Aleksi Salonen

Selostajan mukaan käsivarteen

1 tykkäys

Mun silmien mukaan kyynärvarteen just kyynärtaipeen alapuolelle.

2 tykkäystä

Rautakorpi vähä arvailee veneluun suuntaan.

1 tykkäys

Itse tulkitsin tämän veneluu-kommentin liittyvän yleisellä tasolla käsille lyönnin riskeihin ja siten perusteluna ja rohkaisuna isojen tuomioiden antamiseen. Siitä olen kyllä samaa mieltä. Toivotaan että ei mitään isompaa tullut.

2 tykkäystä

Joo näin se on, ei Rautakorpi ole mikään lääkäri, kunhan heittelee yleisesti ja hiukan myös värittää ainakin toipumisennusteen kanssa.

Eipä Tuonosellakaan lääkärin vikaa ole, kuvattu on ja pelaa jos pelaa huomenna
https://www.aamulehti.fi/urheilu/onko-paikallisottelussa-kolhun-saanut-tappara-puolustaja-pelikunnossa-torstain-huippupelissa-seurajohdolta-mystinen-vastaus-200630575/

1 tykkäys

Jaa, minusta tää on kyllä aika napakkka diagnoosi: ”hengissä on”.

6 tykkäystä

Tuo on hyvin tapparalainen kommentti.

Pelaa huomenna.
Pelaa viikon päästä.
Pelaa kuukauden päästä.

Jne.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Aleksi Salonen pois Tapparasta 2018–19?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Aleksi Salonen pois Tapparasta 2018–19?

Katsoitko kukaan tänään ruudun lounasliveä. Salosen haastattelu LIIGASTUDION LOUNASLIVE: Tappara-pakki suorasanaisena joukkueensa menosta

SM-liigassa kiekkoillaan lauantaina täysi seitsemän ottelun kierros. Tapparan peli on tökkinyt viime aikoina, joten kysyimme joukkueen luottopuolustaja Aleksi Saloselta, onko mestaruusjuna vielä raiteillaan vai .kesä mennään? Itse missäkin tuon. Olisi kiva tietää mitä Aleksi tarinoi.

Salosen haastattelu löytyy ainakin Facebookista:

Jostain 21.50 kohdilta siirrytään Salosen haastatteluun.

2 tykkäystä

Johan oli kertakaikkisen typerä latteus tuolta toimittajalta. ” Kumpaa peliä kannattajat katsoisivat mieluummin? Hitaita viivelähtöjä vai nykyistä?” Me kannattajat kun ei sitä päätetä ja muutenkin viimekauden lopputulos muuttaa muistikuvat kaudesta täysin erilaisiksi.

1 tykkäys

Pelottavaa, että olen eri mieltä tuosta! Ei Salonen mielestäni onnistunut sentterinä mitenkään erikoisesti. Pystyikö järjestämään laitureilleen ainuttakaan maalipaikka?

Kyllä Salosen paikka on takalinjoilla, siinä roolissa hän pelaa hyvin!

Ekassa erässä, kun nelonen sai vielä säännöllisesti vastuuta Salonen oli ainoa sentteri, joka sai pelattua keskialueelta ylityksen hyökkäysalueelle. Pelin edetessä toki häipyi kuvasta.

Salonen on käsittääkseni pelannut junnuna myös sentterinä. Loistavan luisteluvauhdin ansiosta hän pääsee keskiauleen yli.
Salonen pelasi ympäri kenttää tasapainottomasti. Omassa päässä avasi peliä puolustajana, vaikka oli sentteri. Hyökkäysalueella sininen viiva veti miestä, vaikka olisi pitänyt olla maalin edessä.
Stunttina hauska sentteri.

1 tykkäys

Puolustajat ovat nykypäivänä pelintekijöitä. Ykköspuolustaja tänä päivänä yhtä tärkeä ellei jopa tärkeämpi, kuin ykkössentteri.

Sählälle neljännesvuosisata täyteen! Onnea! :muscle:

10 tykkäystä

Joutuikohan Salonen vilttiin tänään Jukurien toisen maalin jälkeen? Ei mielestäni käynyt kentällä kolmannen erän loppupuolella.