Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Vaihdetaan nyt kuva,kun Domi lähti jonka kuva oli muuten tältä palstalta muistaakseni…Syksymällä vaihdan luultavasti johonkin hienoon persoonaan.

3 tykkäystä

Monesti olen pohdiskellut mitä @Rantt3 kuvassa kokonaisuudessaan mahtaa lukea, joten tuus ny itte selittään.

3 tykkäystä

Haha! Itsekin miettinyt sitä usein. En nimittäin muista yhtään, eikä originaalia meemi-kuvaa löydy enää mistään. Jääköön mysteeriksi :wink:

4 tykkäystä

Saako joku tästä selvää? Minä en saa.

https://tappara.co/user_avatar/tappara.co/rantt3/45/2004_1.png

…ola on tehoton, ei hait…
…tekee loppukaudesta ma…

2 tykkäystä

Siinäpä vasta pohdittavaa. En edes muista mistä ton kuvan olen kaivanut :smiley: oma tekele ehkä, johonkin kaverien hassutteluun

Pal …ola on tehoton, ei hait… taa
Kuhan …tekee loppukaudesta ma… aleja

5 tykkäystä

Toi mun kuvatus on ihan itse kuvaama. Kropattu maisemakuvasta, jonka näppäsin ihan vaan pokkarilla joskus Riikassa Meistaru ielan “kissatalosta”. Tuo kissa katolla oli erityisen kiinnostava, koska meillä oli v. 1990-2009 musta kollikissa…

Nimimerkki on aika vanha, ehkä 25v tms. En tiedä oliko se ensin käytössä Jatkoajassa tai jopa Ilveksen keskusteluissa. Vai millä sivustolla. Mutta Tapparaan sen piti jotenkin liittyä, joku kirves tms. Ja sopivasti pari ekaa kirjainta viittaa omaan etunimeen eli jopa rimmaa kohtuullisesti. Ei siinä sen kummempaa, käyttöön ja tarpeeseen otettu. Eikä tapana ole kuvaa tai nimimerkkiä suuremmin vaihdella. Kun joku on, niin se yleensä pysyy. Keskitytään muuhun! :slight_smile:

7 tykkäystä

Mutta miksi Hjallis?

1 tykkäys

Sillä on selkeesti tommonen asiantuntijan ilme tossa kuvassa. Kuin peiliin katsois. :smiley:

5 tykkäystä

Jätän tän vaan tähän.

1 tykkäys

Vähän on ilvesvaikutteinen kuva ja nimimerkki sulla… :joy:

3 tykkäystä

Niinhän se vähän ehkä on…
“Oma nimimerkki tulee Summasesta. Profiilia luodessa en meinannut keksiä sopivaa nimimerkkiä, kunnes tuli mieleen kaverin kanssa käyty keskustelu Summasen viimeisimmistä seikkailuista. Liittyy se vähän omaan huumorintajuun ja musiikkimakuunkin, hirsipuuhuumori naurattaa ja death metal soi usein stereoista.”

Tuossa siis syntytarina nimimerkkiketjusta. Enemmän se siis on lähtenyt Summasen nykypäivän toilailuille naureskelusta. Kuvakin on Seiskan kannesta :sweat_smile:

3 tykkäystä

Katselin tuossa Youtubesta Tapparan viime kauden playoff-otteluita ja eritoten TPS-sarjaa.
Siitä muistui mieleeni TPS:n ainakin runkosarjassa soitattama kappale Popsi popsi porkkanaa silloin, kun Tappara on pelin lopuilla tappioasemassa.

Siinä itsekseni mietiskelin, että “varohan vain, tai porkkana popsiikin sinut”. Kuten pudotuspeleissä sitten nähtiin.
Päätin käyttää aikani järkevästi ja havainnollistaa asiaa paint-töherryksellä.

taisteluporkkana

43 tykkäystä

Loistava kuva. :rofl:

Pidin silti enemmän siitä lämminhenkisestä pipopäästä. :man_with_gua_pi_mao:

3 tykkäystä

Höhö. Tällänenkin ketju. No, tilasin pari paitaa mestaruushumussa Kuopijon tapahtumien jälkeen.

6 tykkäystä

Kiitos selvennyksestä! Tämä ollut Tappara.co suurimpia mysteereitä. Tapparan kotisivujen historiaosio kahlattiin läpi, ei löytynyt Ontuvaa, saati Juntusta.

Omassa kuvassa oli Tampereen muotiviikot eli Tapparan finaalit menossa ja patsailla parasta päällä.

2 tykkäystä

Hyvin vahvasti samaa henkeä meidän kuvissa.
Oma kuva otettu 29.11.2015 klo 3.12.

Minun avatarissani on jääkiekkoleijona 196.

6 tykkäystä

Nimeni tulee siitä, kun olin palstalle rekisteröitymässä, enkä millään nimeä keksinyt. Satuin kuuntelemaan erästä rap-kappaletta toisella välilehdellä ja siellähän vilahti juuri sillä hetkellä sana ”individual”. Nimeksi sitten vaan.
Kuvaksi laitoin nyt vain suosikkipelaajani, ehkäpä sekin lähtee vielä vaihtoon.

4 tykkäystä