Palautetta palstan henkilökunnalle

Sait varoituksen koska postasit ohi aiheen, kuten sanoit. Varoituksen saa toistuvista rikkeistä.

Varoituksesta tai toistuvista varoituksista voi saada banaania :banana:

Palstan säännöt löytyvät täältä ja niiden mukaan mennään:

https://tappara.co/faq

No mut mites te ylläpitäjät, te saatte sitten postailla ohi aiheen?

1 tykkäys

Aina voit liputtaa ja vaikuttaa asiaan, jos näin havaitset käyneen. Lue FAQ.

@Jupe minä kuljin täällä joskus statuksella “johtaja” ja sain toistuvasti nootteja ylläpidolta ohi aiheen postaamisesta. Että ei ne nyt ainakaan mua mitenkään poikkeuksellisesti kohdelleet, vaikka tavallista tallaaja korkeamalla olinkin hierarkiassa :stuck_out_tongue: Eli suomeksi: turha pelko.

2 tykkäystä

Mä taisin olla hyllyllä, sen verran räikeesti vedin.
Sanoin siis Hienoa ilves!!! ja kenkää tuli noin 5 sekunnissa. Olin kysymässä aiemmin että millähän helvetin perusteilla mutta olihan se aika hilpeä veto.

Syy taisi olla viel trollaaminen jos en väärin muista.
Olin siis ihan oikeasti älyttömän ilonen että ilves voitti. En todellakaan kelannu että sen ilmaiseminen kyseisessä ketjussa olisi väärin. Onko täällä monellakin valtaa hyllyttää tms?

Kaksi arveluttavaa viestiä kirjoitit otteluseurantaan. Toinen niistä poistettiin ja toinen liputettiin piiloon. Ero on siinä, että liputetun viestin näkee yhdellä klikkauksella, kun poistettu viesti näkyy klikkaamalla vain valvojille. Nyt kun tunteet ovat kullakin laantuneet, kävin muuttamassa poiston liputukseksi, jotta voidaan tarkastella sitäkin. Ne ovat tässä:

Tätä ei pidä ottaa niin, että Kiven arvottaminen Tapolan yläpuolelle olisi jotenkin kiellettyä, mutta tapaa sinun täytyy miettiä uudelleen. Olisit voinut malttaa ja kirjoittaa hyvin perustellun viestin pudotuspelisarjaa käsittelevään ketjuun Kiven taktisista oivalluksista. Asialinjalla pysyviä viestejä ei koskaan liputeta tai poisteta. Päädyit kuitenkin yllälainattuun. Sitä myötä vuorokauden jäähy oli myös selviö, koska maaperä tuollaiselle trollaamiselle oli hyvin otollinen.

@henkilokunta’an kuuluu kuusi jäsentä: minä, @Kilo, @Sekera, @ozzi, @iceman ja @ljpp. Meillä on kaikilla samat nappulat, joilla bännätä porukkaa tarpeen mukaan. Selvissä tapauksissa kuten tässä päätöksen tekee lennosta se, joka ensimmäisenä paikalle osuu. Rajatapauksista keskustelemme porukalla suljetulla valvoja-alueella.

1 tykkäys

Ensimmäinen viesti tossa oli tunteella myöskin kirjoitettu koska ifk:n peli loppui paljon aiemmin ja katoin sit tota peliä. Ja toi toinen viesti…
jossei nyt jäätä pyyhi ni naamaa ainakin :wink:

No älä ny russuta, eteenpäin kohti seuraava kuohahdusta :slight_smile:

1 tykkäys

Pahoittelut jos tuo oli ylireaktio. Tulkitsin viestien sisällön ja ajoituksen niin, että tarkoitus oli kuumentaa entisestään Tapparailaista jäsenistöä, joka kävi jo muutenkin lämpöisenä kuin hellan koukku.

Tässä joudutaan vetämään Ilves-sarja vähän tällaisella poikkeustilan lainsäädännöllä. Tuntuu menevän tunteisiin enemmän kuin Lukot, Kärpät ja IFK:t.

1 tykkäys

Juu aattelinkin että joku vähän tunteella reagoinut.

Jees jees :+1:t3::+1:t3:

Meikäläinenkin sai lauantain pelin jälkeen bannia, kun appiukon liian isot konjakintarjonnat sekoitti pään ja tuli pelureita noiduttua (tosin mielestäni aika lievästi) mutta voimasana toteamusten jälkeen taisi olla bannin tosellinen syy.

Meni siis appiukon piikkiin.
Ei ehkä kannata mainita asiasta appiukolle ettei tarjoilu lopu ihan tyystin.
Tappiot on joskus nieltävä ja päästävä niistä yli.:thumbsup:

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Voidaanko lopettaa tää liputtaminen, tuntuu että tietyt ihmiset liputetaan vaan. Jos joku sanoo jotain niin sanoo, ja liittyy aiheeseen.

Mode-edit. Tässä ketjussa sopii aihetta käsitellä.

2 tykkäystä

Tämä on aivan puhdasta mutuilua mutta voisiko kyseessä olla ns. “Nimi selässä” jippo? Jonkun/joidenkin päähän on mieltynyt mielikuva usein asiattomasta kirjoittavasta henkilöstä ja liputus kynnys alenee? En mä tiä.

3 tykkäystä

Tämäkin on ihan mutuilua, mutta voi olla, että tiettyjen henkilöiden ulosanti ja sen selkeys ym. sotivat palstan sääntöjä vastaan ja siksi niitä liputetaan, vaikka asiaa olisikin. Ehkä tiettyjen henkilöiden olisi syytä hieman lukea niitä viestejään ja esimerkiksi niiden kirjoitusasua ja ulosantia ennen lähettämistä, vaikka niitä tunnekuohuissa (tai puhelimella, mikä on mun mielestä paska selitys, koska itse kirjoitan kaiken puhelimella) kirjoittaakin, niin saattaisi liputukset vähentyä. Tämä siis mutuilua, eikä keneenkään suoraan kohdistettua.

6 tykkäystä

Kaikki viestit vissii liputettu missä mainittu sana hinki? Voisko joku kertoa mitä se sit tarkottaa? Varmaan todella rumakin sana? Kun kuitenkin pelaajista saa olla täällä haukkumanimiä tai vaikka Kärppiä saa kutsua näädiksi tai Ilveksen kaikki mahdolliset haukkumanimet, mutta hinki. Siinä on sana mistä nähdään punaista.

2 tykkäystä