Big Brother Suomi 2019

Ekalla kaudella oli vähän ja tylsähkö kausi olisi ollut ilman Perttua. Toisella kaudella soppa virtasi jo joka viikko.

Olisi kuitenkin hyvä, että juhliminenkin olisi sidoksissa viikkotehtävien onnistumiseen kun jääny mieleen joltain kausilta se, että ihan sama miten meni niin hyvää safkaa riitti ja juhlapäiviä tasaisesti.

1 tykkäys

Janne Virtanen ohjasi viimeksi Uusi Päivää. Siitä luonnollisesti Big Brother onkin seuraava askel. Odotan haastetta, että Tarinan pitää olla 24h hiljaa.

8 tykkäystä

Kristianista on tullut aivan uusi meemien kohde! :smiley: #TonninSeteli2019

5 tykkäystä

Vapaapäivä ja oon vaan tuijottanut tota 247 :joy: koukuttavaa

6 tykkäystä

Joo mullakin se on pyöriny tuossa taustalla, oon sit räplännyt padia tai hakannut kynäriä. :grin:

2 tykkäystä

Onnistuin aukaisemaan 24/7 smart tv:seen, mahtavaa! Ykkösinhokki niinku turina tarina, rasittava ihminen!

3 tykkäystä

On kyllä tuo Tarina sitten niin raskas ihminen, että en selviytyisi samassa talossa tuntiakaan.

2 tykkäystä

Ajattelin että ei ny saa…pas minkälaista skeidaa taas telkkarista tuloo ja en todellakaan aio kattoo. Mutta pakosta jouduin ekan jakson kattoo ja kyllähä siinä paljo hyviä katsomisen elementtejä oli. Tarina lepakkona, jonka puoliso on muunsukupuolinen (tai mikä lie). Kevin joka on pesunkestävä transu ja hyvinkin erikoisen oloinen ihminen. Sit Taivaan isän poika, jolla on varmasti uskonnon kautta hyvin selkeä kuva seksuaalisuudesta ja parisuhteesta. Ja sit Kristian joka vaikuttaa hyvin mielenkiintoselta ihmiseltä. Ja sit on vegaaneja ja absolutisteja. Joten paljo elementtäjä että vois tulla mielenkiintonen kausi. Mut Helmeri, ehdoton symppis ja voittaja ehdokas ny :sunglasses:

1 tykkäys

Tarina on kyllä tekopyhä, nyt ei halua tappaa banaanikärpäsiä mutta eilen maistu sushi. :smiley:

2 tykkäystä

Itsekin nyt annoin mahdollisuuden BB:lle, ensimmäinen jakso kattauksineen ja hahmoine vaikutti mielenkiintoiselta sopalta. Tästä voi tulla viihdyttävää ja jotain erilaista.

Ensivaikutelmat

Symppiksiä : Helmeri, Crossdresser Kevin
Inhokkeja : Emma, Tarina
X-Factor (Henkilöt joilla voi olla suuri vaikutus hämmennyksissä ja voi odottaa mitä tahansa) : Kristian ja Uskovainen mies.

Emma varsinkin vaikutti sellaiselta “olevinaan suvaitsevaiselta” ihmiseltä, joka lopulta on hyvin ehdoton ja jyrkkä kaikkia poikkeavia kantoja vastaan. Kristian vaikutti sellaiselta suorapuheiselta jätkältä, että näiden välillä tulee riitoja. Tarina on vuorostaan juuri tämmönen “kattokaa määkin oon kännissä, saanhan mä nyt kaiken huomion kaikilta” - draamailija tyypiltä. Keittiöpsykologini sanoo että kyseinen hahmo
voi olla myös laiska ja valittaa paljon.
Tarinointiin uskon kaikilla menevän hermon, mulla meni hermot noin muutaman minuutin jälkeen.

Uskovaisen miehen voisi olettaa koittavan tuoda järkeä ja arvoja kehiin, tässä välissä uskon etenkin Emman kiihtyvän.

6 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Tosi-TV, tuleeko seurattua?

Juuh, elikkäs. Lukekaa ketjun kakkosviesti:

3 tykkäystä

Kyllä itselle suurta mielihyvää toi aamulla se ku luki että Tarina jäi ilman sänkyä. Ja vielä suurempi mielihyvä tuli ku näki videon siitä ku se kuuli että jää ilman sänkyä. Kyllä siinä murtu psykologin ja maailmanpelastajan kuva samantien. :joy:

8 tykkäystä

Siis, juuri tässä katselen tuota koostetta Jimiltä. Kuka helvetti menee bb-taloon ja alkaa itkemään siitä, että ei ole sänkyä? Ei se nyt varmaan 10 viikkoa siellä ilman sänkyä ole. Menee jo tunteisiin itselle tämä tyyppi, eikä hyvällä tavalla :smiley:

5 tykkäystä

“Olisi mielenkiintoista, että pääsisin kertomaan taivasten valtakunnan näkökulman perspektiiviä Kevinille”

“Jossei päänsärky lähde Jumalalla ota Burana”

“Jos joku kuorsaa auta meitä ettei kuorsata”

Pitäskö itekki rupee uskovaiseksi jos noin hyvää sisältöä saa ulos? :thinking:

2 tykkäystä

Siellä on ny jo hetken ollut meno päällä, kun yhteisestä potista on käyty näpistään. :grin:

3 tykkäystä

Eka päivä neljässä kuvassa:

8 tykkäystä

24/7 oon vaan koukuttava edelleen… Vaikka mitään ei talossa tapahtuisi… Kotona tää viikko etätöitä, niin 24/7 koko ajan taustalla :grin::grin:

3 tykkäystä

Mulla taas:
Symppiksiä: Kristian, Anu ja se punapää
Inhokkeja: Tarina, Kevin (helvetin FINGLISH ärsyttää niin paljon)

2 tykkäystä

Omat suosikit

Helmeri, Jukka,Kristian

Inhokit

Tarina,Kevin ja Ville.

4 tykkäystä