Ben Blood

No nyt kun kävin hikilenkillä niin alkujärkytys rupesi helpottamaan. No ei muuta kuin tervetuloa Hakametsään ja Manseen äijä. Mitähän se Mikki meille jouluksi antaa…:thinking:

(Titta på ylähylly!) #165

Suora lainaus lahtelaiselta tutultani, joka on näkee kaudessa käsittääkseni ainakin 99% Pelsujen peleistä.

On mainettaan parempi pelaaja. Ei mikään ykköspakki, mutta hoiti hommansa. Kurinpidolla taisi olla haku päällä jo heti kauden alkuun, tosin mahtui sinne myös temppuja jotka olisi vaan pitänyt jättää tekemättä. Ihmisenä todella mukava ja symppis.

Tämähän riittää.

Tervetuloa Ben Blood.

(>((()))'>) #167

Äänestetään, niin ei tarvi väitellä ja ihmetellä, saa toki spekuloida.

1. Tervetuloa Pena
    1. Ollaan hävitty tää peli
    1. Aevan sama

0 äänestäjää

Jätit sitten hienosti muun viestin lainaamatta ja kommentoimatta. Tuossahan se toinen puoli, mikä varmaan monella jäänyt otsikoiden varjoon. Puolustava puolustaja hyvällä perussyötöllä, kyllä sellaiselle paikka tuosta pakistosta löytyy. Jännä nähdä, kuinka lopulta suoriutuu.

Blood ei missään nimessä ole mikään puukäsi eikä jalka. Sellainen sen sijaan on JyPin tämän päivän hankinta Yonkman. Blood pelaa ihan ok peruspeliä siinä missä Elorinne. Eikä tosiaan haittaa jos vähän murjoo tuota munatonta sakkia reeneissä :laughing:

Minun mielestäni on paska hankinta. Paniikki sellainen.
Olen enemmän kuin mielelläni nyt väärässä.

Ja anteeksi @treppu , että en lainannut koko viestiäsi.

(>((()))'>) #171

Mulla on tällä hetkellä ainakin sellainen kutina perä päässä, että taitaa olla hii…eiku hyvää tulossa.

Juu, se on käynyt selväksi. Miten ihmeessä Tapparan kokenut organisaatio voisi olla nyt sellaisessa paniikissa, että pakko hankkia Blood? Tuskin soppari on eilisen rökäletappion jälkeen väännetty, eikä Liigassa kai hirveä paniikki ole? Toki ymmärrän, ettei välttämätöntä ollut hankkia puolustajaa juuri nyt.

Ihmetyttää kyllä sopimuksen pituus, tuskin Blood käsistä viedään, joten tuskin on voinut “vaatia” pidempää sopimusta. Toisaalta tuskin hirveän hintainen 6-7 pakki.

Loistava hankinta.

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Tätä ihmettelen myös minä.
Kuten olen todennut, niin annan mahdollisuuden. Mutta, ihmettelen tätä hankintaa.

Hankintaa ihmetellään jo muuallakin

Joukkue tarvitsee nyt kahta asiaa.
Herätystä ja hymyä huuleen.
Ässillä sama tilanne. He valitsivat Liaanimiehen, Mikki Penan. Kaikki käsi pystyyn ketkä vaihtaisi päikseen. Minun mielestä tämä on juuri sitä mitä tarvitaan. Joukkue on hyvä mutta jotain siellä menttaali puolella jumittaa.
Hienoa että reagoidaan, hyvä Tappara!

Nyt tuli Tapparaan vihdoinkin lisää santapareria!

Odotan sitä, että Tapparan puolustajien muniinpuhaltelu kaksinkamppailuissa loppuu kun Blood on kokoonpanossa.
Generous toi Ipaa seuraavien kavereiden mukaan Ipan kopin nuorille pakeille ja muille pelaajille kymmenen senttiä lisää pituutta ja lisää rintakarvoja, kun liittyi joukkueeseen. Toivon Bloodin tekevän saman ja pelaavan vahvaa puolustuspeliä.
Annan siis Bloodin näyttää vaikka toki pikkaisen hankintana yllätti.

Kyllä tosiaan siltä haisee että soppari on tehty jo kesällä. Tai ainakin paiskattu kättä päälle. Ja Mikki on todennut että meet johonkin höntsäileen ja pidät ittes kunnossa ja sitten verorajalla hakamettään.

Jotenkin nyt tuntuu Bloodin kohdalla painavan tämä jäähyjen ottaminen ja satunnaiset sekoilut näissä arvioissa. Pelillisesti mies on todellakin kelpo mies liigaan. Ja mitä Tapparaan tulee, niin kummasti täällä haluttiin Järvisen jatkavan pakistossa, vaikka hänelläkään ei liike mitään silmiä hivelevää ollut, sekä kiekollinen peli siinä samassa vaihtelevaa. IFK:ta vastaan avasi Lessio läpiajoon Jasun pään kautta. Eikö hänkin (olisi) vienyt jonkun junnun paikan?

Valitettavasti Mäntylä ei enään ole samalla tasolla, eikä Elorinne myöskään ole vakuuttanut. Ei sitä kummoisia tarvitse esittää että Blood noiden tasolle yltää, valitettavasti. Toivoisinkin näistä toisen istuvan katsomossa kun Blood tulee, Utusen ollessa edelleen kokoonpanossa.

(【ツ】) #181

Onko Ben Bloodia ja Tapsua nähty koskaan samassa paikassa?

Aika tajunnan räjäyttäviä nuo Bloodin vlogit :exploding_head:

Jatkoajassa nimimerkki Peksa, joka vihaa Rautakorpea sai näköjään tahtonsa läpi. Peli vaatii tappeluita lisää.

Tällä rakennetaan dynastiaa. Epätoivo taitaa kuultaa jo jossain pinnan alla? Parhaimmillaan peruspakki, onko menestyspala, korkeintaan jollain hyvin hyvin epäsuoralla tavalla. Liigassa merkitty mies. En odota mutta jatkoksi Antti Tyrväinen sisään?