Valmentajanvaihdosveikkuut 2016-17

Jatkoajassa yhdessä sun toisessa leirissä ollaan kenkimässä valmentajia (HIFK, Lukko, Kärpät, SaiPa, KooKoo…) , joten herätänpä Infosta tutun perinteen henkiin. Kysymys on yksinkertainen: kuka päävalmentajista saa monoa ensimmäisenä, vai nähdäänkö vihdoinkin kausi ilman päävalmentajapotkuja? Äänet ovat julkisia, jotta oikein arvanneet pääsevät paistattelemaan glooriassa. Äänestys suljetaan kun uutiset päävalmentajapotkuista saapuvat, ja uusi avataan tilalle, jossa veikataan aina seuraavaa kengittävää luotsia.

  • Antti Törmänen, HIFK
  • Antti Pennanen, HPK
  • Karri Kivi, Ilves
  • Risto Dufva, Jukurit
  • Marko Virtanen, JYP
  • Pekka Virta, KalPa
  • Petri Mattila, KooKoo
  • Kai Suikkanen, Kärpät
  • Juha Vuori, Lukko
  • Petri Matikainen, Pelicans
  • Ari Santanen, SaiPa
  • Tomek Valtonen, Sport
  • Jussi Tapola, Tappara
  • Ari-Pekka Selin, TPS
  • Jyrki Aho, Ässät
  • Ei kukaan kaudella 2016-17

0 voters

Spekulointi alkakoon. Juha Vuori on oma ykköskandidaattini tällä hetkellä. Joukkue on sarjan hännillä, vaikka se on yksi Liigan kalleimmista. Päävalmentaja itse on keltanokka, jolla ei kannuksia päävalmentajan pallilta vielä ole. Kaikki enteilee potkuja, vaan kääntyykö kelkka kuitenkin tai ehtiikö joku ensin?

1 tykkäys

Ketju ylös, koska kylmää viimaa tuntuu puhaltavan niin idässä ja lännessä kuin etelässä ja pohjoisessakin. Onko veikkuulaput jo täytetty? Esim. äänestyksessä Suikkasella jopa yllättävän vähän ääniä. Tällä hetkellä about 5 %, joka on myös viisi ääntä.

1 tykkäys

Suikkanen näköjää saa ekana potkut kuitenkin :smiley:

Jypin toimari oli kyllä eilen sitä mieltä ettei uhkaa, pitää antaa aikaa kun on nuori joukkue. Eriasia riittääkö kärsivällisyys.

Pekka Rautakallio on Jatkoajan huhujen mukaan loppusuoralla neuvotteluissa Lukon kanssa. Vuori taitaa olla siis aika vahva hevonen tässä kisassa.

Tosin kysymys kuuluu, ehtiikö esim. Kärpät tai JYP ensin. Varsinkin Junnon kärsivällisyys lienee jo lisäajalla.

Mielenkiintoisia aikoja eletään sikäli, että niin moni suosikki on nyt alisuorittanut pahasti, joten liipasimellakin on todella monta valmentajaa.

Jatkoaikaa kun selaa, tulee elävästi mieleen toissakausi kun Tapolan olisi pitänyt Tapparassa töissä ehkä noin 5% faneista.

Aina toisinaan haen perspektiiviä Tappara.infon Tapolalle het kenkää! -ketjusta. Pisteet niille, joilla oli malttia.

Tällä hetkellä Liigassa myllertää niin monessa padassa, että ensimmäiset potkut ovat vain ajan kysymys. Totta kai on ilkeää spekuloida jonkun työpaikalla ja intohimolla, mutta toivottavasti kaikki löytävät paikkansa lopulta.

1 tykkäys

Ketäs Liiga-tason koutseja on työttömänä Tuomas Tuokkolan lisäksi?

Rocky nyt ainakin ja tietysti Hämeenlinnan pantteri

Mitä tekee muuan Rauli Urama

Ilmeisesti Liiton hommissa:

Lion79 pystyis koutsaan vaikka kahta joukkuetta kerralla.

2 tykkäystä

Missä menee Kari Heikkilä?

Olenko ainut, vai jäikö muillekin Kari Heikkilästä vähän hailakka kuva valmentajana Ilves-pestin myötä? Tuntuu, ettei hänellä oikein ollut mitään annettavaa.

Olisi se hienoa, jos Leijona #79 tekisi odotetun paluun valmennuskuvioihin.

Erkka Westerlund. Lieneekö kassakaapissa jo sopimus HIFK:n päävalmentajaksi ensi kaudelle?

Itselläni ei ainakaan ollut. Odotin muistaakseni Tapolan potkuja jo marraskuussa ja tuo oli kovin raskas puoli vuotta minulle henk.koht. Sen jälkeen toki oon ollut tyytyväinen siihen, että Tapola sai jatkaa, mutta minun tukeni tuli vasta keväältä.

Miksi olisi? Westerlundilla riittää rahaa ja todennäköisesti halutessaan kysyntää myös kansainvälisissä pesteissä. Miksi tulisi Liigaan?

Heikkikä oli kyllä mielestäni ipalta todellinen floppi. Kaverin “ansioksi” jäi muiden alkukauden työn haukkuminen.
Oliko sitten koko ympäristö ja sen rajallisuus, mutta ei tuonut ipaan muutoksen myötä mitään positiivista.

3 tykkäystä

Kyllä!! Vaikee nähdä, että Heikkilällä olis mitään annettavaa millekkään joukkueelle liigassa nykypäivänä.

Muutenkin jos kesken kauden aletaan vaihteleen, niin uuden kaverin pitäis saada ennemmin kunnon hurmos kuin niinkään mikään ylivertainen pelitapa päälle.

1 tykkäys

Ja viikon kommentiksi on valittu Lukon hallituksen puheenjohtajan Jari Laihon lausahdus toimittajalle:

“– Mä olen sitä mieltä, että missään tapauksessa ei mitään valmentajamuutoksia tehdä – ei ainakaan ennen viikonloppua, Laiho sanoi Kiekkoareenalle.”

Ja tuossa lähde:

1 tykkäys