Otteluseuranta: TPS - Tappara 22.3.2024 2. puolivälierä

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Liedes puhuu Kyllä viisaita joka haastiksessa! Hienoa, että tälläinen pelaaja on meillä.

10 tykkäystä

Nippa nappa ehdin saada ruuan valmiiksi ja kaljan tuoppiin. Olen valmis.

4 tykkäystä

Minulla on ruoka vielä uunissa kun tuli kiire. Sininen ja oranssi lonkero odottaa korkkaamista. Eiköhän tänään haeta ryöstö Turusta

1 tykkäys

Lähtiköhä meiltä paljonki porukkaa turkuun fanimatkalle :thinking:

Turussa voisi olla maailman ainoa mustavalko -jumbotroni.

1 tykkäys

Täälläkin Ulvilassa valmista ,graavilohileivät ja muut,eväät.

2 tykkäystä

Soi Saana kultainen. No, kyllä se mulle käy.

1 tykkäys

No nyt oli komea veto!

3 tykkäystä

Joko Jore karhu tai Aarne kärpänen on noutanut Tapsun?

4 tykkäystä

Siis onko tää Tepsin fanien savukone joku pysyvä juttu? Luulin että liittyi siihen Supercell-rahojen tuhlaustifoon mikä oli hauska. Tämä menee nyt jo pelleilyn puolelle.

Saadaanko tänään ylivoimaa?

  • Ei
  • Ei varmasti
0 äänestäjää
1 tykkäys

Rikardin keittokirjasta löytyi keskiviikkona tilliliha. Mitähän sieltä tänään tulee.

2 tykkäystä

Miten mulla tulee tuosta Miettisestä aina kivisten ja sorasten Tahvo mieleen😁

5 tykkäystä

Väläyttänee tänään taas sitä jäätävää rannelaukaustaan, veikkaan.

Tapsu huilaa tänään, että jaksaa huomenna. Kuitenkin back to back pelit.

1 tykkäys

Saadaan.

Aarne Talvitie ei pelaa, mutta Aarne Intonen pelaa.

Ja Aarne Kärpänen

Montako Merelä tekee tänään?

5 tykkäystä