Todellakin, parantaa ja oli hyvä peli.
Minun ei pitäisi enää kirjoittaa yhtään mitään mihinkään…
Totean vain, että tässä on hyvä pelaaja.
Vähän tulee mieleen Tömmernes. Luotettavaa tekemistä kauttaaltaan.
Ei ruveta vielä liioittelemaan, kun nyt koko porukalla kulkee. Mutta kyllä asteikolla lähempänä Tömmernesiä ollaan kuin Larssonia.
Vaikuttaa olevan myös sellainen kaveri joka tuo persoonallaan hyvää fiilistä joukkueeseen.
Muutaman kerran pisti oikein silmään, kuinka rauhassa ja varmasti Ytte siirteli kiekkoa viivassa. Vaikka välillä kiekko olikin kateissa jossain jalkojen välissä. Vaikuttaa vielä parantavan peli peliltä. Pakko tykätä.
Jokos se selvis miksi Ytterell jää pelien jälkeen patsasteleen siihen moken kaveriks, kun porukka tulee kiittään molaria?
Ihmettelen miksi Ytterell saa niin vähän peliaikaa. Mielestäni pelaa hyvin ja pääsee kiekon kanssa paineen alta hyvin pois. Eilen meni jo Rouhiainenkin edelle peliajoissa…onko vaivaa, vai ollaanko vaihtamassa pois?
Jäi sellainen mieleen, että vaihdot olivat ainakin todella lyhyitä. Lisäksi yksi 2 min jäähy ja ei ylivoima-aikaa. Ihmeen pieniä kyllä minuutit siitä ei pääse mihinkään.
Paljon virheitä.
Ehkä itse en nää niitä virheitä, mutta jos virheiden takia Rouhiainenkin menee ohi niin ehkä uuden joukkueen etsintä olisi hyvä aloittaa ja katsella markkinoilta korvaajaa. Itse kyllä tykkään näkemästäni, mutta jos peliajan vähyys johtuu peliesityksistä niin en oikein löydä hänelle paikkaa.
Ihan turha nyt alkaa kenkiä pelaajia pois, kun pitkin kautta joudutaan Mestis-miehiä roikottamaan rosterissa. Liian hyvin menee?
En siis ole kenkimässä ketään…itse tykkään Ytten pelaamisesta. Mietin vain miksi kaikki menee edelle peliajoissa.
Blood, työmies ja av killer.
VMV allaroud differentround eli kaikkea samaa kuin Blood mutta näkymättömämpi.
Kemmu yv.
Suhonen ei paljoa yv aikaa saa.
Mäntylä soturi ja menee samaan kuin Blood ja VMV.
Yttel jää käteen ne mitä jää. Ois enemmän jos mentäis kuudella, mutta mutta.
Parissa viime ottelussa ollut hiukan pienempi vastuu - vain Sportia vastaan Rouhiainen pelasi enemmän? Ytterellin keskiarvo kuitenkin 14 ja puoli minuuttia, samoja tasoja Mäntylän kanssa. Viime viikolla Kärppiä vastaan pelasi 17 min, neljänneksi eniten pakeista.
Ytte on ujosti parantanut. Ehkä pykälä tullut lisää kropalla puolustamista mailalla puolustamisen kylkeen. Silti vähän kysymysmerkki, mikä se lopullinen rooli pakistossa on.
Varmaan myös jonkinlainen joukkueen vekkuli. Jonkun voittopelin jälkeen tökkäsi pukukoppiin matkalla olleiden pelaajien kypärät silmille.
Suhosen ketjussa noteerattiin kuinka tämä yritti ottaa isompaa roolia nykyisessä pakkipulassa ja loikin pari hyvää tekopaikkaa. Ennen Ilves-peliä vähän odottelin josko Ytterell olisi se joka nousee esiin, mutta en voi sanoa näin tapahtuneen. Laitan miinusmerkin Alexille. Periaatteessa aihiota on vaikka mihin, mutta tulos jää piippuun molemmissa päissä kenttää.
Itse uskon vähän samaan juttuun kuin Suhosen kanssa että molempia on treenin taso vähän yllättäny, ja näin ollen alku pikkusen tukkoista.
Suhosen otteita ei kyllä selitä reenin kovuus. Ollut Tapparassa kuitenkin jo sen aikaa.
No ensimmäinen kesäkausi oli sillekki.