Ja viikoksi pitäisi saada ilman mainoksia ilmatteeksi.
Perjantaista perjantaihin jos tilaisi niin sitten näkisi näkisi koko lopputurneen?
Mulla on kylläkin just Elisa Viihde.
En niin kauheasti noistä maajoukkuetouhuista perusta, enkä ole tämän turnauksen ennakkospekulaatioita seurannut, mutta siis että onks oletettavissa että tässä oikeasti pelataan vai onko tää enemmän jotain all stars -meininkiä?
Kysyn, koska en oikein hahmota, että mitä tässä on panoksena, kun kaikki parhaat maat eivät ole mukana. Tuntuu enempi joltain harkkaturnaukselta.
Luulisin että yritystä löytyy enemmän kuin MM- alkusarjojen läpsyttelystä.
Odotan kovia pelejä kovilla pelimiehillä.
Ei ole odotettavissa jotain all stars -meininkiä vaan ihan tosissaan pelaamista.
Nykyinen neljän joukkueen asetelma oli monen asian summa. Jotta olisi saatu esim. Euroopasta pelaajia, niin siellä olisi pitänyt saada sarjat tauolle ja se tuo omat haasteensa järjestelylle.
Isompi joukkuemäärä olisi kanssa käytännössä vaatinut sen vähintään kaksi viikkoa kestoa. Nyt mennään n. 1,5 viikolla.
Tosissaan pelaamista puoltaa se, että on sukupolvi pelaajia ketkä eivät ole päässeet tosissaan mittaamaan muita maita vastaan best of the best turnauksessa ainakaan 8 vuoteen, jos nyt 2016 World Cup lasketaan. Tuolloinkin McDavidilla ei ollut Kanadan paitaa.
Ensi vuoden Milanon olympialaissa on myös NHL-pelaajat mukana, joten tässä karsitaan jo pelaajia sinnekin. Jos olympialaisia ei olisi tulossa, niin silloin tämän turnauksen merkitys olisi pari napsua pienempi.
Ja tietty, kun maajoukkuepaita puetaan, niin se jo velvoittaa pelaamaan.
Itse ainakin koitan katsoa valtaosan peleistä. Uskon, että valtaosalle valkenee ensimmäisten pelien jälkeen, että tässähän on tosi kyseessä.
Tätä odotellaan…
Liian hiljasia syöttöjä, ei tuu mittään!
Kovempia vetoja pittää olla, kuulikko? Ei riitä mihinkään.
Alkais jo!
Onko kenelläkään antaa (vaikka privana) streami-vinkkiä tai halvempaa kuin Ruutu+:n stream, joka maksaa sen n. 20€/kk. Siksi, että kiinnostaa myös muut kuin Suomen pelit.
Kiitos, sain somen kautta aspasta 1kk ilmaiseksi, kun mulla elisa viihde.
Perkele, tätähän on kokeiltava!
Laitoin sinne soittopyynnön… Yli satasella kaikkee urheilutarjontaa.
Ja voisin 2 Puh. liittymää myös sinne takaisin vaihtaa Moi. lta jossa piti olla Vatun Reilu 15€ mutta onkin 19 euroa laskussa.
Aikamoista kusetusta on.
No, sanotaan niin, että kun Suomi ykkösentterinään ja kapteeninaan Sasha kyyristyy aloitukseen Ruotsin sentteriä vastaan, niin ei siinä kyse ole all stars -tapahtumasta.
Voisiko joku kertoa mistä numerosta saa näitä ilmaisia kuukausia Ruutu plussaa?
Kokeile laittaa somen kautta viestiä?
Viikon tarjous ei sisällä urheilua.
Pitää olla Ruutu+ urheilu-paketti.
Some päivystää klo 21 asti, muut taitaa olla jo kiinni.
Laita ennemin Facebookin kautta viestiä, taitaa olla muut kiinni.
Edit: ps. Niin mulla oli Elisa Viihteen lisäksi Ruutu+ tilaus heiltä.
Kiitos vinkistä @Wrathchild , chattasin Elisan aspan kanssa ja nyt on 1kk ilmainen Ruutu+ Urheilu itsellä (minulla oli Elisalta tilattuna jo valmiiksi vaikka mitä).
Edit: kohta nukkuun ja TV auki 0245. Siitä lähteköön minun urakkani käyntiin.
Stiga pöytälätkästä jossa siirrot tietää etukäteen
Pendo on Nero kun lepuuttaa niitä kahta kelvollista jäljellä olevaa pakkia ylivoimalla penkillä
Mulla on Katsomo ja Viaplay sieltä ja Max joka saattaa olla puhelimesta tms.
Kiitos vastauksesta.
18 viestiä siirrettiin ketjuun: Liveseuranta: 4 Nations Face-Off 13.-21.2.2025