Ben Blood

On tää kyllä mahtava kaveri!

18 tykkäystä

“Tämä on parasta, miltä minusta on tähän asti tuntunut Suomessa”.

Aika tyhjentävä kommentti ajastaan Tapparassa.

65 tykkäystä

Fiksu mies ja kohta saa täällä rouvaltakin lisäpointsit kun näytän tän videon missä Benin ruokavalio muistuttaa hyvin pitkälle hänen hyväksi havaitsemaa.
Miehen viihtyvyyteen vaikuttavat varmaan: oikea rooli joukkueessa, menestyvä ja urheilullinen joukkue, loistava organisaatio, hieno kaupunki mistä löytyy kaikki ruokavalioon sopivat tarvikkeet läheltä ja mukavat pelikaverit.

18 tykkäystä

Blood ajastaan Lahdessa ja pelicans paidassa:

“He halusivat että muut joukkueet pelkäävät minua, olin valmis tekemään kaikkeni joukkueen eteen ja se lähti vähän käsistä”

Helpostihan tuosta miehestä on väärän kuvan saanut, en ihmettele että tääläkin osa oli vähän varpaillaan aluksi. toisin on kuitenkin nyt, onneksi!

13 tykkäystä

Joo, hieno mies ja paras Ari Wallin show, pidin…

1 tykkäys

Rauhaa rakastava Matikainen & Nurminen halusivat, että muut pelkäävät Pelicansia. Olihan tuo lopulta melkoinen mahalasku organisaatiolle saada tämä kaksikko valmentamaan. Niin se on ystävät rakkaat, että tänä päivänä pelit voitetaan pelaamalla. Ei tarvitse olla tyhmä: Bloodikin osaa pelata ihan siististi ja siivota sääntöjen puitteissa maalin edustaa - samoin Vittasmäki.

9 tykkäystä

Tämän katsomisen jälkeen YouTube tarjosi kaikenlaista Ben Bloodia Pelsujen ja Ässien paidassa. Aikamoista, aikamoista…

1 tykkäys

Kyllä Bloodissa oli hyviä juttuja Pelicansissakin. Toivottavasti Tapparassa ei täysin neutralisoida fyysisiä ominaisuuksia. Hyvä ja kova taklaamaan, osaa pelata ja jos sillon tällön tippuu hanskat ni mikä jottei.

2 tykkäystä

Laittoi uutena vuotena myös instaan Tampereesta, kun katseli ilotulitusta “I love this town” ja sydän perään ja uskon että laittoi tuonkin sydämestään…

2 tykkäystä

https://www.aamulehti.fi/a/201390551

Juttu taitaa olla osastoa vain tilaajille, mutta poimin muutaman kohdan ja tilaajat pääsee lukemaan kokonaan.

Kuuluvatko tappelut mielestäsi jääkiekkoon vielä tänäkin päivänä?

–Eivät kuulu. Itse en tahdo tapella enää koskaan. Minusta on paljon hauskempaa olla jäällä tappamassa jäähyjä, mutta jäähypenkille en halua. Siellä istuminen on tylsää puuhaa.

Blood sanoo saavansa parhaan tyydytyksen alivoimia tappaessaan tai antaessaan hyökkääjälle läpiajoon vapauttavan syötön.

–Tappelun jälkeen en ole koskaan saanut semmoisia fiiliksiä. Olen kilpailullinen kaveri ja joskus tunteet voivat kuohahtaa, mutten tahdo ottaa jäähyjä tai tapella. Tällä kaudella en halua ottaa enää yhtään jäähyä.

Porin ja Lahden vuosien perusteella Bloodin luulisi herkuttelevan rautanauloilla, mutta totuus on tässäkin toisenlainen. Bloodin viikon yksi kohokohdista on herkutteluretki Pispalaan Ilveksessä kiekkoilevan Mark Floodin ja tämän vaimon kanssa.

–Käymme Cafe Pispalassa ahmimassa pannukakkuja sunnuntaisin, Blood paljastaa.

–En ota kaikkia asioita hirveän vakavasti, mutten ole ilkeä tyyppi. Yritän nauttia elämästä ja ajastani täällä. Olen todella onnellinen, että sain mahdollisuuden pelata Tapparassa. Aluksi en uskonut, kun agenttini kertoi minulle Tapparan kiinnostuksesta. Luulin, että yritti viilata minua linssiin.

49 tykkäystä

Ben antaa Vallin-showssa itsestään kyllä todella ammattimaisen ja sympaattisen kuvan. Mahtavaa, että saadaan ensi kausikin nauttia hänestä sekä kentällä… että somessa.

36 tykkäystä

On kyllä hyvä pätkä! Ben on kova, asia safkasta hyvää ja Valliini on iskussa.

4 tykkäystä

Tapparahan voisi julkaista tuon Benin taco-reseptin…jo pelkästä katsomisesta tuli terveellinen olo. :slight_smile:

22 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Matti Järvinen

Benny meinasi karata maalintekoon vielä eilen, mutta siinä vihellettiinkin Kuuselalle ja jollekin HPK:n pelaajalle jäähyt.

1 tykkäys

Joo Levonen ei halunnu antaa Benille maalia tossa kohtaa…

6 tykkäystä

Armahti porilaisia. Sielläpäin olisi v*tutus noussut taas pykälän verran.

2 tykkäystä

Tai viedä astetta pidemmälle ja jossain kotipelissä myydä tacoja Benin reseptillä.

16 tykkäystä

Pentti on vaivihkaa hiipinyt selväksi suosikiksi tämän kauden ryhmässä. Vähän väriä harmaaseen massaan. Käsittömän hyvällä tasolla pelaa illasta toisen isoja minuutteja ja on yllättänyt oikeastaan joka osa-alueella positiivisesti. Jäätävän hyvä hankinta Viikseltä.
Taco-reseptiä tiskiin vaan, joko jaettavana tai valmis tuotekin kelpaa. Vai pitääkö mennä Prismaan väijymään jos Pena olisi ostoksilla?
Pentti-huumassa tuli hommattua myös uusi fanipaita :star_struck:

54 tykkäystä

Jos kuva on lauantain Kalpamatsista ni taisin käydä oluen juomassa teidän takana ja myhäiltyä hienoille paidoille👌🏻

5 tykkäystä