Niko Ojamäki

EliteProspects.com pelaajakortti:

Halusin vaan nopee avata jonkun ketjun, ja Ojamäkihän on luistimilla nopee kaveri. Toivottavasti löytää käsiä jatkoksi, saadaan parempi versio Karjalaisesta.

4 tykkäystä

Tulihan se soppari sieltä, on se mikki velho :mikki:
Kovat odotukset tästä kaverista, kovemmat kuin Kärjestä.

1 tykkäys

Molemmat kärkihyökkääjiä, jotka eivät ojissa kulje.

4 tykkäystä

Ojamäki taitaa olla Jugin jälkeen ykköslaiturivaihtoehto alivoimalle. Tulee varmaankin pelaamaan myös ylivoimaa joko keskellä tai vasemmalla.

Tulisiko Ojamäen hankinnan myötä joskus meille se AV-maalikin? :wink:

Jugista ei oo siihen rooliin, kun hänet saa kaataa matkalla maalille mailalla ja peli jatkuu. Siis jos on pääsemässä läpi. :smiley:

1 tykkäys

Miettikkääs ku Ojamäki & Karjalainen lähtee av:lla riistosta hyökkäyksee, tulee yv-paikeille kiirettä😄

1 tykkäys

Niko Ojamäen mietteitä tuoreeltaan sopimuksen julkaisun jälkeen.

6 tykkäystä

Vauhtikone ja alivoiman erikoisosaaja. Potentiaalinen läpilyöjä isompiin liigoihin, mutta ihmettelen kyllä kovasti jos on lähtökohtaisesti ylivoimalla. Edelle menee Järvinen x2, Haapala, Kuusela, Repo, Nurmi, Kärki, Kemiläinen, Lehtonen ja Rantakari sekä omasta mielestäni myös Peltola sekä Karjalainen.

Toki ensi kauden Tapparasta saisi koottua kolmosylivoiman, joka olisi yli puolissa liigajoukkueissa ykkösylivoima.

1 tykkäys

Pelaa numerolla 20.

Huhhuh kyllä näyttää taklauksetkin onnistuvan

3 tykkäystä

No kuka tämä Mikko Ojamäki sitten on ?

3 tykkäystä

Kysyppä ihan videon lataajalta, että monenko promillen kännissä ollut videoo lataessaan

5 tykkäystä

Vahvaa luistelua, alivoimapelaamista ja kutikin on ihan painava.

Ojanmäki :smiley:

2 tykkäystä

Luulen, että Ojamäki on mun mieleen pelaajana. Tykkään jotenkin energisistä laitureista. Vielä maalintekovoimaa hieman kehitetään niin avot. Tervetuloa!!

Nikon mietteitä :sunglasses:

4 tykkäystä

Tääki ketju on painunu aika alas. Mää sanoisin, että uusista kavereista Lehtonen ja Ojamäki on tehny muhun suurimman vaikutuksen. Mää en oikeen tiedä, kuka mulle tulee Ojamäestä mieleen. Ehkä joku Tarvaisen ja Vertalan yhdistelmä. Niko tekee alkavalla kaudella +20 maalia.

12 tykkäystä

Tulee mieleen rikkaan miehen Pekka Jormakka.

3 tykkäystä

Mulla on vähän värilasit mutta tulee mieleen Brad Marchand (ilman rottailuja). Pieni, tai ainakin ei-niin-isokokoinen raameiltaan mutta helvetinmoinen meno päällä kokoajan ja laukaus lähtee napakasti. Toki tohon muottiin mahtuu monta muutakin pelaajaa, mutta kuten sanoin, mulla on värilasit. :smiley:

1 tykkäys

Välillä oikeasti harmittaa, kun Marchandista puhutaan pelkkänä rottana. Totta kai omilla touhuillaan tuon osittain ansainnut, mutta onhan se kova taistelija, duunari ja maalejakin osaa räpätä. Yksi aliarvostetuimpia NHL:ssa mielestäni (osin tosiaan aiheesta), jännä nähdä osuuko sama Ojamäkeen arvostuksen osalta. Ainakin vielä pysynyt suurelta mediahuomiolta piilossa.

1 tykkäys