Ei tiedetä olisko jotain vammaa taustalla? Ei heitetä Nyssen alle!
Niin, kyllä Tapparan tasoisella joukkueella pitäisi olla sen verran reserviä ettei loukkaantuneita pelaajia tarvitse kentälle laittaa. Ei ainakaan runkosarjan otteluissa. Mutta samaa mieltä, ei heitetä Nyssen alle kun ei kaikkea tiedetä!
Itse kaipaisin Beniltä vain luotettavaa peruspelaamista pelistä toiseen ja ilkeyttä myöskin… Ilkeys ainakin nyt puuttuu, sitä pitäisi kaivaa esiin, ettei Tapparan maalin edessä olisi ikinä kivaa…
Mun mielestä penan ongelma on että hän luulee olevansa Orr. Peruspeliä eka peli kaverille lapaan ja oma pää nöyrästi.
Itsekin ihettelin viime kauden esityksiä ja pidin häntä yhtenä kauden parhaista hauista. Nyt tuntuu, että ei löydä sitä tehomies roolia, eikä sitä vanhaa ilkeää Beniäkään.
Löydettävä rooli lienee ensisijaisesti jotain noiden kahden väliltä, tai jostain muualta. Ehkä löytyminen ei ole niin kaukanakaan.
Tehot olivat mukava lisä viime kauteen. Ne voisi aina vaihtaa vaikka aavistukseen lisää oikeanlaista “ilkeyttä” ja puhuttelevuutta hyvän puolustuspelaamisen mausteina.
En oikein jaksa uskoa että se ilkeys palaa takaisin mutta pelillisesti voi muuten parantaa otteitaan.
Hankala sanoa missä kohtaa menossa kunnon puolesta, väitän että kesä meni paljon iisimmin kuin monella kotimaisella pelaajalla suhteessa harjoitteluun, se voi näkyä nyt.
On myös niin että kun onnistumisia ei tule (kuten joku Ojamäki myöskin) niin kaikki menee liialliseen yrittämiseen ja aletaan pelätä virheitä ja jos niitä virheitä vielä tulee niin soppa on valmis. Bloodille tekisi hyvää päästä ylivoimaan ja napauttaa maali tai kaksi. Voisi olla keväällä iso palanen menestyvää joukkuetta.
Joo, mainittu nyt olisi sellainen toivottava suunta joka tapauksessa. Eikä siis tarkoita odotuksia minkään vanhan tappelija-Bloodin paluusta vaan jämäkkää ja tarvittaessa kovaa puolustuspeliä.
Blood on Tappara-aikanaankin ollut myös vastustajatahoilta melko paljon ja helposti huomiota saava, “ärsyttävä” pelaaja. Näitäkin hyveitä olisi suotavaa tilanteiden tullen edelleen oikeilla tavoin vaalia jatkossa, samoin (ja samalla) kuin fyysisen pelin valmiuksia.
Mun mielestä Blood on hiukan parantanut otettaan sitten kauden alun ja sairastelujen. Varsinkin saa peliä avattua ihan hyvin nyt keskustan kautta.
Sen viime pelin virheen voi antaa anteeksi. Oli ihan hyvä yritys.
Oon samaa mieltä, että ehkäpä Ben tulee vielä? Nyt on jotenkin Grönvalli mielessä loukkinsa jälkeen. Hiukan arkaa, hiukan virhealtista, hiukan epävarmaa, hiukan kaatuilee. Ja iso mutta pelkkä pelipaidan naulakko ilman kovuutta. Tosin Rete pisti tai yritti purkaa pleksin kautta ulos omaltaalueelta. Mutta kyllä itellä viä uskoo löytyy Bloodin tulemiseen… Ainakin jossain kohtaa, tai jollain kaudella?
Joku tais mainita että Rete saattas peluuttaa pakkeja? Rete tuntee sympatiaa ja on samis Bloodia kohtaan, ja näin antaa Benille suuret peliminuutit? ![]()
![]()
Harmittaa… Oma suosikki pelaaja ja ei yhtään omalla tasolla.
Keskittyykö nykyisin liikaa somettamiseen vai mikä on. Koviis täysin hukassa.
Pari peliä Kooveessa niin alkaa motivaatio löytymään.
Bloodin tarvisi kaivaa Veri-Pena esiin edes maalin edessä, kun mikään muu ei oikein nyt onnistu…
Joo,kyllä Penan otteet kaukalossa on naurettavan huonoja. Mistähän mahtaa johtua? Joku syyhän siinä on oltava.
Ketju avattiin ajastetusti 44 minuutin kuluttua.
Bloodilla olis kaikki rahkeet pelata tuollaista Polasekin tapaista isäntä peliä, mutta nyt on joku Bobby Orr kausi menossa ja koittaa leikkiä kiekollista pakkia. Kovaa voi pelata olematta kuitenkaan sikailija kuten Pelsuissa.
Ajoi lopussa yhden hyvän niitin omissa laitaan.
Se missä jäi tuijottamaan kameraan. Joka myös vähän viittaisi, ettei ole kauhean klesana kun huumori kuitenkin edelleen kukkii, vaikka kaukalossa on vaikeaa.
Viikko ihan rehellisesti poppareilla ja resetin jälkeen takas kehiin voisi tehdä hyvää.
Ipan ekaa maalia lukuunottamatta pelasi ihan ok hyvän pelin tänään.
Polasekin tarvis kyllä pikkusen opettaa Bloodille kovaa pelaamista. Jotenki unohtunu Bloodilta kokonaan kaikki ilkee peli. Ei tänään pahemmin mokaillu, paitsi siinä yhdessä maalissa tosi löysästi pelas tilanteen, mutta kyllä mää pistäisin seuraavaks Benin hakeen lisäboostia rotaatiosta, jos vaan pakit siihen riittäis.
21 minuuttia peliaikaa, ja pääosin kuitenkin ihan kohtalaisesti hoiti urakkansa, tietty yksi maalinkin maksanut herpaantuminen sinne sattui. +/-0. Bloodiin tuskin hävittiin sitä yhtä pistettä, kritiikki vaatimuksineen vaikuttaa vähän kovalta, kun pakkeja ei nyt taas muutenkaan ehkä niin ylimäärin sittenkään ole käytettävissä vastuisiin. Mutta näkeehän tuonkin, miten peluutusratkaisut ja niihin vastaamiset jatkuvat.