Mutta itse pelistä sen verran, että kyllä kiinnostaa. Ehkä eniten mitä mikään peli CHL:ssä Tapparalta ikinä.
Miten menee nuo maalit, että lasketaanko vierasmaalit edellisestä pelistä? Eli 2-2 tasurilla ei jatkoaikaa, vaan Tappara putoaa?
Mutta itse pelistä sen verran, että kyllä kiinnostaa. Ehkä eniten mitä mikään peli CHL:ssä Tapparalta ikinä.
Miten menee nuo maalit, että lasketaanko vierasmaalit edellisestä pelistä? Eli 2-2 tasurilla ei jatkoaikaa, vaan Tappara putoaa?
Mua ei hittoakaan kiinnosta menneet jos nykykunto ei riitä. Ei se viime visiitilläkään mihinkään riittänyt. Suonenveto.
Jatkoaika pelataan nyt toisella kerralla, jos 60 min kohdalla tasan siis, eli vain eka ottelu oli mahdollista jättää sellaisekseen.
Pelataan 10min jatkoaika 3 vs 3
Ei tarvitse rikkoa muita ketjuja, kun pistetään Malinen ykköseen. Se ovatko ne viime aikoina olleet toimivia ketjuja on asia erikseen.
Jos Levtchin stunttiin vertaa, niin Malinen tuo osaamista alotuksiin ja pelaa paremmin puolustussuuntaan. Ymmärrettävää, kun Levtchi lienee aika puhdas laituri. Korjatkaa jos olen väärässä. Anyways, annetaan kakskasille mahdollisuus.
Joo hyvä. Se vierasmaalisääntö olikin todella huono ja ainakin jääkiekkoon sopimaton. Mielestäni kyllä myös muihin lajeihin kyseenalainen.
E: Alaketjuissa ihan hyvä mies, mutta ihan väärä ukko pistää 1 tai 2 keskelle. Alivoimapeli on muistissa.
Juuri tämä se ajatus tässä taustalla lienee olevan. Tätä kautta itsekin asiaa mietin, kun Morley jäi pois. Valmennus halusi joko Jaken kunnon takia tai vaan kokeilumielessä kokeilla Antonia siinä.
Bertrandilla -3 viime pelissä, eli pientä lapsenvahtia saattaa tarvita. Jakke on siihen hyvä. Ja ei todellakaan terveenä varsinkaan mikään onneton hyökkäyspäässäkään.
Malisen ei tuossa kentässä tarvitse juurikaan osallistua pelin tekemiseen - ottaa aloitukset ja varmistelee alempana. Järkevä ratkaisu, jos oletetaan että kestää 1. ketjun peliajan.
Moni ihmettelee Malisen paikkaa ykkösketjussa. Mä haluaisin kuulla kenet laittaisitte siihen, kun Morley on pois.
Jasu? Ei todellakaan sovi Krissen ja Bertrandin väliin. Rauhalalla ei riitä. Virran ja Levtchin voisikin siihen sovittaa, mutta mielestäni oli hyvä veto koota kakkonen takaisin yhteen.
Rauhala ja Jasu ovat alempien ketjujen senttereitä. Jakenkin ihannepaikka olisi kolmonen mutta hän on kolmikosta ainoa, jolla on oikeesti jotain rahkeita pelata ylemmissä ketjuissa!
Eiköhän Malinen tuossa pysty hetken vetämään ilman täydellistä katastrofia.
Kyllä näin tän myös ajattelen, ja Anton ei ollut puolustussuuntaan tarpeeksi hyvä. Väkisin se kiekko välillä Jakellakin kuitenkin on, niin riittääkö taso, vai tuhoaako ketjun pelin. Tällä tasolla vaikea nähdä, että keskenkuntoisena vähällä peliajalla riittäisi ykkösen keskelle.
Pystyykäs tätä peliä cromen kautta laittaa näkyviin televisiosta? CHL sivujen kautta ei tuntus onnistuvan, mut voiko tän löytää you tubesta?
Kyllä laittaisin Oton. Onko Otto ikinä saanut mahdollisuutta edes? Puskee maalille ja painii kulmissa tehden tilaa muille. Mitenkä Jaken esityksillä ja pelituntumalla riittäisi? Onneksi se selviää pian ja olen kehumassa Jakkea, jos on aihetta.
No ei se Ottokaan kovin hääppösesti ole esiintynyt, turhan paljon ihmeellisiä kiekon hukkaamisia. Näen Malisen potentiaalin paljon kovempana ykkösessä kuin Oton vastaavan.
Eikös tuo peli näy CHL:n Juutuubikanavalta?
Sieltä minä olen sitä suunnitellut katsovani.
Tää taitaa tulla myös veikkaus-teeveestä?
Haluisitko kertoa tarkemmin mistä sen pelin sieltä löytää? Löydän vain klippejä ja vanhojen pelien maalikoosteita.
Oisin ajatellu ite ennemmin Virran ykköseen. Rauhalan kakkos ketjuun ja Malisen kolmoseen. Mut toivottavasti Tappara hoitaa
Mene chl nettisivujen kautta siihen peliin Zug-Tappara peliin ja sieltä löytyy se striimi. Pitää olla vpn päällä esim vaikka Saksaan.
Kokeiles tuota linkkihirviötä.
Live stream aukeaa vähän ennen peliä.