Ben Blood

Maxim Matuskhin myös :stuck_out_tongue:
Hienoa peliä Ben Bloodilta.

Käykää joku jolla on instaan tunnukset vastaamassa tolle “summerkansiray_25” mihin voi Benille laittaa tavaraa tuleen (varmaan toimiston osoitetiedot).

3 tykkäystä

Otanta on edelleen pieni, mutta toiset hankkii finleyjä ja toiset bloodeja. Riippuu ihmisestä, kummasta tykkää. Huikea seppä on tämä.

3 tykkäystä

Ammattimies. Katse tiukasti tuomarissa ettei se kato vaan tänne, ”kun mä vähän tosta äkkiä työnnän”.

1 tykkäys

”Kirjallinen huomautus”. Liityn näköjään Blood-nationiin. Minkäs hintaisia ne oranssit paidat olikaan?

37 tykkäystä

Pena painaa tänään Vittasmäen paikalla ykköspakkiparissa. :+1: Ihan ansaittu näytön paikka.

8 tykkäystä

Hienosti tehty! Säästät vielä rahaa, uskon.

4 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/Bq210IBnlhb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1etkjrj81x25p

Eihän tässä nyt voi olla itsekään kun hyvällä tuulella, kun katsoo ison miehen hymyä ja iloa kentällä. Plus toi kuvateksti! :smiley:

74 tykkäystä

Kuinka moni on vielä sitä mieltä että Pena oli ihan turha hankinta?

1 tykkäys

Virhe on lahja - samoin kuin se, että on väärässä.

Loppujen lopuksi ulkokehältä aika harvoin osuu napakymppiin.

Tappara tarvitsi jotain ja ekalla ajatuksella se jokin ei olisi Ben Blood. Pitkälti väärässähän tässä oltiin, koska juuri tuollaista pelaajaa meidän puolustus, mutta ennen kaikkea joukkue tarvitsi. Tulokset puhuu puolestaan.

Mutta ei tähän voi jäädä kiinni, jos joka kerta, kun on jostakin väärässä Tapparan suhteen, pitäisi juosta lenkkiä niin olisin jo maratonkunnossa.

14 tykkäystä

Ei tarvitse pyydellä anteeksi, jos on väärässä. Itselle enemmän pisti silmään se, kuinka Blood tuomittiin ennen ensimmäistäkään pelattua peliä Tapparan paidassa. Ja mies on toistaiseksi osoittanut olevansa hyvä jääkiekkoilija, kunhan häntä kohdellaan kuin jääkiekkoilijaa ja arvostetaan nimenomaan pelillisiä asioita.

26 tykkäystä

Tota joo. Tässä on nyt useammalla ihmisellä mahdollisuus kasvaa sekä kannattajana että ihmisenä lukemalla ketjun alkupään viestejä. Mahdollisesti sellaisia, joita on itse kirjoittanut. Suhteellisuudentaju ja maltti pukee ketä tahansa.

Lisätään vielä, että olin itsekin skeptinen tästä, mutta luotin silti korjaus: halusin antaa mahdollisuuden.

3 tykkäystä

Nopeesti se on kyllä jäälle ehtinyt tuulettamaan voittomaalia.

3 tykkäystä

Vähän näkökulmajuttujahan noi on. Minusta Bloodia ihmeteltiin, mutta en muista ihan hirveän montaa suoraa tuomiota. Muistan enemmänkin ainakin Oijennuksen vakavan ihmettelyn ketjun alkupuolelta - ja sen jälkeen muistan myös runsaasti kommentteja, joissa ihmetellään, mutta annetaan pelin näyttää.

Nyt on peli näyttänyt =)

1 tykkäys

Minä en luottanut ja ihmettelin, aika nopeasti kuitenkin kirjoitin tähän ketjuun viestin missä myönsin olevani väärässä.
Nyt tuo kyseinen viesti taitaa olla minun palstahistorian tykätyin viesti. Eli väärässä olo kannattaa… :grin:

9 tykkäystä

Nyt on kummankin kohdannut, ja ei todellakaan ole samanlainen keila. Ja Mäntylään ja Elorinteeseen nähden vaikuttaisi olleen valmennuksen papereissa vahvistus ja niin on ollut meikäläisenkin. Ison jäähyn paikkoja ei ole toistaiseksi näkynyt, siis ei sellaisia hakujakaan.

Seitsemän peliä takana. Piti tehdä arvio kymmenen pelin jälkeen, mutta tehdään se jo nyt.

Epäilin hankintaa. Uskoin sokeasti, että mies on vain kovaa pelaava nyrkkisankari. Nyt myönnän olleeni taas väärässä ja omalla tavalla olen rakastunut tähän pelimieheen. Yhtään peliä ei ole Penan virheiden takia hävitty ja somessa tekee kyllä kaikkensa Tapparan puolesta, joten myönnän avoimesti, että olin taas väärässä.

Kyllä se :mikki: vie palettia ja me vain nautitaan.

5 tykkäystä

Minäpä luulen, että sitä ei vieläkään suurin osa meistä ymmärrä, kuinka tärkeä hankinta tämä oli lopulta. Yksi tuollainen positiivisella tavalla sekopää kaveri voi tehdä kopissa ja arjessa ihmeellisiä asioita Joukkueelle (joka meillä on ollut hiukan vakavahenkinen). Tämä asia tuntuu nyt realisoituvan korkojen kera.

20 tykkäystä

On ollut sitä, mitä saattoi odottaa ja toivoa, ja sitten vähän lisää. Ylivoimassa ei toki vielä ole kokeiltu…

Ärsytti Bloodin hankinta, koska vihasin miestä vastustajan riveistä.

Nyt on alkanut tuleen hyvälle tuulelle miehen otteista ja persoonasta.

Nyt ärsyttää omat mielipiteet heikoilla tiedoilla. Näyttää siltä , että olin totaalisen metsässä niiden kanssa.

3 tykkäystä

Ei muuten käynyt tänään sen jälkeen jäällä kertaakaan kun huuteli Finleyn kanssa toisilleen samassa tilanteessa kun zabo menetti vähän malttiaan. Saman teki myös IFK käskijä, Finley penkin päähän ja piste. Vähän kaksijakoiset fiilikset tästä.