:grin:

Lupaan myös lopettaa tupakoinnin, vaikka kovin vähäistä se nytkin on.

3 tykkäystä