CHL: Tappara - Djurgården 16.10.2018 (Ti) klo 19.00

Juu eiköhän nyt luulis kaikkien olevan tyytyväisiä kun saatiin ne erittäin tärkeät maapisteetkin plakkariin. Ei paljoo näyttäny täällä olevan luottoa Tapparan kansainvälisen tason huippulupauksiin. Mutta hyvin kyllä suorituivat. Pakistosta nostettava Utunen esiin, on kyllä hyvä poika pelaamaan jääkiekkoa. Heittämällä pitää olla top-kutosessa.

12 tykkäystä

Paras näkemäni peli Tapparalta Hakametsässä tällä kaudella. Olisitte vaan tulleet halliin ihmettelemään voittavaa joukkuetta :grinning:

12 tykkäystä

Kyllä jokainen junnu pelasi paremman pelin kuin Levtchi. Levtchillä perus pelaamisessa on vielä paljon puutteita.

Koitettiinko tätä kompensoida hallin lämpötilalla?
Ei nyt varsinaisesti kylmä ollut, mutta ei hikikään tullut vaikka takki oli napitettu kiinni ylänappia myöden.

2 tykkäystä

Katteltiin eri peliä vissiin.

12 tykkäystä

Vahva sama. Ei mitään pois junnuilta, mutta olihan Levtchikin tänään hyvä. Alkaa näyttää vähän niitä pelurin elkeitä ja käsiä, mitkä löytyy. Nätti rystylätty Luodon maaliin.

3 tykkäystä

Vähän samat fiilikset oli, että harvoin on hallissa ollut noin kylmä :smiley: Takki päällä koko pelin :smiley:

1 tykkäys

Määki olin eri peliä kyä sitte kattomassa. Levtchi omaan silmään tosi hyvä. Ei silti, ei junnutka huonoja ollu. Ja Heljanko poimi kans kuteja hyvin kiinni tänään. Peli menee parempaan päin koko ajan!

Ittelle jäi hämmentyny olo pelistä ainoostaan hallille tullessa autolla, kun tikkarimies yritti ohjailla selkä muhun päin mua parkkiin. En aivan satavarma ollu kelle se tikkarimies niitä ohjeitaan jako, mutta mulle sitte kuitenki, kun tikkarimiehen kaveri tilanteessa hänen tukenaan mua katto pahalla silmällä kun meinasinki mennä eri ruutuun. Olis vissiin pitäny peruuttaa… Nooo mutta asian vierestä avautumista. Itte peli oli ihan jees. Voihan tikkarimiehet…

Oli viihdyttävä ja hyvä peli. Kiitos seurasta @TTman.

Jos jotain voisi vähän manailla niin toisessa erässä oli melkoinen CHL:n Japa viheltämässä kuten TTman hallilla toisen tuomarin risti :smiley:

1 tykkäys