Muutaman kerran makustellu tässä ketjussa olleen videon Linkusta ja on kyllä huikea pelimies sen perusteella. Voimaa on ja käyttää sitä vetämällä pystyyn porukkaa sekä osaa tehdä pisteitä. Kelpaa mulle!
Itse ehdotan Charles = Charlie = Jaska
Noudatellen tenavia
Aivan, ja palstan ehdotukset koostettuna ja tiivistettynä meillä on sitten rosterissa Limperin Jaska. Kanadasta.
Jaska Limberg from Canada.
Taistelu Jaska
Ainoo ongelma voi olla liigassa, että ku tollain painaa maalille, maali hylätään ja Charles lyödään jäähylle. Tai sitte huomataan vähintäänkin luistimet maalivahdin alueella ja taas hylätään. Mutta hieno pelityyli kaverilla.
Pelaako tänään?
Tässä lajissa ei pysty pelaamaan etänä.
Sama käsitys täälläkin.
Hän debytoi tällä viikolla, todennäköisesti ennen vuodenvaihdetta Kärppiä vastaan.
Ei Tapparalla ole vielä pelaajaoikeuksiakaan. KHL:n siirtotakaraja koskee vain sinne siirtyviä pelaajia onneksi.
“At least tell us about…” -haastattelua odotellen. Onko tänään käynyt jo jäällä?
Eli illalla saapuu Suomeen. Tuskin pelaa vielä huomenna.
On sitä ennenki pelannu, vaikka saapunu edellisenä iltana.
On mutta kyllä ihmettelen puheita, että otetaan varovasti pelaamattomuuden takia jos kaveri on askissa huomenna.
Onko puheet olleet vai palstalla vai onko virallisesti ilmoitettu… Noh huomenna sen näkee.
Joskushan vahvistukset hyppäävät askiin melkein suoraan lentokoneesta
Jossei se oo tappara.co’ssa se ei oo totta.
Nojoo, Yle puheella oli kuulemma Tapola jutellu että otetaan varovasti.
Veikkaan, että Tapola tuolla “otetaan alussa varovaisemmin” tarkoitti sitä, että ei nyt heti ykköskentässä vetele mitään yli 20 minuuttia pelissä, kun ei ole hetkeen pelannut. Reenannuthan mies on joka tapauksessa, joten en sitä taas ihan ymmärrä, miksei samantien lyötäisi huomenna kokoonpanoon pienemmälle peliajalla totuttelemaan täkäläiseen peliin. Pelaamattomuuden vuoksi ei heti alkuun isoja minuutteja, ja nekin on ansaittava. Näin minä siis tämän ymmärsin.
Jos pelaaja kuitenkin joukkueen mukana on terveenä, niin askiin vaan huomenna, kaikki fanit janoavat nähdä tämän sepän.
Mikäs kiire sillä Ny olis hypätä suoraan askiin. Kotona käppyröitä vastaan debyytti täyden Hakametsän edessä. Niin sen pitää olla.
Jos tää The Seppä tulee Amerikasta niin heti vaan joukkueen toimintaan mukaan. Vaikka sitten aluksi pienemmällä vastuulla. Ettei jää jetlaakia nukkumaan hotellille.