Ben Blood

Norin kanssa + Tuokkola olivat kaksin jäällä.

6 tykkäystä

No niin, vihdoinkin onnistuin bongaan Penan livenä kun osuttiin peräkkäin Ratinassa kaupan kassalle. Toivotin lykkyä kauteen.
Pena osti kasviksia, minä kaljaa. Vain toinen meistä pelaa jääkiekkoa ammatikseen.

80 tykkäystä

Ratina on kyllä varmin paikka, missä Benan näkee… Usein tullut vastaan, kun tulee arkisin siellä käytyä syömässä. Benillä riittää aina aikaa jutella, tosi mukava persoona. :ok_hand:

18 tykkäystä

Mulle se ei siinä kassajonossa oikein toivottanut kuin hyvää päivää, mikä on ihan ymmärrettävää, niin en viitsinyt vaivata ukkoa enempää.

5 tykkäystä

Itse oon jutellut varmaan yli kymmenen kertaa Benin kanssa. Moikkaa jo, kun vastaan tulee… :grin:

7 tykkäystä

Tallinnalaisen anniskeluravintolan miestenhuoneessa v. 2019 samaa pisuaaria jakanut herrasmies totesi Benille ilman sen kummempaa small talkia, että ”you eat fresh”. Ben naurahti eikä sanonut mitään. :smiley:

13 tykkäystä

En tiedä onko tästä muissa ketjuissa keskusteltu. Mutta Benin naisystävä saapunut ilmeisesti Suomeen. Eikös hänen pidä olla karanteenissa ja Benin sitten myös vai miten tämä nyt sitten meni?

3 tykkäystä

Mietin samaa. Mutta eikai testatut ole karanteenissa? Kyllä benkulle suon romanttista onnea. Onhan se voinut ottaa vaikka rakkausvapaata.

1 tykkäys

Onks Benny enää somessa ollenkaa?

Kyllä ovat, jos nykyisiä ohjeita tulkitsen oikein. Negatiivisella koronatodistuksella voidaan lyhentää karanteenia, muttei poistaa sitä.

3 tykkäystä

Ratinassa tulivat eilen vastaan, Ben ja tuo nainen. Livenä oli kyllä niin kaunis :blush::blush:

7 tykkäystä

Kumpi?

Ja siis vastauksesta riippumatta, hienoa että on kumppani paikan päällä, voi olla aika erikoinen ja vähemmän sosiaalinen syksy edessä itse kullakin. Varmaan peliesityksillekin hyväksi, jos ei asustele ihan yksin (jos nyt pelaamaan päästään).

1 tykkäys

Nainen :grin: Ei Benissäkään mitään valittamista, mutta heterona katsoin mimmiä :grin::grin: Ben jo niin usein nähty, että kuuluu jo Ratinan kalustoon. Onnellisilta näyttivät, se tärkeintä…

15 tykkäystä

Nyt sais kyllä heristää sormea ja sanoa Bloodille soo soo! Näykki sanoi radio haastattelussa että joukkue on sopinut ettei ravintoloissa käydä syömässä. Ja että jos ravintola ruualle on tarvetta niin tilataan kotiin tai haetaan takeaway. Insta päivityksiä kun seurannut niin kohtuu usein on Bloodi käynyt ravintoloissa syömässä.

2 tykkäystä

Onkohan ohjeistus annettu milloin?

Sitä ei eritelty. Puhuvat vaan tämän syksyn koronan aiheuttamista etityistoimista. Ja että pelaajat ovat sen sopineet. Samoin sopineet välttävänsä vapaa-ajalla muutenkin muita ihmisiä kuin perheenjäseniä.

Tää linjaus on voinut tulla ihan hyvin tässä viime päivinä kun esim. case Jukurit räjähti ja muissakin seuroissa on tartuntoja ja kauden alkukin saattaa siten vaarantua. Ei lynkata ukkoa vielä.

1 tykkäys

Siellä se Ben näyttää somen mukaan käyneen tänään taas ravintolassa tyttöystävänsä (jonka pitäisi olla luullakseni karanteenissa) kanssa. Onko miehellä jotkut omat erikoisvapaudet? Ihme, jos ei ala jo joukkueen sisältä tulemaan huutia.

Ikävä sanoa, mutta kohta tekee mieli laittaa jo Silvennoiselle juttuvinkkiä. Hän tästä kyllä kunnon otsikot repisi. Ja tällä kertaa ihan syystä, sillä pahimmillaan näillä toimilla leikitään Liiga-kauden läpiviennin kanssa.

5 tykkäystä

Vähän vois ehkä rajoittaa tätä koronapanikointia, ja jättää ihmisen rauhaan tekemään niinkuin itse hyväksi katsoo. Saattais itteekin vieraassa maassa vähän ahdistaa pysytellä vain jossain forenomkopissa kaiket vapaa-ajat.

16 tykkäystä

Siinä ei ole mielestäni kyse koronapanikoinnista, että kritisoi sitä, että Ben ja tyttöystävänsä eivät noudata joukkueen eivätkä viranomaisten säännöksiä, ja asettavat näin ollen itsensä ja sitä myötä seuran sekä koko liigan huonoon valoon.

Siitä olen samaa mieltä, että varmasti voi ahdistaa olla yksin ja hyvä, että tyttöystävä saapui Tampereelle tukemaan. Sääntöjä tulisi silti noudattaa.

2 tykkäystä