Adam Polášek

Toivotaan tosiaan että olisi jo lauantaina näyttämässä osaamistaan.

Samalla hiukan pelätään vieläkö ehtii hankkiin Tapparan reenijumin ennen kevättä.:see_no_evil:

4 tykkäystä

Portaat on taas putsattu pojalle valmiiksi.

4 tykkäystä

Polasekin tuntemuksia:

59 tykkäystä

Voi perhana, omat odotukset Adamin suhteen meni sitten siinä. Nimittän kun sanoo että “on sellainen pelaaja, kuin valmennus haluaa hänen olevan”.
Voi vaikka suhteuttaa Bloodiin. Viime vuonna mukaan muista maisemista ja heti dominoivaa peliä ja pisteitä. Kesä Tapparan valmennuksessa ja tulos näkyy taululla. Tai siis ei näy…

3 tykkäystä

Voi voi, mulle tuli tosta haastattelusta hyvät fibat.

10 tykkäystä

Aika erikoinen näkökulma mielestäni.
Valmentaja on joukkueen pomo ja hän päättää, miten joukkue pelaa.
Noin pelaajan kuuluukin vastata, ei “aion olla jotain muuta, kuin mitä valmennus haluaa minun olevan” tai “valmennus haluaa minun pelaavan ylivoimaa ja laukovan paljon, mutta minä aion puolustaa ja heitellä pitkiä kiekkoja”.

11 tykkäystä

Mää veikkaan,että Evo ei nyt ollut ihan tosissaan. Komee parta kaverilla,olispa jo huominen.

1 tykkäys

Juu, esim. Sportti-pelin viimeinen erä oli loistava esimerkki valmennuksen pelikirjasta. Ja voittohan sieltä kairattiin, että ei parane moittia :smiley:
Toivotaan että Adam pääsee pelaamaan ilman turhan tiukkoja suitsia. Odotettavissa kuitenkin olisi tehoja myös hyökkäyspelissä. Tapparan pakeista ei Kemiläistä lukuunottamatta paljon apua ole ollut maalien teossa, nyt voisi tulla siihen muutos.

2 tykkäystä

En tiedä, miten tämä liittyy viestiini, joten en lähde sen enempää kommentoimaan.

Odotan Adamin debyyttiä innolla, toivottavasti valmennus saa hänestä hyvä palasen kauden pelisuunnitelmaan.

We have a common goal, and that is to win the championship.

Sytyin tohon haastatteluun :fire:

38 tykkäystä

Lisätään vielä ne pikku yksityiskohdat, eli tykkää myös pelata kiekollisena, isona kaverina pitää näyttää kokoa (= :muscle: ) maalin edessä ja myös laukoa paljon.

Hyvät fibat todellakin jäi. Asenne kohdillaan :blush:

11 tykkäystä

Jännä nähdä mitä sieltä tulee, kun keskimäärin isot ja kovat pakit jotka ovat vieläpä kiekollisia pelaavat muissa liigoissa.

7 tykkäystä

Voinee jopa puhua yksikössä muusta liigasta noilla ominaisuuksilla. Saapa nähdä, mikä se akilleen kantapää tosiaan on. Iacobellisillä oli ihan huippua ennakkopuheissa kaikki ominaisuudet, ja silloin kamppailuvoima/tasapaino ja puolustusosaaminen osoittautuivat ei-vahvuuksiksi. Oletusarvoisesti Polášek toki on varmempi kortti, mutta jotain näissä aina on, etteivät pelaa NHL:ssa.

1 tykkäys

Ei noilla statseilla voi muuta, ku peluuttaa seiskapakkina ja käskee heittään kiakkoo lasin kautta ulos :wink:. Kovat on odotukset ainakin itellä.

Enpä ole lauantaiottelun kokoonpanot kiinnostaneet vähään aikaan näin paljon. Minne valmennus sijoittaa uuden miehen ja tuleeko se olemaan lopullinen paikka? Adam saattaa olla se täydentävä palanen joukkuetta, joka tarvitaan kevään menestykseen. Toivotaan niin.

Sellanen pers tuntuma, että jonsei jo lauantaina, niin jatkossa Kemiläisen tai Suhosen kanssa parina. VMV sitten toisen kanssa.

Pelannee kakkos- kolmosparissa.

Ihme homma, mutta mulla ei oo mitään ennakko hypee tästä kaverista. Kai sitä on muuttunu vanhemmiten niin kyyniseks tai jotain, mutta oikein huvittaa kun täällä pedataan kaikkia mahdollisia rooleja tälle Adamille, vaikkei peliäkään liigassa olla vielä nähty.

Toivon toki onnistumista, mutta en odota oikein mitään. Mulle yhtä mahdollinen skenaario on sopimuksen purku kuukauden päästä, kuin täydellinen onnistuminen.

On kyllä sinänsä ihme. Tämä kaveri on kuitenkin pelannut viime kaudella maansa maajoukkueessa ja tällä kaudella saanut maansa kärkijoukkueessa eniten peliaikaa. Noin pari asiaa hänestä mainitakseni.

Koviin odotuksiin on vähän syytäkin.

2 tykkäystä

Yrittänyt tässä hillitä omia odotuksia, mutta onhan se niin, että jos Polasek olisi kauden alussa tullut, niin kyseessä olisi ollut paperilla Liigan kovin puolustajahankinta (vrt. Kousa, Krejcik, Sund…). Hieman vajaa kolmekymmentä pinnaa kuitekin viime kaudella KHL:ssä ja oli Tsekin olympiajoukkueessa mukana.

Jos vertaa vaikka kulttimainetta kannattajien keskuudessa nauttivaan Parlettiin, niin onhan tämä lähtökohtaisesti ihan eri tason kovempi hankinta paperilla. Heittämällä top 4 -pakki, mutta jännä nähdä saako peliaikaa alivoimalla JA ylivoimalla vai pelkästään alivoimalla. Teki kuusi ylivoimamaalia kuitenkin viime kaudella.

*E: Ihan eri tason on liian vahva ilmaisu

3 tykkäystä