Miehen kuva Elite Prospectissa vaihdettu kuvaan, missä pitelee kannua. Kaunista.
Voisi sanoa että kaunista🥹 meidän junnu
Sasha Wimbledonissa studiossa haastateltavana, kun on tyttöystäväänsä siellä kannustamassa.
Lontooksi tietenkin.
Osaat ehkä Sashaa paremmin kemiaa.
Navratilova kysyi myös, aikooko Barkov mennä uimaan Suomessa pokaalin kanssa.
– Ehkä järveen. Merivesi ei ole pokaalille kovin hyväksi, suomalaistähti vastasi.
Floridan aurinko kuumentaa vettä niin, että Cuppi sulaa?
Merisuola?
Barkov niin paljon pelannut ja harjoitellut jääkiekkoa ettei osaa uida ja pelkää hukkuvansa mereen?
Tuli mieleen tuosta, kun valmensimme näitä poikia ja teimme paljon treenejä myös hallin vakivuorojen ulkopuolella, niin ainoa juttu, mitä pojille uhrauksistamme sanoimme oli se, että muistakaa pojat, että,kun olette staroja ja joku pikkujunnu kysyy teitä, niin aina lähdettä. Jos muuta ette meiltä ole oppineet, niin muistakaa ainakin tämä.
Tuon ainakin Sauber on muistanut sanoessaan, että vien pokaalin pikkujunnujen nähtäville. Hyvä poika!
Olen välittänyt Sassalle haasteen pelata yli viiskymppistä eukkoa vastaan. Ei taida poika uskaltaa
Ylellä pitempi haastis Sashasta, siellä on Pyynikin portaatkin kesäsuunnitelmissa:
hieno haastis. Hajosin tälle
Viime kesänä uhkapelikaupungin Vegas Golden Knights oli finaaleissa Floridaa vastaan varsin ylivoimainen.
– Koppi oli silloin hiljaisempi kuin tällä kerralla.
Joku kuitenkin kysyy, että koska pytty on Tampereella:
– Oma sali ja hienot metsäpolut. Siinä on loistava yhdistelmä, kehaisee huippu-urheilija, joka saa Stanley Cupin voittopokaalin luokseen ja juhlakalukseen 31. heinäkuuta.
Parhaan neuvon, jonka mies on urallaan saanut, antoi hänen isänsä Aleksander Barkov. Se kuuluu: tyytyväisyys lopettaa kehittämisen.
Tuntuu siltä, että nyt olen vähän tyytyväinen. Pitää varmaan soittaa isälle ja pyytää häntä sanomaan jotain pahaa minulle, poika tuumaa, mutta muistuttaa toimittajia siitä, että kriittiseksi tiedetty isä osaa myös kehua.
Maksumuuri!!!
“Tapparassa et ole vielä voittanut mitään, minä yhden”
Josko suuttuisi ja tulisi Tapparaan voittamaan sen kaksi vähintään
Aleksander Barkov antoi pelipaitansa Alexander Stubbille – Stanley Cup -voittajat juhlivat presidentin luona
Stanley Cup livenä ilmaiseksi nähtäville Nokia-Arenalla
Yle näyttää kansanjuhlan Areenassa suorana kello 17–18.40.
Barkovin kannupäivästä pätkää
Reilun tunnin Sihvos-Barkov-haastattelu. Käykää kuuntelemassa. A-lehdet tunnus täytyy perustaa ja ottaa kuukauden ilmainen tilaus, jotta voi kuunnella. Samalla rahalla saa vielä Niemis Villen haastattelun, jos kuka jaksaa Villeä kuunnella.
Laji-ihmiset usein puhuvat niistä pienistä asioista, joita Barkov tekee jäällä oikein jatkuvasti. Tässä loistava katsaus suorituksiin, joita ei teksti-TV:stä näe.
Selittää osaltaan myös sitä, miksi NHL-pelaajat äänestävät Sashan jatkuvasti aliarvostetuimmaksi. Kanssapelaajat ja säännöllisesti Floridan pelejä katsovat tietävät kyllä mikä on homman nimi, mutta kasuaalin NHL-seuraajan on helppo hehkuttaa enemmän pelaajaa, joka takoo puolustuspelin kustannuksella yli 100 pistettä kaudessa.