Täytyy ottaa seuraavassa Alumni ry:n hallituksen kokouksessa esille. Muistaako kukaan mitään ja mitä sanoo teekkariedustus. Onko perinteet kadonneet tyystin.
Boomarit taitaa hoitaa Hämeenkadun appron ja jos en ihan väärin muista niin teekkareilla kiersi järjestysvastuu bommareista, kun oli niin rahakasta hommaa.
Noita pidettiin vielä samoihin aikoihin, kun oli ekoja kyykän akateemisia MM-kisoja.
Nimim. Kaikkeen mennään
Bommareihin liittyen tähän sopii toinenkin äänestys.
- Kyllä
- En
- Missä?
- Pääsee ihoni alle
- Ei pääse ihoni alle
- Kamalasti kommentoin avautumisiaan mutta ei pääse
Oikeasti, kukaan palstalaisista ei ole asunut Mikontalossa?
Mutta sehän on Hervannassa? Kyselet väärällä foorumilla!
Kaikkihan on pesistä pelanneet. Ja ei, tähän ei laiteta vaihtoehtoa, että mikä homma.
- Kyllä
- En
Syöksyminen on hitaita varten. Minä olen niin nopea, että olen juossut tyhjään kenttään kunnarin hutilyönnillä. (Tosin vastustajan kahden pahan harhaheiton turvin mutta se ei kuulu tähän.)
Mua harvoin naurattaa, kun olen penseä ihminen, mutta tämä nauratti.
e: Eiku…
Taidat olla ihan lyömätön pelimies. Mitä tapahtuisi jos osuisit vielä palloon?
- Kyllä, ja olen vastannut rehellisesti
- Kyllä, ja olen valehdellut
- Ei
Olen asunut Hervannassa vuodesta 1995, mutten ole ikinä asunut Mikontalossa. Paawolassa, Wäinölässä ja Tuulanhovissa olen kylläkin asunut. Kotoisin olen Nokialta.
- Kyllä
- Ei
Vastasin kyllä, mutta aikaa olis mennyt helvatun paljon enemmän, ja luultavasti olis vieläkin voimallisena kiertämässä ja aiheuttamassa kuolemaa (joita olisi varmasti ollut mielettömän paljon enemmän kuin nyt tuli, mutta olisko se ollut ihmiskunnan kannalta hyvä vai huono asia kuuluu jo P. Linkolan ajatusten alle)
Eihän koronaa vieläkään ole selätetty, siitä vaan ei pidetä enää samanlaista lukua ja meteliä. Tampereellakin on tällä hetkellä vahva korona-aalto ties minkälaisesta variaatiosta. Se tauti tuli ihan jäädäkseen ja asettuu sinne influenssan kaveriksi. Tartuntoja ei vaan enää kirjata samanlailla kun ei tehdä testauksiakaan kuin tietyissä tapauksissa esim ammatin takia
Paljonko Anton Levtchillä on runkosarjan lopuksi pisteitä? Nyt 9 pelin jälkeen 4+9=13.
- Yli 70 pistettä
- 60-70 pistettä
- 50-60 pistettä
- Alle 50 pistettä
- Turpaan perjantaina ja lauantaina, mutta tiistaina voitto
- Voitot pe ja la, mutta tiistaina tappio ja ulos CHL:stä
Kumpi sopii suuhun paremmin?
Tv. Linkku
- TeePeeÄss
- TeePeeEss