CHL: Champions Hockey League 2026-27

Markkanen sanoo “KooKoo Kouvola”.. korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös KooKoo tarkoita Kouvolan-Kiekkoa? :thinking:

Enemmän sijoituksia kuin arvontoja.. 1 5 6 on viel mahollisia.

Tappara A6.

Ymmärsinkö oikein, että tämä tarkoittaa, että tulee kolme ruotsalaista vastaan? :smiley: :smiley:

Eihän tästä lottolapusta saa kukaan selvää. Ketä me nyt kohdataan ja koska?

Jaaha sellanen arpa sieltä sitten.. Vieraissa Ruotsia tarjolla. Skellfteå, Växjå, Rögle ja sitten puolaan. Meille tulee DEL Berliini ja Kölni. Liberec.

Aika paska arpa

1 tykkäys

Kehu nyt Jussi Rikeä kun muuten olit munaton kaikessa muussa.

2 tykkäystä

Joku sanoo yt- kommenttikentäss että kotona ois: Liberec, Kölner Haie ja Storhamar. Vieraissa: Rögle, Växjö ja Tychy. Itse en siis ymmärrä yhtään tätä logiikkaa

Kieltämättä parempi näin kun pelata boxereita ja sinisiä kettuja vastaan.

Jaaha sellanen arpa sieltä sitten.. Vieraissa Ruotsia tarjolla.Växjö, Rögle ja sitten puolaan. Meille tulee Köln, Liberec ja Storhammar

Aika paska arpa

Kaikista huonoin arpa.. Tästä jos menee jatkoon on kova suoritus :thinking:

Vois kyl keksiä jonku muun tavan arpoa.. Aika karu että saadaan pelkkää Ruotsia vastaan.

Hyvin palkitaan tässä formaatissa kyllä siitä, että on maansa ykkönen.

3 tykkäystä

Köln-faneja voi tulla aika paljon Tampereelle.

Mä en tajunnu tosta ruudukosta mitään :joy:

5 tykkäystä

Et oo ainut todella monilla muillakin niin muun muassa mullaki

1 tykkäys

Tappara pelaa kolme kotona ja neljä vieraissa.

Vasemmalla puolella olevaa pylvästä vastaan (5) kotona ja oikealla puolella olevaa pylvästä vieraissa (1).

• Kotona: Köln, Liberec, Storhamar
  • Vieraissa: Växjö, Rögle, Tychy

E: korjasin.. Skellefteå ja Berlin pois..

2 tykkäystä

Tää meni ihan toiveita vastaan, Boxers oli toiveena niin olis päässyt fiilistelemään vaimon kanssa. Eikä tullut Keski -Euroopan tuplaa ja Ruotsiin ei viitsi lähteä.

2 tykkäystä

Noh ei ainakaan vieraskiertue kulullisesti ole “niin” paha kuin olisi joku random Keski-Euroopan rundi.

Ettei olis niin selkeetä niin ei pelata oman rivin joukkueita vastaan. Eli tiputetaan Berlin ja Skellefteå pois.

1 tykkäys

Kiitos

1 tykkäys