Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

No tavallaan. Metrin syöttö saattaa mennä 10 ohi,

3 tykkäystä

Katselen edelleen vuositasolla yli 100 jalkapallopeliä. Nykyisellään pääpaino on tv:ssä, mutta livepelit ovat aina oma maailmansa. Harkitsin tammikuulla kausikortin ostoa Tameelaan juuri Ilveksen kautta, mutta … kyllä aivopala sanoi ehdottoman ei. Ilmaislipulla voin mennä ja kävin viime kaudellakin useassa pelissä. Vain mielenkiinnosta liigapotkiskelua kohtaan tosin.
Mieluummin kausarin kohteeksi TamU, TPV tai Haka.

6 tykkäystä

Viimeisen viiden vuoden aikana kaksi kertaa käynyt Ilveksen peliä kattomassa Tammelassa ja kyllä ainut positiivinen asia oli lämmin keli ja kylmä olut. Pelin taso enemmän kuin luokatonta, joten mun mielestä tässä kohtaa tuota “kirosanaa” saa ja jopa pitää käyttää. Toivoisin, että toki maajoukkueen kohdalla ei tuota termiä käytettäisi.

4 tykkäystä
Söitkö mämmiä?
  • Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Ilves taisi siirtyä Ratinaan kesällä 2020 eli olet käynyt viime vuosikymmenellä?

Joo tästä 5 vuotta taaksepäin näyttää vievän hassusti sinne asti. 2019 oli juu.

1 tykkäys

Itse käyn ennemmin katsomassa pesäpalloa, kuin Suomifutista. Euroopan jalkapalloa sitten ihan tv:n kautta.

3 tykkäystä

Olen ottanut mallia Juha Miedosta ja ostan mökille pakastimeen mämmiä juhannukseksi. Mämmi perinneruokana sopii loistavasti perinteiseen suomalaiseen keskikesän juhlaan jälkiruoaksi.

2 tykkäystä
Oliko Cabaret Oscar Laukontorin kupeessa?
  • Kyllä
  • Ei todellakaan
  • Mikä?
0 äänestäjää

Aamulehti: https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008160751.html

Annina ja Petri Kerkkänen avaavat business-, lounas- ja tilausravintola Clavan aikoinaan Cabare Oscar -yökerhon salina tunnetussa tilassa kauppaseuran talossa. Hotelli Tammerin entinen keittiöpäällikkö Petri ja saman hotellin entinen hotelli- ja ravintolapäällikkö Annina avaavat 4. elokuuta uuden business-, lounas- ja tilausravintola Clavan remontoituun yökerhosaliin Tampereen kauppaseuran talossa Kirkkokadulla.

Kirkkokatu 10 olisi tän mukaan ollut Cabare Oscar sijainti, eli kyllä oli.

Vuoden valmentajan tunnustuspalkinto on viime vuosina myönnetty nuorehkolle valmentajalle, jonka katsotaan eniten vaikuttaneen joukkueensa menestykseen. Kuka pokkaa palkinnon kuluvan kauden jälkeen?

• Dufva, Risto
  • Karjalainen, Petri
  • Rautakorpi, Jukka
0 äänestäjää

Listalta puuttuu Mikko Heiskanen joka taisi vaikuttaa eniten joukkueensa menestykseen.

17 tykkäystä

Onko tämän vuoden pyöräilykausi jo avattu?

• On
  • Ei
  • Ei, eikä aukee
  • On auki 24/7/365
0 äänestäjää

Kirkkokatu 10 (ja Kabaree Oskari aikoinaan) on puolessa välissä mäkeä Keskustorilta Laukontorille. Jos sanotaan “kupeessa”, ymmärtäisin että olisi “laidalla”, vrt. Kaijakka.

5 tykkäystä
Jääkiekkoilijana 39-vuotias on historiaa?
  • On, itse olen alle 25.vee
  • On, koska itse en pysty parempaan vahmempanakaan
  • Ei
  • En tiedä, mutta omaan mielipiteen
0 äänestäjää
Kummasta playoff-sarjasta pidit enemmän?
  • Tappara - TPS
  • Tappara - KalPa
0 äänestäjää

Oletko koskaan soittanut lankapuhelimella?

• Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Kuorin banaanin kuin…

• Apina
  • Barbaari
0 äänestäjää
Osaatko avata kruunukorkin ilman avaajaa?
  • Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Mieluisin hetki ja tapa lukea sopimusuutiset olisi?

• Eilen, kaikki kerralla.
  • Aikanaan, yksi kerrallaan.
  • En lue julkistuksia, odottelen kauden alkamista.
0 äänestäjää