Palautetta palstan henkilökunnalle

Ehkä tästä pitäisi päästäkin tilanteeseen, että vastustajia kunnioitetaan edes sen verran että seuran nimi kirjoitetaan oikein.

4 tykkäystä

Mää opetan yleensä lapsille, että jos et edes tiedä, mitä sana tarkottaa, älä käytä sitä. Ehkä sama pätee tääläki ton sanan kanssa.

2 tykkäystä

Ihan samaa Tapolan kanssa ihmettelen. [quote=“Tapola, post:261, topic:661”]
Voisko joku kertoa mitä se sit tarkottaa? Varmaan todella rumakin sana? Kun kuitenkin pelaajista saa olla täällä haukkumanimiä tai vaikka Kärppiä saa kutsua näädiksi tai Ilveksen kaikki mahdolliset haukkumanimet, mutta hinki. Siinä on sana mistä nähdään punaista.
[/quote]

Liika isoveljen valvonta nimittäin kuuluu Jatkoajan palstoille, ei tänne.

2 tykkäystä

Eikä sitä liikaa ole nähtykään.

Tästä upeasta palstasta on viime aikoina uhannut tulla kinastelun, chättäilyn ja turhien one-linereiden kehto ja mielestäni vain hyvä jos joihinkin epäkohtiin puututaan.

7 tykkäystä

Niin, ei täälläkään Kahvarasta tykätä…

1 tykkäys

Mikä lisäarvo saadaan sillä, että aletaan puhumaan hinkeistä ja kusiviiksistä, joukkueiden nimien sijaan?

Höpöjuttuihin ja teini-chattailuun on pilvin pimein erilaisia verkkopalveluita tarjolla. Käyttäkää niitä, jos sellaista haluatte ja kaipaatte.

Meidän kantava ajatus on perusteltu keskustelu. Jos se ei onnistu tai kiinnosta, niin sitten on väärässä palvelussa.

9 tykkäystä

Vähän hankalaa rajanvetoa.

Ehkä jotkut viestit on liputettu/poistettu myös niiden lyhyyden vuoksi tai jos niissä ei ole ollut paljon asiasisältöä tai ne ovat näyttäneet liikaa provoilulta.

Minua ei, muuten, häiritse ollenkaan, kun siihen on jo vuosikymmenien aikana tottunut, että Kärpistä käytetään erilaisia lempinimiä, tai että Oulun luullaan kuuluvan Lappiin. Sitten, jos minulle osoitetuissa viesteissä olisi jotain kyrppää ja jänkhäjoonasta, niin se voisi vaikuttaa provoilulta. Sellaista en ole täällä kohdannut. Enkä ole edelleenkään liputtanut yhtään viestiä.

Keskustelu saa mielestäni olla räiskyvää ja värikästäkin. Hyvä periaate tänne kirjoittaville mielestäni on, ettei provosoida eikä provosoiduta. (Kummastakaan ei seuraa mitään hyvää.)

Eiks tänne voi tehä erilaista chat osioo, välillä porukassa se voi mennä chattailuks. Niin helpompi hakee ratkasu, sellasessa osiossa sitten? Ohan täällä muutenki kaiken maailman turhia osioita. Nii niissä chat jutuissa saa sitten erimielisyydet pois, jos on useampi kuin 2.

Voihan tuon hoitaa yksityisviesteilläkin. Niitäkin voi laittaa joukolle käyttäjiä ja niihin voi osallistua useampia kuin 2.

1 tykkäys

MITÄ? Eikö se olekaan Lapissa? :grinning:

Ja kyllähän tänne nyt tiettyihin ketjuihin myös oikeanlainen chat kuuluu mielestäni. Vapaan puolen tiettyihin ketjuihin, otteluseurantaan, kipinään jne.

3 tykkäystä

Oulu on nippa nappa keskisuomea, siitä on melkein 700 kilometriä Utsjoelle, se on Lappia… :wink:

Hinkin arvoitus on ratkennut.
Nyt ei tarvitse enää miettiä mitä se meinaa.
Mikäli nyt englannista jotain ymmärrän, ei tuo ole kovin positiivista.

