Mites toi ny toimikaan, mitä pitää tehdä et saa toimiin, voisko joku tietävä kertoo…
Itse ainakin hyväksi havainnut, kun latasin Opera selaimen otin selaimessa Vpn käyttöön suoraa selaimen sisällä ja ilmainen
Mutta käytännössä siis toimii muillakin vpn sovelluksilla, niitä lienee pilvin pimein mutta itse todennut tuon helpoimmaksi
Ootko varma, että sisältää urheilun? Ainakin aikaisemmin nuo ilmaiset kuukaudet ovat olleet sitä pakettia, jossa urheilua ei ole.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Maaestojen kierto VPN-yhteyden avulla
Eka yhdistät vpn:n johonkin, vaikka etelä-amerikkaan, sitten avaat chl sivut ja sieltä valitset Tapparan pelin. Siellä on livestream ja pelin pitäisi näkyä
Joo, Total-paketti.
C More toimii hyvin mutta aivan liikaa tavaraa ruudun täytteenä mun makuun.
CHL lähetykset vaihtaa osoitetta ens kaudella. Ihan hyvä ettei tarvitse pelätä että olisi Saukkonen tai Mertaranta äänessä.
Viesti siirrettiin ketjuun: Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu
Finaali pelataankin 18.2 eikä 17.2 kuten virheellisesti tuohon Zug-Tappara ketjuun kirjoitin unihiekat silmissä. Joten jos tänään ottaa cmoren, niin finaali ei näykkään tuolla kuukauden tilauksella. Hyvä että täällä on tarkkoja kirjoittajia paikalla
Ei näköjään ainakaan toistaiseksi ole tv-ohjelmistossa tuota finaalia ilmaiskanavilta, eikös tuo ainakin jonain vuosina ole näytetty, lauantaille Subilta näytetään Valioliigaa tuon finaalin aikana. Harmi oisi toivonut varsinkin suomalaisjoukkueen pelatessa tuo olisi ilmaiseksi näytetty, ehkä Cmore ei sitten enää tuota halua tarjota kun kerran heiltä Viaplaylle siirtyy ensi kaudeksi
Ei näy vapailta kanavilta, tänään tarkastin kysymällä Maikkarilta.
Tää on kyllä ihan perseestä, finaali pitäs näyttää ilmaiskanavalta.
Milloin viimeksi olet katsonut Liigan ratkaisevan finaalipelin ilmaiskanavalta? Olisihan se persiinnäyttöä asiakkaille, jotka kalkkiviivoilla toteaisivat hankkineensa suoratoistopalvelun turhaan.
Vuosi sitten CHL-finaali tuli Subilta:
Just näin. Jos maksan ”paketista” että näen pelin, niin miks ihmeessä muiden pitäs nähdä ilmaseksi. Ok, olishan toi esim Tapparalle hyvää mainosta.
Finaali näkyy suorana ainakin C More Max 2 kanavalta, joka näkyy Telian kaapelikortin omaaville. Eli ei tarvitse mitään C Moren pakettia, ainoastaan Telian kaapelikortin.
No näkyyhän liigapelejäkin jatkuvasti ilmaiskanavalla ni vois tääki näkyä ja silti jotkut ostaa niitä vielä
Minulla on D+ ilman CHL, kiinnostaisi voiko tuon yksittäisen finaalimatsin ostaa nähtäväksi?
Lisää varmaan Tavara-aseman, Champ’sin ja vastaavien täyttöastetta lauantaina tämä.