Ben Blood

Totahan nyt tapahtuu useestikkin :joy:

Kyllä on organisaatio todella sekavassa tilassa kun tälläisia kädettömiä pugilisteja raahataan kaljaliigoista. Toivottavasti ei näe joulua tampereella

Kyllä Viiksi tietää mitä tekee. Videolla Ben oli aidosti innoissaan pääsystä Tapparaan, eiköhän näy pelikentällä. Playoffeissa Bloodin kaltaiset pelaajat ovat isossa roolissa silloin kun pelataan tunteella ja laidat paukkuu. Tervetuloa!

4 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara roster 2018-19

Itse jossain otteluseurannassa tuohtuneessa mielentilassa vaadin muutoksia rosteriin tai valmennukseen. Muutoksia tulikin riippumatta vaatimuksista. Mä uskon tän olevan hyvä muutos. 3 kautta liigassa ja omaan silmään ollut hyvä pelaaja vaikkakin matkaan mahtuu muutama ylilyönti. Toisaalta pidän kaverin tuomasta “pelotteesta”. Olen tyytyväinen ja uskon, että parin pelituntumaa hakevan matsin jälkeen on kovassa vireessä.

1 tykkäys

Aholta ainakin varmasti saatu tietoa siitä mitä saadaan, silti nämä Jukan aikana tulleet pelaajat jaksaa yllättää, tarkoitan siis kesken kauden tulleita.

4 tykkäystä

Vähän tuli sellainen olo, että ollaanko meidät teleportattu takaisin kausille 2008-2012. Onko Mikki tullut vanhuuden höperöksi?

Herättäkää kun tämä on ohi.

6 tykkäystä

Missä muuten on maininta että ensi kausi olisi mallia optio? Itse olen vain lukenut verkkosivulta tiedotteen jossa sanotaan Bloodin sopimuksen kattavan myös ensi kauden

1 tykkäys

Veikkaan että tästä tulee yksi eniten kommentoiduista ketjuista evö!

13 tykkäystä

Ei sikäli, kyllähän pakistoon tarvitaan tuollainen oman pään luuta. Mutta täyttääkö muutoin nykykiekon vaatimuksia? Nopeat jalat, terävä pää.

Taas lävähti toimistolta semmosia uutisia mitkä jakaa mielipiteet aivan varmasti. Itse tykkään kyllä. Kovia pommeja luvassa, toivottavasti puhtaita, ei tossa porukassa fyysisyyttä liikaa ole ainakaa. Ja saattaa tullessaan tuoda lisää säpinää ja tunnelmaa Hakametsäänkin vielä.

6 tykkäystä

Ei Tappara ikinä mainitse optioista tai try-outeista vaikkei sellaiset olisi.

Hyvä kysymys. Jostain sen luin, mutta oisko lipsahtanut väärää tietoa koska en enään löydä itsekkään siihen viittaavaa vaan suoraan 2 vuotisen sopparin. :smiley:

3 tykkäystä

Joku muukin mainitsi tuon option, siksi sitä kyselinkin

1 tykkäys

Joku näemmä toimitti viestiä Jukalle tuosta maalineduspelaamisesta. : D

10 tykkäystä

Mielenkiintoisia hakutuloksia, kun iskee esim. palstan hakukenttään “Blood” (on muuten hyvä, että tapahtumia on jaettu omiin ketjuihinsa):

• Blood törmäsi,
  • Blood kilahti reeneissä,
  • Blood sitä ja Blood tätä,
  • Blood Ilvekseen?

Toisaalta kun noita ketjuja avaa, mitään kovin isoa sieltä ei lopulta paljastu. Suurimmat rikokset taitaa olla sieltä ensimmäiseltä Pelicans-kaudelta. Silloin YLE uutisoi mm. näin: SM-liigan törkyilijälle taas pelikielto - 25 pelattua ottelua, 14 peliä pelikiellossa

Kuitenkin ihan peruslogiikka kertoo, ettei sen jälkeen pelikieltoa ole samaan tahtiin tullut, koska pelasi 55 (Pelicans) ja 57 (Ässät) peliä seuraavilla kausilla. Kuitenkin jäähyminuutteja kertyi noissa peleissä ihan kiitettävästi, mutta pelikieltoa niistä ei juurikaan seurannut. Outoa.

1 tykkäys

Bloodia ainaki kehuttu että on tosi mukava ja positiivinen kaveri mikä varmaan tuo koppiinki hyvää fiilistä

11 tykkäystä

Oikein mitään uutta ei ole tähän ketjuun sanottavana, mutta silti pakottava tarve kirjoittaa jotain. Oli kyllä ihan viimeisiä pelaajia ketä odotin meille saapuvaksi. Ja vielä kahden vuoden lapulla. Kovaksi on touhu mennyt. Herättää näin alkuun enemmän negatiivisia kuin posiiivisia tunteita, mutta eihän näistä tiedä. Eiköhän sitä viimeistään joulukuussa olla pelipaitakaupoilla.

14 tykkäystä

Tää tosiaan tekee myös (kuukausittain?) vlog-videoita Youtubeen. Myös sillä saralla voi olla annettavaa.

3 tykkäystä

Onko joku nähnyt Bloodilta +10 peliä, joissa oikeasti seurannut miehen otteita? Jos mies riehuu kentällä jossakin, ei sitä todennäköisesti yhtä heppoisesti anneta tapahtua Tapparassa. Pelillisesti Blood ainakin itselle jäänyt pimentoon, joten olisi kiva kuulla heikkouksia ja vahvuuksia.

3 tykkäystä