Ben Blood

En mä tiedä oliko tämä sarkasmia vai ei, mutta enhän mä missään sanonu etteikö kannattais yrittää. Ainoastaan sitä, ettei kannata liikoja odotella kun kyseessä on kolmekymppinen satakilonen jässikkä ja aikaa vaan yks kesä josta ainakin osa menee todennäkösesti Tapparan fysiikkavalmennuksen ulottumattomissa.

Toki kaikki on kotiinpäin ja pienikin muutos on aina hyvästä.

3 tykkäystä

Samaa mieltä @peterra :n kanssa siitä, että aika “ans kattoo ny” -mentaliteetilla suurin osa otti Bloodin tulon vastaan, vaikka alkuun hankintaa ihmeteltiinkin.

Silti onhan se hämmästyttävää, että Blood pelaa joulukuussa Tapparan ykköspakkiparissa. Itse ainakin ajattelin, että Bloodin rooli on korkeintaan kolmosparissa. Ei näytä olleen liioittelua se, kun Jatkoajassa joku Ässä-fani kirjoitti Bloodin olleen loppukaudella jo joukkueensa paras pakki.

9 tykkäystä
30 tykkäystä

Benny näyttää mallia (onko kädessä läpsytin?):

46 tykkäystä

Onhan tää ihan huikea persoona.

17 tykkäystä

On kyllä. Itekin olin sitä mieltä et Tappara tarvitsee maalivahtia tai uutta hyökkääjää joukkueeseen, mut Blood oli kyllä just sitä mitä toi joukkue tarvis. Mikki tietää.

6 tykkäystä

On joutilasta aikaa niin lueskelin tämän ketjun 200 ensimmäistä viestiä. Hyvää viihdettä :joy:

33 tykkäystä

Ensinnäkin, pahoittelen @ljpp , en vieläkään ole keksinyt miten voi tehdä Instagram tarinasta linkkiä. Eli päätin ottaa taas Screenshotin.

Ja huomioitavaa. Jere Karajalainen on mukana, omin jaloin. Ja yläkroppa ainakin näyttäisi olevan kovassa iskussa.

25 tykkäystä

Vaikuttaa toi Benny sellaiselta veijarilta, että pääsee aika nopeesti hyvin sisään joukkueeseen ja viihtyy. Mahtoikohan ajatella Englantiin lähtiessään, että palaa muutaman kuukauden päästä Suomeen menestyvään jengiin ja isoon rooliin, jossa arvostetaan pelaavaa Beniä, ei sitä rähisijää.

23 tykkäystä

Hienoa olla kyllä väärässä. Itse olin jo lähdössä Espoosta Tampereelle kiikuttamaan Mikkiä henk.koht pöpilään ku kuulin Bloodin sopimuksesta. Ben on ollut aivan helvetin hyvä hankinta ja juuri mitä joukkue on kaivannut ja vaikuttaa olevan vahvistus myös kaukalon ulkopuolella !

25 tykkäystä

Taas löytyisi ihan hyvä screenshot Insta storysta.
Toivottelee hyvää itsenäisyyspäivää Suomelle. Ja jatkona “Love, The Axes”

16 tykkäystä

Itse laitoin jotain 350:s viestin ja sekin oli ennen kuin Benny ehti yhtään peliä alleen.

Sitaatti
Tämä on meikän ensimmäinen kirjoitus pelaajasta joka ei ole vielä saanut peliaikaa.
Ja nyt on pakko koska Benny on
tunteita herättävä, tunteella pelaava —> yleisöön vetoova ja sykettä peliin tuova
ISO, VAHVA —> maalineduspeliin kaivattu vahvistus
extrovertti, huumorintajuinen, verbaalisesti lahjakas —> pukukoppiin vapauttamaan tunnelmaa.
Ainoat pari asiaa arveluttavat on liigan ympärillä ja tuomaristossa häärivät Tapparavastaiset ja mielensä pahoittajat, jolle ei riitä oman agendansa ajamiseen pelkät silmien rullailut. Otsikot tulevat olemaan Iltalehdessä saalistavia otsikoita täynnä ja porilaislähtöinen tukkajumala-tuomari vannoo jo ratkaisevansa muutaman pelin, kunhan taas joku törmää pää edellä Bennyyn kohtalokkain seurauksin.

Japakin nähtiin viime pelissä ja vielä jatkoi omaa tapparavihaansa tyylillään mutta ei ottanut Bennyä käsittelyynsä maalineduspeleissä.

Benny herättää edelleen tunteita mutta tällaista hälinää en ole koskaan nähnyt vaikkei ollut pelannut yhtään peliä niin näistä kommenteista olisi saanut kirjoitettua romaanin.

1 tykkäys

On se kova :joy::joy::joy:

107 tykkäystä

Oispa itelläkin tän miehen pokka ja itseluottamus… Ei tarttis paljoa elämässä pärjäämistä miettiä.

1 tykkäys

Täähän on tän vuoden paras twiitti!

1 tykkäys

Niin tuttua Penaa:wink:

3 tykkäystä

Ei pelikentillä se kaikkein suosituin mies. Ainakaan vastustajan tai kaikkien fanien mielestä. Mutta kyllä tällainen äijä tuo omaan joukkueeseen tietynlaisen positiivisuus ruiskeen ihan pitkille vieraspelireissuillekin jo pelkästään tällä todella maistuvalla huumorilla ja jatkuvalla naureskelulla. Vahvassa harkinnassa on jopa faniristeilylle lähteminen pelkästään ihan tämän herran takia “kysymysmerkki päänpäällä” mitä sielä on sitten luvassa? ja mitä fanipaitaan tulee, niin löytyy kaapista varmasti viimeistään tammikuussa.

4 tykkäystä

Tapparan kannattaisi kyllä ottaa nyt miehestä kaikki irti markkinoinnin puolella. Arvokas pelaaja senkin suhteen.

6 tykkäystä

En ole vieläkään lämmennyt paljoa Bloodiin. Hyviä puolia on se, että on pysynyt poissa sikailuista toistaiseksi ja se että on reipas asenne ja huumorintajuinen meininki. Noi some-touhut on silti kaksiteräinen miekka, enkä anna niille painoarvoa pelaajaa arvioidessa. Mitä tulee peliesityksiin, niin taitaa olla kaksi kolmesta pistestä tullut tyhjän maalin syöttöinä. Nämä siis kertovat enempi siitä, että Rautakorpi on pistänyt miehen kriittisillä hetkillä jäälle. Eli ei Blood ole normaaleissa pelitilanteissa paljoa tehoillut vielä, vaikka peliaikaa on tullut runsaasti. Palstallakin mainittu hitaus on jotain mikä oli varmasti jo etukäteen tiedossa. Uskon kuitenkin tehojakin tulevan, kunhan tottuu Tapparan peliin ja saa lisää yv-aikaa. Ehkä kuitenkin parhaimmillaan oman maalin edessä pitkine ulottuvuuksineen.

Some touhuihinkin kannattaa lämmetä… itse en ole somessa, enkä tule olemaan.
Mutta se on nykyaikaa ja tuo euroja jopa Tapparan kassaan. Moni yrutys varmasti haluaa enemmin Benin kasvokseen kun paremman pelimiehen, joka ei touhua somessa.
Ja se mitä oon kuullu kopista, ni aivan huippu äijjä siellä. Ja tuo henkeä joukkueeseen.

4 tykkäystä