CHL: Champions Hockey League 2021-22

Mä voin kysäistä asiasta tuolla sosiaalisessa mediassa yhdeltä Berliiniläiseltä lätkäfanilta.

Edit: Kysyin, palailen asiaan kunhan jotain tietoa tulee.

Minä kysyin kanssa suoraan Berliinistä ystävältä.
Tällä hetkellä halliin saa nykyluvuilla ottaa 25 % maksimikapasiteetista.
Tilanne myös Saksassa epävarma, ei tarkempaa tietoa, miten tilanne elää. Jos tilanne paranee niin tuohon CHL-peliin mennessä ehkä 50 %.

Saksankielentaitoisille hyvä linkki Berliinin tämän hetken rajoituksista saksalaisella jämptillä ja ylipitkällä otteella:

1 tykkäys

Ei minun mielestä. Ottelut - osiossa ainakaan. Siellä on Harjoituspelit, CHL ja Liiga erikseen. Vai onko joku muu paikka missä näin on.

Onko tämä taas tää peterran oma versio?

Käytössä tietokone, Chrome selaimena ja linkki:

Harjoitusotteluiden alla meikäläisellä on kaikki CHL-pelit. Löytyvät samat pelit myös sitten omasta CHL-lohkostaan.

Aaa… totta. Harjoituspelit osiossa on merkattuna myös ekat CHL-pelit. Minulla ei näy Ruotsin matseja tosin.

Olin kanssa järkyttynyt, kun Liigan sivuilla oli taas viikko tai pari sitten CHL- pelit valmistavien otteluiden (eli harjoituspelien) alla. Soitin sitten Liigaan ja kysyin, että mitä ihmettä. Yritetään rakentaa CHL:ää ja puhutaan sen tärkeydestä yms. ja sitten ko. pelit ovat valmistavien otteluiden listassa.

Vastaus jonka sain, en osaa sitä tähän nyt oikein muotoilla, mutta… nykymaailma on hyvin monimutkainen sopimuksineen, ja asiat eivät enää ihan simppeleitä, eikä todellakaan maalaisjärjellä ajateltavissa eikä toimittavissa.

Nyt hiukan ymmärrän, tai aika paljonkin ymmärrän, ja toisaalta en edelleenkään ymmärrä, miksi CHL:n pelejä ei voi laittaa omaksi osiokseen esim. Liigan sivuille.

Lupasi kuitenkin tämä Liigan henkilö, johon olin yhteydessä, välittää palautetta Liiga- joukkueille, että voisiko tälle CHL- asialle tehdä jotain.

4 tykkäystä

Eikö Liiga pelit ole ihan samalla tavalla harjoituspelejä CHL:n näkökulmasta ja toisinpäin. Jos puhutaan Kuinka sarjat näkee toisensa, ei kuinka yksittäisen seuran pitäisi nähdä eri liigat mihin osallistuu ja on vahvasti mukana vaikuttamassa.

2 tykkäystä

Ei kannata pöyristyä. Kyseessä puhtaasti tietotekninen rajapinta-asia. Otteluita ei syötetä manuaalisesti vaan kaikki haetaan automaattisesti rajapintojen avulla. Jos esim. liigan tai jääkiekkoliiton rajapinta tarjoaa ottelun tietyn sarjan (ID) alle, se myös näkyy sitten siellä.

Kyllä me näitä aktiivisesti reklamoidaan /annetaan parannusehdotuksia.

Edit: Teen koodiin tarkistustyökalun jolla blokataan tietyt otteluid:t sivulatauksen yhteydessä. Eli tehdään pieni purkka :grin:

28 tykkäystä

No, katsotaan kuinka käy…pääseekö peliin vai onko reissu pelkkä auton hakumatka. Joka päivä tulee seurattua tuo jääkarhujen sivustoa.

6 tykkäystä

Kuumottaa tuo Berliinissä pelaava Veilleux, joka otti menneenä keväänä kolme pelikieltoa kahteen kuukauteen.
Toivottavasti ei telo meidän jätkiä, ettei käy “jere karjalaisia” ja olla kevääseen saakka pois syksyn CHL-pelin takia.

3 tykkäystä

CHL on julkaissut videon Tapparasta: Meet the teams: Tappara Tampere (2021/22) - YouTube

Hieman erikoisesti video päättyy hymyilevään Jukiin C rinnassa.

9 tykkäystä

CHL:n kaikkien aikojen pistepörssi!!

10 tykkäystä

Pörssien perusteella CHL:n all time -tähdistökentällinen olisi

Andreas Johnsson - Mathis Olimb - Ryan Lasch
Erik Gustafsson - Chay Genoway
Sami Aittokallio

Ps. Maalivahdiksi toinen vaihtoehto olisi Danny aus den Birken, jos Aittokallion pelimäärä on liian pieni.

7 tykkäystä

Täytyy kyllä sanoa, että oli aika pläääh video. Peltola kapteeni…not anymore :grin:

9 tykkäystä

No katoppa niiden muiden videoita. Kyl ollaan aika varmaan videoiden finaali kierroksilla jälleen.

4 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Kausikortit 2021-22

Vihdoinkin, liput tulivat myyntiin Berliinissä :slightly_smiling_face: näyttää siltä että sinne siis… Onko muita menossa?

1 tykkäys

On vielä lomapäivä varattuna, mutta taitaa lentojen takia jäädä väliin. Suoria ei ole ja vaihdot menevät pitkiksi. Myös hinnat ovat vielä aika kovia.

Eli Finnairin lennot on loppuunmyyty…oho…itse lennän jo keskiviikkona

Tappara pääsee reissuun tällä tietoa parhaalla kokoonpanollaan. Vain Ranskan maajoukkueen mukana oleva hyökkääjä Charles Bertrand on varmuudella sivussa.

2 tykkäystä