Mestaruussauna 2016!

No perskele, varta vasten näiden takia olin lähdössä mutta hyvä tietää. :smiley:

Min en hiphoppajien lakkia päähäni laita! Lipan pitää olla käyrä ja piste. Suoralippasen kun laittaa päähänsä niin varmaan porukat ulkona ihmettelis miksei tuo hoe jou jou ja ojentele sormiaan kaikkiin mahdollisiin ilmansuuntiin, joten käyrä!

9 tykkäystä

Mitalikahvit juotu kollegan kanssa, pyysi välittämään onnitellut myös tälle forkalle.

Tää on se juttu miks mä arvostan IFK:n oikeita kannattajia, tappionkin hetkellä osataan kunnioittaa peliä ja vastustajaa.

Meidän kevät oli buli ja nyt siitä saatiin se palkinto :muscle:

1 tykkäys

Mutta vieläkin löytyy lisää! Katsokaapa tarkkaan.

Itselleni mysteeri on tuo mappi tuossa saunan lattialla - onkohan siinä jotain symboliikkaa?

Artisti on näemmä luonut symboliikkaa, joka on luettavissa monin eri tavoin. Minä näen siinä punaisen maton.

Ah, oli niin terävä taitos ja faxin vieressä, joten tulkitsin sen Esselten toimistomapiksi :sunglasses:

1 tykkäys

Älä huoli @Kilo, mun silmät ovat tulkinneet sen punaiseksi matoksi koko ajan :slight_smile:

Vasemmalla ylhäällä on myös terveiset Jatkoajan IFK-faneille :slight_smile:

1 tykkäys
  • Olisiko seinällä se iso vonkale, josta Kipinävahdissa puhuttiin
  • HIFK fanit ja mediaosasto promosivat 6. peliä teemalla “Nothing is over”. Pitivät jopa sellaista kipinävahtia Jatkoajassa. No nyt on.

Kooste pyöriny tässä ja nyt nämä koppijuhlat / jälkilöylyt. Voi että kun olen ylpeä koko joukkueesta!! Ihan mahtava tunne, kylmät väreet menee. Eiköhän tän tajua vasta huomenna torijuhlissa!

Klapia pesään hei ja löylyä löylyä!!

Onko @Messi Saunamajuri vai kuka? @Ljpp ?

Täällä on 931 saunamajuria. Ja lisää tulee. Idean isä on jäsen @Sekera :thumbsup:

3 tykkäystä

Asia selvä! Voisiko joku turkulaisista tapparalaisista tuoda lisää nakkeja kattilasta :kannu: :un?

Pakko rikkoo omia periaatteita, ja käyttää emojia:

:tappara:

1 tykkäys

Koko playoffien ajan ihan tietoisesti ollut Jatkoaika pannassa. Keväisin sieltä ei vanhojen kokemusten perusteella saa kuin pahan mielen.

Nyt täytyy hakea kuppi teetä ja aloittaa lueskelemaan ketjuja läpi. Odotan innolla esim finaalipeli nro 5:n jälkeistä keskustelua. :slight_smile:

1 tykkäys

Huhhuh! Ny alkaa hiljalleen herään todellisuuteen ja kunnolla tajuaan että mestaruus on meidän! Jumalattoman hyvä fiilis, KIITOS TAPPARA! Halliin ei päässy joka vähä kismittää viä, mutta pääasia että äijät hoiti homman loppuun saakka ja kannun sinne minne se kuuluu; Tampereelle ja TAPPARALAISILLE! KIITOS!

Hifkin puolelta täytyy nostaa isosti hattua Teemu Ramstedtille! Osaa ukko pelata kiakkoo ja tunteella ja asenteella mukana touhussa, ei vingu ja kitise turhista, mitä vois sanoo muutamasta muusta hesalaisten leirin puolelta.

Huomena torille! TAPPARAAAAAA!

Jatkiksen Ilveskannattaja Lake parka on kovilla.. Jatkoajan Tapparan Onnitteluketjun 3. viesti:

Ei muutakuin puita saunaan lisää.

1 tykkäys

Kannattaa lueskella myös ifk-palstan foliohattuilu liigan korruptoitumisesta. Huikeaa settiä.