No onhan näitä hauska seurata… Rantakari rantavahtina ![]()
https://www.instagram.com/p/BwXVXOABvt3/?hl=fi
bennyblood24
YOU’RE NOT A SAVAGE UNLESS YOU TOUCH THE ICE.
Air: 15C
Water: 3C
Sauna: 90C
Camera: @tinke447
Lifeguard: @oudi52
No onhan näitä hauska seurata… Rantakari rantavahtina ![]()
https://www.instagram.com/p/BwXVXOABvt3/?hl=fi
bennyblood24
YOU’RE NOT A SAVAGE UNLESS YOU TOUCH THE ICE.
Air: 15C
Water: 3C
Sauna: 90C
Camera: @tinke447
Lifeguard: @oudi52
Hammassuojat paistoivat Nissanin ikkunasta tänään iltapäivällä. Eli kyllä on.
Ei tuota uintisuoritusta joka jätkä tee. Onhan toi vesi kylmää. Me ollaan meressä käyty kastautumassa ja tehty se 10 uintiliikettä ja voin sanoa että on raikasta.
Bloodia näkee lähes joka päivä kauppakeskus Ratinassa… Aina vetää hymy korvissa ja hyvällä mielellä… Hieno mies! =)
Ben Blood ilmeisesti Radio 957:n haastattelussa tänään
Olin tulossa sanomaan samaa, kun bongasin Instassa. Nettiradio viritetty auki! Kuva laitettu 5min sitten, eli varmaan pikapuoliin voisi kuvitella.
E. ELI BEN RADIOAALLOILLA NYT!
Ihan hauskaa settiä taas!
Tuleekos noi haastattelut 957:n sivuille millaisella viiveellä?
Jos jossain kohtaa tuo haastettelu tulee, niin linkitetään. Mutta Benny lähtee vapun jälkeen kotiin Minnesotaan ja palaa heinäkuussa.
Tää onkin tällainen hyvän tuule haastattelu. En ihan alusta asti päässyt mukaan ja lopustakin puuttuu pätkää, koska töissä tulivat häiritsemään:
-Joukkue oli Berliinissä päättäjäisissä ja terassit tulivat tutuiksi
-Ben ei ole juonut simaa.
-Lahti ja Pori olivat kivoja paikkoja. Hän olisi halunnut jatkaa Porissa, mutta Ässiä ei kiinnostanut
-Tampere tuntuu nyt kodilta ja on todella tyytyväinen
-Jos Benistä itsestään olisi kiinni hän voisi pelata koko loppu uransa Tapparassa.
-Kiittelee organisaatiota hyvästä huolenpidosta.
-Ainoat erikoiset puolet Suomessa ovat salmiakki ja mustamakkara - muuten Suomi muistuttaa Minnesotaa, eli Finnesotaa. Salmiakkishotit menee, mutta karkit ei.
-Tapparafanit saavat myös kiitosta intohimosta, äänekkyydestä ja hyvästä vastaanotosta (ei tainnut lukea palstaketjunsa ekoja kommentteja)
-Ihmettelee miksi saunoja ei ole Minnesotassa. Pohtii saunan viemistä Minnesotaan.
-Haluaisi oppia puhumaan suomea. Voisi jopa maksaa, jos joku opettaisi.
-USA:sta eniten kaipaa kesää. Nauttii kyllä myös Suomen kesästä, mutta kotipuolen stadionit ja muu hengailu on kova juttu.
-Lähtee rapakon taakse kohtapuolin, mutta mukava kun tietää mihin palaa syksyllä.
-Hankala kuvitella elävänsä näin kaukana kotoa ilman somea.
-Beni ei tiedä kuka on Timo Jutlila eikä myöskään Kummelia tai Popedaa. Perehdytyksessä on isoja aukkoja?!
-Ben kuuluu oma keksimäänsä green teamiin: ei syö juurikaan maitotuotteita, ei leipää, ei käytönnössä ollenkaan sokeria - se on suuri vihollinen. Paljon kasviksia ja vihreää.
-Kiinnostui ruuasta collegessa, kun opiskelijakaverit olivat niin tiedostavia ja esimerkkejä. Koittaa koko ajan löytää ravinnosta etulyöntiasemaa.
-Smoothie on kuulemma parasta: siihen voi lyödä kaikkea.
-Kopissa Ben ruokaintoilua pidetään vähän hulluna. Smoothiet eivät kelpaa.
-Haastattelija kysyy kenellä kopissa on huonoin ruokavalio, mutta Ben ei halua heittää ketään bussin alle. Hyvin osaavat kuulemma syödä ja ovat ammattilaisia.
Penan tiistainen Radio957:n haastattelu on nyt kuunneltavissa Radioplayn nettisivuilla tai sovelluksesta.
On kyllä harvinaisen huumorintajuinen ja sympaattinen pakkikorsto meillä ![]()
Aargh! Toi jätkä on paras! Tää video on loistava! Parasta tässä kaikessa on se että toi kaveri pelaa meillä ens kaudella:pray:![]()
![]()
Mä tilaan ton pelipaidan nyt. (Sen naamahan takkahuoneen seinää jo koristaakin
)
Ben bongattu Helsinki-Vantaan kentällä lähdössä lomille. Toivoteltu hyvät kesät ja lomat.
Huikee häiskä😁
Ben instassa Jokerien t-paita päällä. Mitä ihmettä. ![]()
![]()
Lopussa Benin päiväkäsky.
On tää kaveri kyllä melkoisen iloinen velikulta ja veijari.![]()
Oliko Pentti yhtä innokas somen käyttäjä Ässissä tai Pelikaaneissa pelatessaan?
Ping @Patanen + @Individual