Ben Blood

Itseänikin kiinnostaisi kovasti, jos tästä saadaan videomateriaalia niin mielestäni tälle pitäisi tehdä nyt oma ketjunsa. Oli kyllä pari semmosta jäähyä Bloodille, että jotain meni tuomareilta toiselta puolelta ohi. Toisaalta - valitettavasti - en ole myöskään yllättynyt, että parta pärisee, kun katsoo, kuka oli jälleen kerran pillipiiparina paikan päällä. Ja pahoittelut tästä kommentista, tuomarit tekevät tärkeää työtä ja tänään yleisilme linjassa oli oikeasti hyvä eli ei voi lähteä liikaa tuomari-itkun tielle - ei edes peterra. Siitä huolimatta kyllä näissä tilanteissa, joista jälkeenpäin “pata porisee” yleensä yksi mies on siellä tuomarina joka kerta.