Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Täytyy ottaa seuraavassa Alumni ry:n hallituksen kokouksessa esille. Muistaako kukaan mitään ja mitä sanoo teekkariedustus. Onko perinteet kadonneet tyystin. :wink:

1 tykkäys

Boomarit taitaa hoitaa Hämeenkadun appron ja jos en ihan väärin muista niin teekkareilla kiersi järjestysvastuu bommareista, kun oli niin rahakasta hommaa.

Noita pidettiin vielä samoihin aikoihin, kun oli ekoja kyykän akateemisia MM-kisoja.

Nimim. Kaikkeen mennään

1 tykkäys

Bommareihin liittyen tähän sopii toinenkin äänestys.

Oletko asunut Mikontalossa?
  • Kyllä
  • En
  • Missä?
0 äänestäjää
Johtava jääkiekkoanalyytikko Petteri Sihvonen
  • Pääsee ihoni alle
  • Ei pääse ihoni alle
  • Kamalasti kommentoin avautumisiaan mutta ei pääse
0 äänestäjää
1 tykkäys

Oikeasti, kukaan palstalaisista ei ole asunut Mikontalossa?

Mutta sehän on Hervannassa? Kyselet väärällä foorumilla! :grin:

24 tykkäystä

Kaikkihan on pesistä pelanneet. Ja ei, tähän ei laiteta vaihtoehtoa, että mikä homma.

Osaatko syöksyä pesälle?
  • Kyllä
  • En
0 äänestäjää
1 tykkäys

Syöksyminen on hitaita varten. Minä olen niin nopea, että olen juossut tyhjään kenttään kunnarin hutilyönnillä. (Tosin vastustajan kahden pahan harhaheiton turvin mutta se ei kuulu tähän.)

21 tykkäystä

Mua harvoin naurattaa, kun olen penseä ihminen, mutta tämä nauratti.

4 tykkäystä

e: Eiku…

1 tykkäys

Taidat olla ihan lyömätön pelimies. Mitä tapahtuisi jos osuisit vielä palloon?:wink:

5 tykkäystä
Onko parempi puoliskosi koskaan kysynyt, että näyttääkö perse isolta näissä housuissa?
  • Kyllä, ja olen vastannut rehellisesti
  • Kyllä, ja olen valehdellut
  • Ei
0 äänestäjää

Olen asunut Hervannassa vuodesta 1995, mutten ole ikinä asunut Mikontalossa. Paawolassa, Wäinölässä ja Tuulanhovissa olen kylläkin asunut. :sunglasses: Kotoisin olen Nokialta.

2 tykkäystä
Olisiko korona selätetty ilman rokotteita?
  • Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Vastasin kyllä, mutta aikaa olis mennyt helvatun paljon enemmän, ja luultavasti olis vieläkin voimallisena kiertämässä ja aiheuttamassa kuolemaa (joita olisi varmasti ollut mielettömän paljon enemmän kuin nyt tuli, mutta olisko se ollut ihmiskunnan kannalta hyvä vai huono asia kuuluu jo P. Linkolan ajatusten alle)

7 tykkäystä

Eihän koronaa vieläkään ole selätetty, siitä vaan ei pidetä enää samanlaista lukua ja meteliä. Tampereellakin on tällä hetkellä vahva korona-aalto ties minkälaisesta variaatiosta. Se tauti tuli ihan jäädäkseen ja asettuu sinne influenssan kaveriksi. Tartuntoja ei vaan enää kirjata samanlailla kun ei tehdä testauksiakaan kuin tietyissä tapauksissa esim ammatin takia :man_shrugging:t2:

8 tykkäystä

Paljonko Anton Levtchillä on runkosarjan lopuksi pisteitä? Nyt 9 pelin jälkeen 4+9=13.

• Yli 70 pistettä
  • 60-70 pistettä
  • 50-60 pistettä
  • Alle 50 pistettä
0 äänestäjää
Valitse vähemmän huono vaihtoehto
  • Turpaan perjantaina ja lauantaina, mutta tiistaina voitto
  • Voitot pe ja la, mutta tiistaina tappio ja ulos CHL:stä
0 äänestäjää

Kumpi sopii suuhun paremmin?
Tv. Linkku

• TeePeeÄss