Benjamin Rautiainen

Olisiko rentous ja tehokkuus nyt kovemmalla tasolla, jos luottoa olis löytynyt Tapparan erikoistilanteissa jo ennen junnukisoja?

Mutta, jos rookiepelaaja on joukkueen pistetehokkain peliaikavertailun kanssa, niin onhan se jotain erikoista 3miljoonan joukkueessa!

Rautiaiselle on maksettu tällä kaudella tuskin edes taskurahoja peleistään liigassa?
niin että en ainakaan itse syyttäis tuhlailusta joukkueen halvinta ja nuorinta pelaajaa.

Totta. Benjamin on enemmän kuin jokaisen tienaamansa euron arvoinen. Eikä Tappara ei ole mieheen yhtään ylimääräistä käyttänyt.

Eurot ja maalipaikat ovat molemmat tuhlattavissa olevia asioita. Euroilla ostetaan erilaisia hyödykkeitä tai hyödyttömyyksiä. Ja maalipaikat konvertoidaan maaleiksi tai sitten ei.

Mää ainaki olin vaan eri mieltä. En suinkaan hyökänny niskaan puhumattakaan, että olis jänne kireellä.

Ehdokas vuoden tulokkaaksi

7 tykkäystä

Mun papereissa Rimpinen selvä ykkönen vuoden tulokkaaksi. Kantoi joukkuettaan koko kauden sekä oli myös maajoukkueen paras pelaaja. Huovila kakkoseksi kovilla tehoillaan ja Rautiainen selkeä kolmonen.

Mielenkiintoista nähdä miten Rautiaisen toinen kausi sujuu. Toivottavasti fanit eivät aseta odotuksia pilviin. Toinen kausi on monesti paha. Nyt on joukkueessa myös paremmat laiturit joten kilpailu kovempi. Viime kaudella Beni joutui ehkä liiankin suureen rooliin ykkös yyveen laukojan paikalle. Tällä en dissaa miestä millään tapaa, mutta ei kovin suurta laukaisu uhkaa VIELÄ aiheuttanut. Tulevaisuudessa toivottavasti.

4 tykkäystä

En tuosta uhasta niin perusta, riittää kun tekee maaleja ja pelaa joukkueelle. :wink:

Tosiasiassa kyllä Benjamin paransi peliä koko ajan kauden edetessä. Hieno ensimmäinen kausi kaverilla.

Ei liity mihinkään muuhun kuin itse Benjamin Rautiaiseen, itse tykästyin kovasti miehen otteisiin viimekaudella ja odotan hänen ensikautta enemmän kun kenenkään muun. :+1:

ps. Vastasin tertsin vastaukseen eikä ollut tarkotus, mutta eipä se mitään tai ketään varmaankaan haittaa.

6 tykkäystä

Sama täällä. Oli monen pelin valopilkku, kun esitti:

• halua ratkaista
  • päättäväisyyttä
  • yllätyksellisyyttä
  • suoraviivaisuutta

Parhaat vuodet toki vielä pitkällä edessä, mutta tuosta reseptistä on hyvä ammentaa.

6 tykkäystä