Ostitko lahjoja? Saitko lahjoja?

Itse ostin lapselle muutamat lelut ja vaatteita. Lapsen äidille taasen ostin meikki laukun ja hajusteita. Joka vuosi pyrkiny siihen, ettei ostaisi samoja lahjoja joka vuosi. Perinteisesti itselle luultavasti tulossa bokserit ja axen pesu setti. Joka vuosi sama juttu.

5 tykkäystä

Sukkia unohtamatta :joy: Kunhan sais toffifeetä niin kaikki olis 5/5

3 tykkäystä

Muokkasin otsikkoa, niin täällä voi myös halutessaan kertoa niistä juhlapöydän konvehdeista ja sukista, joita pukki toi.

2 tykkäystä

Tuus ny Mikki ite kertoon… :mikki:

9 tykkäystä

Jotain pientä ostelin, lahjoista kieltäydyin kauniisti, saa nähdä uskovatko.

Nahkarukkaset Ilveksen nahkasta?

2 tykkäystä

Ostin lapsille ja vaimolle muutamat lahjat. Koirat (3kpl) saivat myöskin osansa lahjoista. Vihreät kuulat ois kova juttu…

Ostin kaksi arpaa. Yhden itselle ja toisen toiselle.

1 tykkäys

En ostanut kellekää mitään. Perhe ja ystävät saavat odottaa parempia taloudellisia aikoja. Pelkällä opiskelijan tulolla ei paljoa ostella ja jos ei laiskuri saa itseään johonki duunii ni sama homma jatkuu. Olen myös omalta osaltani ilmoittanut, että lahjoja en kaipaa ja sellaisia en onneksi kaiketi saakaa. Isä laittoi etukäteen hieman rahaa ja isoveli kielloista huolimatta osti Chromecastin :wink: Näil mennää.

Hyvää joulua kaikille niillekin, jotka saavat tai halajavat lahjoja. Itselleni joulu on valitettavasti täysin merkityksetön juhla ja ainoa asia, mikä lämmittää mieltä joulussa on aikaa perheelle ja näkee kaikkia edes vähän ja jotenkin mieli on rauhassa. Sisällöllisesti minun puolestani tätä juhlaa ei tarvita. Toki kaikille suon joulun kuten haluavat, se ei vaa ole mun juttu. Yleensä oon pyrkinyt peräti oleen duunissa :smiley:

4 tykkäystä

Ostin kaikille läheisilleni yhden lahjan. Sellaisen lahjan, jonka haluaisin itsekin saada. Ei siis mitään turhaa krääsää vaan (pieniä) elämyksiä. Jokaisella lahjalla on tarkkaan harkittu merkitys sen saajalle. Lahjan ei tarvitse olla rahallisesti arvokas - omakin budjettinini oli vain 10-30€/henkilö, ei sen enempää. Itse asiassa jopa vierastan ylen palttisen kalliita lahjoja, sillä niillä pyritään vain ostamaan lahjan saajan hyväksyntä ja se tie on loputon. Lahjan merkityksellisyys syntyy ajatuksesta, ei hinnasta.

Joulumieli ei kuitenkaan synny lahjoista, vaan yhdessä olosta ja läheisten kohtaamisesta. Ilman älypuhelimia ja tappara.co:ta.

Tänä vuona kävi jopa tuuri lahjoissa, toki tuli sama axe pakkaus ja bokserit :smiley: mutta kaiken lisänä tuli litran viina pullo ja tämä yllätti minut. Nytpä pistä äänestyksen pystyyn sitte aukasenko korkin vai en te päätätte sen.

  • Juokasen pullon
  • Korkki kiini tältä päivältä

0 voters

Tilanne 2 reikä, joten ei muuta kuin perseet olalle!

1 tykkäys

16:27 6/9 suosittelee aukaisua. Aukaiset korkin, otat hömpsyn jos toisenkin ja lauleskelet samalla Tappara On Terästä. Jos vielä sitten joulusaunaan pääset illemmalla niin olo on varmasti kuin mestaruussaunan jälkilöylyjä sihauttelisi! Raportoihan tänne sitten tunnelmia!

4 tykkäystä

Sopisko tämä paremmin, että “Tappara on terästä ja Kärpät tulee perässä”? :slight_smile:

1 tykkäys

Äitimuori oli tehnyt perinteiset villasukat, mutta tänä vuonna astetta tyylikkäämmät. Ei palele varpaat itsellä eikä pojilla.

Kärppiä kannattava anoppi ei jostain syystä tykännyt.

20 tykkäystä

Mä ostin vanhemmalle pojalle luistimet, kaulakorun, uimalasit, 10xuimalipun, guinnesin ennätystenkirjan ja sitte ku tuo on höpissy että tahtois Leville niin varattiin sinne reissu ja sai lentolipun kirjekuoressa :blush:
Vaimo sai rannekorun.
Ite sain Tappara-collegen, Tappara aurinkosuojat autoon ja Tappara parkkikiekon. Ja oli siellä mestari 2016 tarrakin joka tuli tarpeeseen, muutama viikko sitten meni auton takalasi rikki niin siinä hävis meidän koti sekä 2 logotarraa. Nyt taas kehtaa ajella Turussa :joy::joy: hyvin oli pukki kartalla Tappara-touhuista :joy::joy::see_no_evil:

Ja korkki kiinni äänestin, tietenkin, jouluaatto :thinking:

2 tykkäystä

Useamman vuoden ollu lahjaton joulu.

Hyvä Seura, mukava juoma ja notkuva ruokapöytä. Kotio ku tie vie niin kissat pitää huolen että viskettä riittää. Nähtäväksi jää onko kuusi viä pystyssä ;).

Suht aikatauluton joulu, parasta. Aattelin hetken valvoa ensi yönä.

Onhan joulu.

Sano anopille lämpimät terveiset vaan :slight_smile:

1 tykkäys