Tapparan valmistautuminen 2016-17 kauteen

Puhutko maalivahdista?

Jottei tarvi arvailla niin Tapparan kanssa reenasi sopimukseton Jussi Olkinuora.

Höh, olisit nyt jättäny sanomatta niin oltais voitu kuukauden verran arvuutella saatiinko haaviin Rask, Rinne vai Corey Crawford.

1 tykkäys

Juu ja toivottavasti pysyykin ilman sopimusta, meille siis. Muualle saa toki mennä.

Olkinuorallahan on mitä mielenkiintoisin tausta:

  • A-junnujen pienin GAA
  • Kasa erilaisia tähdistövalintoja rapakon takana.
  • NCAA/ECHL -reitin kautta päässyt jo kokeilemaan myös AHL:ssä.

Tulee mieleen Tuomas Tarkki, joka hänkin on ollut Tappara harjoitusringissä aikoinaan.

Olitko eilettäin katsomassa ihan läheltä, kun poijat treenasi. Mikä siinä Olkinuoralla meni pieleen, kun minä en ole miesmuistiin nähnyt niin hyvää liikettä maalinedusdrilleissä?

Kai sen on oltava ihan hyvä kerta palstan mv-tietäjä on aivan mehuissaan. Onko siis mahdollista että puskee itsensä liigaan joku päivä?

En minä sen kummemmin mehuissa näin viikolla ole. En nyt lähtis kuitenkaan heti haukkumaan miestä, kun olen nähnyt hänet monen vuoden jälkeen läheltä tunnin verran. Jonkun verran olen hänen pelejään viime kaudellakin Tulsassa ja Manitoobassa nähnyt. Sen sanon, että kaveri on tällä hetkellä fyysisesti erinomaisessa kunnossa.
Tottakai hänelläkin on kehitettäviä juttuja, mutta en niistä täällä ala repostelemaan, kun en ole pojan kanssa edes puhunut.
Ja pitäisi nähdä hänet tositoimissa Suomessa ennenkuin alan tuomioita jakelemaan.
Ei minulla nyt ole täällä Lassilastakaan oikeutta alkaa sanomaan juuta ei jaata eilisen perusteella. Mielipide muodostui, mutta se ei ole oikeutettu suuntaan eikä toiseen, kun kyseessä on eka jää kaverille. Sai kuitenkin vetää omilla kamoilla.
Annetaan kaverin kotiutua ja treenata rauhassa.

PS. Tonille: kyllä

6 tykkäystä

Onko varustetoimittaja vaihtumassa? Reeneistä napatuissa kuvissa vilkkuu aika monella bauerin hanskat ja pari saman merkin mailaakin. Toki siellä näkyy monella warriorikin olevan

Aika usein pelimiehellä on sopparissa klausuuli jonka mukaan saa pelata tietyn merkkisillä hanskoilla / mailoilla / luistimilla.
Nummisen Teemu aikoinaan piti huolen että Tappara pelaa Warriorilla. Toki kaikki sopimukset joskus loppuu mutta luulen että Tappara ja Warrior = paita ja peppu.

Siis ainakin niissä varusteissa lukee warrior :wink:

Änärissä kyllä, liigassa ei. Liigapelaajilla on aina hanskat ja mailat sitä tiettyä merkkiä. Tapparalla tosin on näitä merkkejä kaksi. Warrior jae aston.

Miolta: Lajusen, Peltolan, Savinaisen ja JMJ.n käsissä on noissa kuvissa kyllä bauerit. Savilla ja miksalla jopa bauerin mailat.

Tämä ei pidä paikkaansa.
Tiedän sen siitä että Liigassa (ei Tapparassa) pelaavalla kaverillani on juurikin tällainen sopimus ja on seurasta riippumatta aina pelannut saman merkin mailoilla ja hanskoilla eli CCM:llä.
Anteeksi offtopic.

Eastonia ja Warrioria Tapparan mailat olivat viime kaudella, mutta Jasu ja Mäntylä pelasivat ainakin CCM:llä. Jasu vaihtoi jossain vaiheessa Warrioriin, mutta palasi kuitenkin takaisin käyttämään HPK:sta tuttua merkkiä. Liittyisiköhän nämä Bauerit siihen, että Bauerin omistaja osti viime talvena myös Eastonin itselleen?

Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: CHL fanimatka Keski-Eurooppaan (Elokuu 2016)

Tuossa pientä pätkää twitteristä.

Ai että sormet syyhyää. Ku tuohon pääsis neuvomaan

Tietääkö joku tai saako tietoon missä Tappara reenailee tän viikon? Vai pääsikö jo haka1? Ihan mielenkiinnolla tiedustele että pääseekö haka1 seuraileen reenejä noin ylipäätänsä?

Pääsee ja ilmeisesti vasta torstaina olisi siirtyminen Hakamettään tuolta sentteriltä…

Hakametsässä joku porasi reijän viime viikolla jäädytysputkeen, joten se vissiin vaikutti/vaikuttaa siihen koska pääsevät hakametsään. Ainakin viimeviikolla liiga oli vallannut kopin sentteri mpk hallista…