Kahvanaama
(-Sry about the sticky kalvo`s here-)
21
Sellainen simppeli yhden pennin ajatus : Tappara on oikeastaan ihan aina noussut taistelemaan, kun sitä vähiten odottaisi. Joukkue pelaa yleensä loistavan pelin, kun on jo hetki mennyt heikommin ja vastus edessä on kivikova.
Raphael Diaz on aina upea nähdä tositoimissa! Olen pelaajan suuri ihailija. Tyylikäs, nk “smooth” puolustaja hieman rottamaisesti pelaavassa joukkueessa. Tätä spektaakkelia en aio tällä kertaa missata.
Mutta kyllä muuten jännittää. Olen shokissa mikäli hieman paradoksaalinen odotukseni ei tällä kertaa täytykkään.
Chl ei kyllä jännitä, mutta voittaminen on seuraamisen suola ja nyt on vielä täysi halli ulkomailla, niin kiinnostus kasvaa. Vähän eri kuin esim. tyhjä Lappeenrannan halli muutama vuosi sitten.
Jos Genoni ei pelaa, niin jatkoon pitäisi normipelillä mennä.
Eihän se itse pelistä huonoo tee, jos joku kurinpitodelegaatio epäonnistuu. En mä aio boikotoida CHL: lää siksi, että heillä on naurettava organisaatio. Peli oli erittäin viihdyttävä ja vihdoinkin sellainen, jota oli mielekästä katsoa. Tähän suuntaan pelillisesti CHL liigan pitääkin mennä.
Tänään kun Tappara voittaa, niin juon yhen kaljan sen kunniaksi.
Aina ikävä kuulla loukkaantumisia. Kova äijä jää sivuun, jos ei pysty pelaamaan toki samalla antaa Tapparalle ison mahiksen. En kuitenkaan usko että veskariin kaatuu. Kova peli, se on selvä.
Ja mihin ne tulee? Sama homma nimittäin; kokoonpano kiinnostaa kovasti. Samoin itse peli. Toivottavasti pysyy illan erotuomareilla paremmin hyppysissä kuin edellinen kohtaaminen, Tappara aloittaa pelaamisen samaan aikaan kuin vastustaja ja henk.koht. virheet ei näy tulostaululla. Näillä ollaan imho jatkossa.
CHL:n kotisivuille tulee noin tuntia ennen peliä. Monet seurat ilmoittavat omissa somekanavissaan ennen sitä tietysti. Mutta Zug ei ilmoittanut viime viikolla.
On tainnut kyllä ilmoittaa; aika kun vaan poikkeaa tuosta toututusta klo 12 Veikkauksen sivuille, klo 13 Liigan sivuille, niin ei ole jotenkin jäänyt mieleen samalla tavalla, vaikka nuo on toki tullut somesta ihmeteltyä.
Huumoria kyllä, mutta Rautakorpi on näköjään päättäny palauttaa kentät vanhaan muottiin ja näin ollen Maliselle jäi Morleyn paikkaaminen, mikäli Morley ei pysty pelaan.