Kyllä noissa ihan Bauer näkyy. Eikä Warrior tee luistimia, niin en jaksa uskoa, että tuolla on merkitystä.
Ei kannata hämmästyä, varustesopimus Warriorin kanssa ei koske luistimia, eikä warriorilla ole edes luistimia.
Ja toisena Baueria ei ole maalattu piiloon, vaan monen Tappara pelaajan luistimiin on (liimattu) asennettu kuvassa olevat blokkisuojat. Jolloin luistimen malli näyttää kauaksi/tv:ssä oudoilta.
Vaikka Ben ei ole mikään Bobby Orr, mutta tavallaan tykkään tästä sankarista. Välillä jää jälkeen, mutta osaa myös puolustaa oman maalin edustaa. Pari kihausta tekis kyllä hyvää, vaikkakin tää heppu ei siitä paineita ota. Parlett vielä kehiin niin ei Tapparan maalille Mikki Hiirit hypi.
Olikos tänään katsomokutsu pelkkää huonoa peliä, koronaa vai tuliko valmennuksella mitta täyteen vaikka turhaa huumoria. Kuka tietää ? Ainakin aitiossa oli niin positiivinen koronatulos ei voi tulla kysymykseen.
Olitpas hassunhauska. Loukkaantui avauserässä.
Onko laittanut someen jotain loukkaantumisesta? Vai keskittyykö rakkauselämään?
Rakkauselämään keskittyy, mut saiskohan edes mitään kommentoida ilman seuran lupaa? Eikös näissä loukki jutuissa olla aika tarkkoja, et mitä kerrotaan ja millonka.
Kai se enempi menee niin päin, että ihminen itse saa kertoa omasta terveydentilastaan mitä huvittaa, mutta seura ei sitä voi tehdä hänen puolestaan ilman lupaa.
Käytännössä kilpaurheilussa ei ehkä ole sen enempää urheilijan itsensä kuin seuran intresseissä hirveän tarkkaan tällaisia avata, jos kisa on vielä kesken.
Penan ruokavalio kyllä tiedetään joka päivältä, peppuvako on näytetty tverkkivideossa ja sen lempilastenohjelmat ja kämpän sisustus tunnetaan sekä tyttöystäväprojekti alusta loppuun, mutta loukista ei edes sen vertaa että tuliko päähän vai vapaaseen… No, pikaista paranemista anyway.
Eli ihan normaalia sisältöä, mitä kaikki muutkin laittavat someen.
Miksi Ben ei sitten saisi tehdä noin?
Kuinka monen urheilijan olet nähnyt somessa tekevän selkoa loukkantumisistaan, kun kausi on kesken?
Viimeksi kun tuli kuhmu ohimoon, Blood julkaisi ekana itse kuvan mustasta silmästä. Joten on se somettanut loukeista aiemminkin. Samoin selkävaivoista kertoi itse haastattelussa.
Mää en usko että mustelmat lasketaan loukkaantumisiksi? Ellei ollu sitten pois joukkueen vahvuudesta sen takia.
Jos noin pahasti harmittaa Benin somen sisältö, niin kannattaisi harkita sitä vaihtoehtoa, että et enää seuraa Benin sometilejä. Näin pääset tästä harmituksesta helposti eroon.
Jos ei kiekko enää jostain syystä nappais, niin vois alkaa Vin Dieseliksi. Fast&Furious 1002: Bloodtime…more action, more cars, more sex and more Blood.
Pena tulee, oletko valmis?
Parlettin reaktio vaihtopenkillä kertoo paljon siitä miten tällaiset taklaukset voi tsempata koko porukkaa.
Siinä kyllä kiekkoa rakastavaa junnulupausta koulutettiin aika huolella. Pena jää vaan katsoon, että ”ai sä jäit siihen pötköttään…”. Toi on sitä Bennya mitä olen kaipaillutkin. Näköjään mamman vierailu teki tehtävänsä ja focus on taas pelissä ![]()
Ai niin ja 1+1(+1 perstaklinki), ihan hyvät tehot ollakseen tiistai.
Huvittava toi Puistolan päsmäröinti tossa. Hyvä se on, että puolustaa omiaan, mutta vähä väärään porukkaan yritti tulla uhoon ku mm. Vanhatalo ja Blood oli vastassa. ![]()
Blood tulee varmasti nyt vahvasti, koska rooli on sopiva. Hienoa että sai myös maalin tehtyä.
Tästä päivityksestä löytyy Benin naiskumppanin ja Benin kommentit. ![]()
https://www.instagram.com/p/CKPMM8oFH-2/?igshid=cx508g7a8vii
Tainnut tästä Benin Halikumppanista (tiedän, oli vähä huono) tullut kanssa Tappara-fani, usein näkee sen kommentteja peleihin liittyen! ![]()
Hienoa kyllä nähdä, kuinka Ben selkeesti pitää roolistaan. Ja mielestäni pelannut ihan hyvää ja varmaa peliä. Perus puolustamista. Ja maali oli kiva bonari.