Urban dictionary - Top definition - Hinki

Eiköhän käyttöönottaja Jatkoajan keskusteluissa jopa tiennyt tämän.
Ei käytetä täällä, ruma sana.

Case closed

1 tykkäys

Aika hauska. :smiley: Sattumaa on tuo yhteys kuitenkin. Taustalla oleva käyttäjä Eeyore, joka esiintyy täälläkin samalla nimimerkillä @Eeyore, on juttujensa perusteella eri ikäpolvea kuin WoW-jonnet keskimäärin.

Jossain joskus asiaa vähän selittikin, eikä se ole muuta kuin vähän suuhun sopivampi versio hifkistä. Toki kyseinen kirjoittaja muutenkin halveksuu HIFK:iä suunnilleen saman verran kuin sinä @Maikkeli halveksut Kärppiä, minkä vuoksi se on saanut negatiivisen kaiun. On parempi, että jätetään tyhmä juttu viljelemättä.

Saat tulla @Eeyore itse selittämään tarkemmin, vaikket tätä viestiä luultavasti näekään. Viimeisin kirjautuminen syyskuussa nimittäin.

Tiedätkö @rizka mitä ?
Minä olen muuttunut mies.
Ennen niin ärripurri äänensä kohottaja, nykyään siivo mies ja toisenlainen aivan.
Ei Kärppiä voi enää halveksia vanhaan malliin. Menivät ja jäivät sarjassa sijalle 10. Kuka empaattinen ihminen voi halveksa pikkuista suloista eläinpoloa, joka jää sijalle 10. EI KUKAAN !
Sitäpaitsi @Nuti ja @terppp ovat osoittaneet että lappalaisissa löytyy ihan kelpo jänkhäjaakhoja tänne etelän miesten huijottavaksi.
Voin myös todistaa muuttuneeni. “Hyvä Kärpfff…” eiku " Hyvä Kärpseargghhh…" eiku " Hyvä Kärpät "
No tulihan se sieltä kun vähän potkii.
Uusi sanayhdistelmä suussa vaatii totuttelua.

9 tykkäystä

Kyllä minä ja @Nuti myos arvostamme sinua ja muita Tapparan miehiä! Hienoa kuula tuomoista tekstiä sinulta varsinki, kun olit hieman rankka vielä aiemmin, mutta joka tapauksessa olit oikeassa koko ajan esim Suikkasesta! Kyllä Kärppien ja Tapparan välille on toivottavasti syntynyt pitkä avioliitto missä on ylä ja alamäkiä :wink:

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Hinki-sanan käytöstä tällä palstalla oli keskustelua viikolla. Otin asiaan kantaa joskus lukemieni Eeyoren juttujen pohjalta. Bongasin jatkoajasta äsken Eeyoren myöhemmin samana iltana kirjoittaman viestin, jossa avaa tätä hinki-sanaa pitkässä kirjoituksessa. Muistini vaikuttaa toimivan.

Jos ei tykkäysrajaa voi poistaa, voisiko edes kirjanmerkkirajan heittää hittoon? Kun en tykkäämään pysty, olen laittanut potentiaalisia tykättäviä kirjanmerkeiksi. Nyt mun pitää odottaa 10h että voin käyttää kirjanmerkkejä…

Miksi jokainen asia pitää olla rajoitettu? Mitä pahaa tykkäyksissä tai kirjanmerkeissä on?

Mun piti odottaa 5s että saisin yhden tykkäyksen. Olen käyttämässä sitä → odota 28s. Nyt ihan oikeesti! :joy: Voin mä alkaa tänne spämmimään näitä “Samaa mieltä! Juuri näin!” viestejä, jos järjestelmä sitä haluaa. :triumph:

10 tykkäystä

Ottakaa joku yhteyttä Mikkiin. Laitetaan tykkäykset maksullisiksi ja Tapparan parin kauden pelaajabudjetti kasataan pelkästään @Treppu tykkäyksillä.

1 tykkäys

Pystyn tykkäämään mutta pakko säästää lovea jonossa oleville viesteille. :joy: Joten: :heart: