Työkaveri laitto aamulla viestiä ,että Umpi-Ilvesläinen ukkonsa ei puhu muusta kuin huomisesta CHL- finaalista
Sanoi kestävänsä,mutta kun töissä samat höpinät,niin on kuulemma liikaa
Ja mä oon saikulla vie pitkään niin en pääse lyömään löylyä kiukaalle!!!
Ketäs meillä on matkassa mukana kun Kulonummi ja Luoto junnujen pelissä? Olen aikasemminkin sanonut, että näihin matkapeleihin voisi tehdä päivityksen ketkä mukana matkassa.
Näin toisessa ketjussa.
Nyt on käyty paikallisessa lihakaupassa hakemassa pussillinen täyslihanakkeja,prismasta oluet ja laitettu kylmään odottamaan huomista finaalia! Huomenna siis luvassa vuoden ensimmäisen kerta kun otan olutta! Humalatila riippuu pelin tuloksesta.
Alkas jo!!
Aika ympäripyöreää jutustelua Plattilta. Pohjois-Amerikkalainenhan ei koskaan sano mitään negatiivista ja yrittää löytää aina jotain kehuttavaa vaikkei ihan aidosti sitä mieltä olisikaan.
Mikäli D+ sopimuksesi ei sisällä C-More kanavapakettia (en tarkoita Liigaa) niin ei tule näkymään. Minulla D+ sekä Liigapaketti ja ei varmana näy tuo peli D+. Kuten ei edellisetkään ole näkyneet. Joten keksikää joku toinen vaihtoehto pelin katsomiseen (tai tilatkaa C-More Max tms paketti kuukaudeksi).
Petteri Puhakan kuulumisia:
![]()
Pyrin tuomaan askeleen verran kovuutta lisää verrattuna liigapeleihin. Näissä CHL-peleissä on kivaa, kun tulee uusia naamoja vastaan. Heitä vastaan on mukava olla vielä vähän ilkeämpi, Seppälä virnuilee.
Siitä on taas hetki vierähtänyt kun on näin paljon jotakin matsia odottanut! Huikea peli tulee olemaan ja uskon, että voitto tulee. 4-1 Heljangolla vaatimattomat 38 torjuntaa. Tulispa jo huominen!
Liiga.fi:n ennakkoa:
Kyllä mulla C-more sport kanavat näkyy D+ paketissa ja tolla @ProTappara vinkillä kun etsin niin löysin CHL finaalin tulevista otteluista Tps:n ottelun vierestä. Tää D+ on kyllä käytettävyydeltään ihan omassa kastissa eikä missään hyvässä mielessä
Tappara.fi:n ennakkoa:
D+ on erikseen mega super turbo plus (= Total) -paketti, ja sitten halvemmat pelkkä C-more Sport tai pelkkä Liigapassi. Riippuu siis paketista.
Kiitos kaikille jotka jaksaa postaa tänne linkkejä eri julkaisuihin aiheeseen liittyen! Säästyy itseltä etsimisen vaiva.
Laitetaanpa nyt tämä tieto tähänkin ketjuun eli joukkue saapuu Tapparan kotisivujen mukaan Tavara-Asemalle ottelun jälkeen (tuloksesta huolimatta):
Ruotsin SVT2 näyttää huomenna pelin, eli siellä näkyy ilmaiskanavalla…
Jep, en tiedä mikä megasuperturbotimantti-paketti mulla mahtaa olla, mutta kyllä mää aiemmat CHL-pelit sillä olen nähnyt, joten oletan että eivät nyt finaalia multa pimitä.
Jos ei näy, niin sitten tulee vähän sanomista.
Peli tulee Cmore Sport 1 kanavalta, käy kokeileen näkyykö kanava. Jos näkyy, niin peli näkyy. Sportti paketilla pyytää päivittämään Totaliin, eli taidan katsoa CHL Youtube kanavalta.
Juu, testasin, ja näkyyhän tuo. Sieltä tuleekin parhaillaan kutkuttava Keupa-FPS -matsi!
Kaikkia pelaajien ja valmentajien haastatteluja kun kuuntelee, niin huomaa että nyt on tosi kyseessä. Tappara vetää huomenna sellaisen statementin pöytään, että kenellekään ei jää epäselväksi kuka määrää koko Euroopassa tänä vuonna.
Myös faneissa huomaa suuren innostuksen, nyt ollaan jonkin ison äärellä.