Fanipaidat

Kun käyt katsomassa Tapparan (tai jonkun muun joukkueen) pelejä puetko päällesi fanipaitaa? Jos puet:
-Tappara vaiko jonkun muun joukkueen paita
-numero ja nimi selässä
-nimmareita
-edelliset paidat
-paidan tarina?

Olisi mielenkiintoista kuulla palstalaisten tarinoita omista fanipaidoistaan. :slight_smile:

Itselleni ensimmäinen fanipaita oli villasta valmistettu käsintehty paita. Selässä numero 3. Paitaa oli käyttänyt ennen mua jo AINAKIN isoveljeni ja isäni.

Seuraava paita (joskus 2008-2009) olikin jo oikein kunnon fanipaita. Kun numeroa kysyttiin emmin ottaisinko Marjamäen, Ojasen vai Peltolan numerolla ja nimellä. Muutaman tunnin miettimisen jälkeen päädyin kolmoseen ja Marjamäkeen. Sain paitaan myös Marjan nimmarin! :slight_smile:

Nykyinen paita hankittiin 2013 keväällä. Nyt en miettinyt numeroa ja nimiä 2s pidempään. 3 ja Marjamäki.

Itselläni tulee aina olemaan selässä numero 3 ja nimi Marjamäki vaikka suurin idolini onkin Ojasen Janne. Omalta pelipaikaltani Marja on kuitenkin se suurin. :heart:

6 tykkäystä

Ostin tälle kaudelle ton juhlavuoden paidan (mun ensimmäinen) Ojasen nimellä ja numerolla. Laineen nimmarin olen siihen saanut.

3 tykkäystä

Itse en ole keräillyt fanipaitaan mitään nimmareita. Olen myöhäisherännäinen Tapparan kannattaja ja oman paidan ostaminen tuli ajankohtaiseksi vasta 2012-2013. Ostin paidan keväällä lähellä playoffeja. Tuolloin en käyttänyt miettimiseen 2s pidempään, kun kysyttiin, mikä paita ja mikä numero. Silloin vastaus oli Metsola, 77. Tuota pidän varmaan hautaan asti !:slight_smile: Hieno mv tuo Juha :slight_smile:

2 tykkäystä

Eka paita on joskus 2000-luvun alusta Jussi Markkasen paita… olin 7v ja oli pakko saada ykkösmolarin paita :smiley: Toinen paita on Ojasen Jannen nimellä sen halusin kun vanha oli jo pieni… Nyt on Jukka Peltolan paita jonka voitin itelleni ja paitaan kävin hakemassa Peltolan nimmarin :smiley:

Eka ja ainoa fanipaita on vuodelta 1994 numero 5 ja siinä Jutilan, Ojasen, Vertalan, Kangasniemen, Suden ja Marjamäen nimikirjoitukset.

1 tykkäys

Halme, Ojanen, Nieminen ja Green löytyy. Eka ja vika puumerkillä varustettuna

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12555950_986833744732955_2101789919_n.jpg?ig_cache_key=MTE3OTEzNzcwODY4MTkyNzYxOA%3D%3D.2 mistä tälläsen saa?

1 tykkäys

Painatat T-paidan selkään kys. tekstin?

Ensimmäinen oli 96-97 noronen. 2013 kun oltiin finaaleita katsomassa oli fanishopisss norosen paita niin olihan se ostettava.
Edit: sen verran meni muistikuvat persiilleen, et oli muuten markkasen 95-96 paita. Seuraavalla kaudella paita pysyi melkein samana ja norosella sama numero niin meni nimi selässä vaihtoon.

1 tykkäys

Oliko ideaa painatuspaikasta?

Saattais mennä fanikaupassaki kaupaks linkittämäni paita. Edullisempi mitä pelipaidat

Toi kyllä vieläkin vähän ottaa päähän.

1 tykkäys

Menee samaan osastoon kun ketun raadot lentää kentälle.

1 tykkäys

Kaiken voi tehdä tyylikkäästikin - niin pelipaidat kuin juhlimisenkin. Edustamme kuitenkin sitä logoa, mikä fanipaidassa on.

Kannetaan sitä tyylikkäästi ilman, että on ketunhäntä kainalossa.

Ja pienen aasinsillan kautta jatketaan taas keskustelua fanipaidoista :smile:

2 tykkäystä

Itsellä kasi mestaruuteen päättyneeltä kaudelta.

5 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Pelipaidan kehystäminen

Grönvall Tappara, Barkov jr Tappara (nimmarilla), McDavid Oilers, Laine Winnipeq, Gretzky Kings, Sakic Nordiques (nimmarilla) ja Yzerman Detroit (nimmarilla) on tämänhetkinen kokoelma.

1 tykkäys

Kävikö kukaan muu hakeen Kiekkobussista alkuviikolla tämmöstä kun oli saapunut pieni erä? :smile:

1 tykkäys

Omat jalokivet.

16 tykkäystä