Ben Blood

Täähän on vitsi koko hankinta ihan Tapparan tiedotettakin myöden: “Tuolla viimeisimmällä kaudellaan hän voitti Liigan jäähykuninkuuden 207 rangaistusminuutilla.”

No, annetaan Penan näyttää. Jos joku muu olis tehnyt tämän hankinnan Tapparaam kuin Mikki niin kihisisin raivosta, mutta kun on kyseessä Mikki niin kai tässä jotain on taustalla. :thinking:

8 tykkäystä

Hellyyttävää tämä usko täällä, että tämä pelaaja…

Ei perkele, ei pysty edes jatkamaan tätä viestiä loppuun. Aivan käsittämätön paniikkihankinta. Ja vielä puolustukseen, missä on vähiten tarvetta.

“Kun halvalla saatiin…”

29 tykkäystä

Jaa a, mitähän tähän taas sanois? Osaako pelata maalissa?

12 tykkäystä

Toivoin kovuutta alakertaan…
Kankaanperä oli toiveissa, Blood saatiin.
Olen tyytyväinen. Annetaan miehen näyttää
ennen kun laitetaan sinne “lekin bussiin”

99 prosenttisesti ymmärrän viestis aina, pirun usein samaa mieltä. Nyt en millään käsitä, miksei Blood saa edes mahdollisuutta? Mää itte en usko mihinkään, mutta en nää syytä tuomita ennen kun on ekaa kertaa edes Tapparan paidan ylleen vetänyt.

6 tykkäystä

Left. Ei siis pysty pelaamaan neliön keskellä.

3 tykkäystä

Sitä on puuttunut, mutta eihän Blood mitään erityistä pelitilannekovuutta ole liigavuosinaan esittänyt. Tilastoanalyysinä voidaan huomata että jäähymäärät pompsahtivat vasta kun tulis Suomeen – vielä Norjassa pelaili vallan siististi.

Näin ulkokehältä hyvin vaikea sanoa mitä tällä haetaan. Toki koppia saattaa tällainen kaveri vähän sähköistää, mikä voi olla huono tai hyvä asia.

1 tykkäys

Kyllähän pakiston taso nousee kun Ben ottaa Elorinteeltä minuutteja.

2 tykkäystä

No nykypäivän Kankaanperään nähden Blood on varmasti kova tekijä… Mutta edes nykyliigaan ei pitäisi olla mestaruustason jengiin kova tekijä.

Ooks tosissas että puolustus on pelannu niin hyvin että ei tarvittu kovaan peliin pystyvää oman pään luutaa joka pystyy pelaan kiekollakin hyvin

2 tykkäystä

Ehkä Mikki huomas, että siellä vie Ässät ja Jyp kaiken mediahuomion, niin nopeasti vähän lisää kaaosta.

4 tykkäystä

Vähiten tarvetta? Tota touhua kun on tässä katsellut niin olen kyllä eri mieltä. Avoimet ovet Tapparan maalilla.

Blood ei välttämättä ole niin halpa. Ässät olisi halunnut ilmeisesti miehen pitää, mutta eivät nähneet tarpeelliseksi maksaa niin paljoa. Tietenkin suhteellista mikä on halpaa ja kallista.

5 tykkäystä

Posinkautta:
Brittejen kaljaliigasta tuli Liigaan viime kaudellakin finaalien G3 ratkaisija

11 tykkäystä

Odotin laituria tai maalivahtia. En todellakaan ymmärrä tätä hankintaa. Mahtuuko edes kokoonpanoon?

1 tykkäys

Aika erikoinen haku…

Siksi, että mielestäni hankita on mielestäni ihan väärälle pelipaikalle…
No, ehkä tämä taas osoittaa minun olevan väärässä. Ei olisi ensimmäinen kerta.

Mutta…Mutta. Ei löytynyt sitten ketään muuta kuin Ben Blood? Olen vähän häkeltynyt ja olen myös valmis olemaan väärässä. Enemmän kuin mielelläni ole nyt väärässä.

6 tykkäystä

Videolle 10 points. Kyllä ne tietää mitä tekevät, älkää murehtiko.

7 tykkäystä

Toivottavasti ei vetele omia turpiin. Eikös se Blood ollu joka Pelicansin(?) harjotuksissa vetäny jotain joukkuekaveria turpaan?

3 tykkäystä

Sillä nyt mitään väliä ole, mutta eikös ole nyt niin, että Ben ei ole edustuskelpoinen CHL:ssä, koska on pelannut tällä kaudella jo CHL:ää toisessa joukkueessa?

1 tykkäys

“If You Want Blood - You Got It”

Tervetuloa Ben !

4 tykkäystä