Areena: Seisomakatsomot

Hyvä niin. Vähän arvelinkin, ettei hintaa tuosta voi nostaa tai porukka alkaa perumaan korttejaan.

3 tykkäystä

Mistä katsomosta?

B10 rivi 17 oli vanha paikka.

Tuo seisomakatsohan voisi helposti olla kaukalon laidasta päätyseinään asti kun rajattaisiin A10 vasempaan ja B10 oikeaan.

Kumma kun ei kiinnosta alakatsomossa 30 runkosarjapelia 200 eurolla ja CHL-pelit päälle?!

1 tykkäys

Itse en halua seistä. Ja luulen että pystyn ensi kaudella käymään korkeintaan 10 kotipelissä. Tästä johtuen minun paikat tulevaisuudessa on yläkatsomon istumapaikka.

1 tykkäys

Joo kun seisoo päivät duunissa niin mielellään istuu pelissä!

2 tykkäystä

Itse en ole aikuisviihdeteollisuudessa vaan ihan konttorihommissa istun.

No asiaa; on se mukavempaa itselle j monelle muullekin istua otteluissa vaikka tunnelma seisomakatsomossa näyttää olevan riehakkaampi

3 tykkäystä

Odottakaa syksyä ja isoa seisomakatsomoa johon porukka menee istumaan halvemmilla lipuilla kun tilaa on syksyn peleissä joissa nippe nappe 4000 katsojaa.

1 tykkäys

No, onneksi me olemme siellä edessä seisomassa, pomppimassa ja laulamassa etc., niin ei ehkä huvita istua näkemättä kentälle…

15 tykkäystä

Järkkäreitä pyöri seisomakatsomossa aika paljon jo viime kaudella pitkin eriä, joten eiköhän siellä heidän toimesta napakasti pyydetä nousemaan seisomaan, jos kyseisessä katsomossa istuskelee. Tällä tämä etukäteis"ongelma" ratkaistu.

5 tykkäystä

Näin ei tapahtunut viime kaudellakaan vaikka porukka runkosarjapeleissä istui siellä. Ehkä tähän saadaan muutos.

Kyllä tapahtui. Joka kerta. Olin paikalla

Siellä sivuilla porukka nätisti istui.
Syksyllä se taas nähdään.

Ei olekkaan hetkeen kuulunut, että kuulutetaan, että voisitteko sielllä seisomokatsossa tiivistää, että kaikki mahtuu halliin…

4 tykkäystä

Seisomakatsomo kasvaa ja muuttaa muotoaan.

Tapparan seisomakatsomo eli fanikatsomo uudistuu ja kasvaa kesän aikana viime kauden vaakamallisesta leveämmästä muodosta pystymalliseen ja alhaalta ylös asti ulottuvaan muotoon eli A10 vasen – B10 oikea -katsomolohkoon. Vanhaan seisomakatsomoon mahtui 280 kannattajaa, kun taas ensi kaudelle uudistuvassa seisomakatsomossa on paikkoja yhteensä 420 kannattajalle.

54 tykkäystä

Mainiota! Paljon järkevämpi malli kaikin tavoin.

7 tykkäystä

Toki nyt on jo kiire tuohon toukokuun loppuun, mutta Sinioranssien toimintaa pitäisi tehdä näkyvämmäksi. Miten pääsee mukaan, mukana olleiden fiiliksiä, mitä toiminta on, kuka tervetullut…jne. Sivuille nokkamiesten/-naisten haastattelua ja yhteystietoja.

4 tykkäystä

Tämä on loistava ja odotettu uudistus. :+1:Eli ylin rivi on siis 23 seisomakatsomossa?

Montako niitä rivejä nyt on, mutta kai se lohko noilla spekseillä pitäisi olla seinään asti seisomakatsomoa.

3 tykkäystä

Onko muiden mielestä outoa, että kapasiteetti lisääntyy vain 140 hengellä, kun katsomo on ylös asti?

Ymmärrän toki, että viime kauden katsomosta on ne alhaalla olleet sivusaarekkeet pois ja niissä oli varmaan kapasiteettia 50-60 henkeä, mutta silti.