Saisiko joku tähän Benin ketjuun klipin/giffin siitä Blood-Säiliö väännöstä? Ehtisi sitä oikein ajan kanssa tutkimaan.
E. Siitä maalin edustalta.
Saisiko joku tähän Benin ketjuun klipin/giffin siitä Blood-Säiliö väännöstä? Ehtisi sitä oikein ajan kanssa tutkimaan.
E. Siitä maalin edustalta.