Aleksander Barkov jr

Siellä oli enemmänkin Winnipeg -muisteloa, kun WHA -mestarijoukkueesta oli paikalla Ketola, Mattson ja Riihiranta. Ilmeisesti Winnipeg -paidat taisi tulla yllätyksenä pelaajillekin…

Mää luulen, että kun JetsTV on/oli Suomen visiitillä.

Joo, Winnipeg-osuudet kuului kai tapahtumaan, kun oli noita legendoja mukana ja sopivasti kanukkitoimittajatkin paikalla seuraamassa Lainetta ym. Toisessa uutisessa oli näistä vähän enemmän.

https://www.instagram.com/p/Bms7u-Kl_Ih/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15htpt9gd0iat
Sashan terveiset Tapparan Instagramissa.

12 tykkäystä

Barkov matkasi sittenkin Sotshiin Selänteen kanssa:

3 tykkäystä

Sasha polkee Floridassa sinioranssilla pyörällä… tietysti! :smile:

29 tykkäystä

Onnea Sasha tänään 23v.

25 tykkäystä

Vastahan se debytoi 16-vuotiaana Kirvesrinnoissa. Mihin ne 7 vuotta ovat menneet? No, onnea joka tapauksessa Sashalle!

14 tykkäystä

Talteen Barkovin läppä:

12 tykkäystä

Siitä Barkovia taustakuvaksi koneelle, jos maistuu.

4 tykkäystä

Barkov näköjään käynyt Jaakko Parkkalin videollekin taitojaan näyttämässä. 2:00 kohdila alkaa laukasuskaba, 4:00 kohdilla 1vs1-haastoskaba, 6:00 kohdilla rankkariskaba,8:20 kohdilla kysellään kesäkuulumisia, 9:00 kohdilla toiselta maalilta toiseen maaiin laidan kautta vetoyritys skaba, 12:30 kohdilla “kumman kikka on hienompi” skaba.

10 tykkäystä

Joukkuekaveri Trocheckin mielestä Barkov on ilmeisesti aliarvostettu.

19 tykkäystä

Sasha saa numeronsa takaisin Leijonapaitaan!!

https://yle.fi/urheilu/3-10405554

Onkohan joku sikariportaassa hoksannut, että tuli kustua Barkovin muroihin pahan kerran. (mitenkään Villeä vähättelemättä, “1995 Det glider in nevöforget”). Toivottavasti Sasha vielä nähdään Leijonissa vaikken mitään pahaa Pantherseillekaan toivo. Ehkä olymppialaisissa sitten jos pääsisivät sopimukseen. #16 on kuitenkin käytettävissä eikä mikään 61…

6 tykkäystä

Barkov onpi nyt kapteeni!

92 tykkäystä

Hyvä että tuolla tajutaan Barkovin arvo, lienee änärin aliarvostetuin sentteri mun mielestä.

3 tykkäystä

Huhhuh. Kylmät väreet videosta. Isosti ansaittu.
Florida on nyt Sassan joukkue, mikä meinaa että vaatimustaso joka päivä on varmaan korkeampi kuin missään muualla.

7 tykkäystä

No huhhuh, onpas siisti juttu.

Mielenkiintoista, kun tämän jutun perusteella tulkitsin, ettei välttämättä haluja kapteeniksi vielä olisi:

Haluat olla johtava pelaaja joukkueessasi. Vaatiiko se sinulta jonkinasteista muutosta?

  • Olen miettinyt sitä aika paljon viime aikoina. Minun pitää olla hieman aktiivisempi pukukopissa ja ehkä korottaa ääntänikin joskus. Olen kyllä aina ollut kopissa hiljaisempi kaveri ja yrittänyt sitten johtaa jäällä omalla tekemiselläni. Minun juttuni on se, että hyppään askiin ja alan rakentaa peliä, ei niinkään se, että pidän puheita tai huudan pukukopissa. Ehkä jossain vaiheessa uraani voin tehdä niinkin, mutta nyt haluan vain olla mahdollisimman hyvä kaukalossa.

No se ‘joku vaihe uraa’ alkaa nyt. Go Sasha!

8 tykkäystä

Jos on puhuttu siitä, että Barkov on yksi aliarvostetuimmista NHL pelaajista (Joka on ihan totta.) Niin tämä ainakin osoittaa sen, että ainakin oma joukkue arvostaa suuresti sitä työtä mitä Barkov tekee joukkueen eteen. :+1:

4 tykkäystä

Jokainen johtaa tavallaan. Ei Jugikaan varmaan kopin äänekkäin tyyppi ollut

4 tykkäystä

On kyllä TODELLA kova juttu että Sasha sai kapteenin natsat! Iso hatunnosto nuorelle virtuoosille

1 tykkäys