CHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Tuo ilmainen kuukaus taitaa kattaa vaan sarja ja leffa puolen. Sporttiin tarttee käyttää rahaa?
Edit juu
Cmore = Kestotilaus, ei sitovuutta. Voit perua tilauksen netissä milloin vain. Maksuton 1. kuukausi uusille asiakkaille.
Cmore total= Kestotilaus, ei sitovuutta. Voit perua tilauksen netissä milloin vain. Ei kokeilukuukautta

2 tykkäystä

Testattu ja toimii myös käytännössä ainakin Androidilla.

2 tykkäystä

Kyllä Veikkaus-TV:n 2/3 kuvasta näkee ihan riittävästi tähän vuodenaikaan nähden. Lisäksi ei muistaakseni ole häiritsevää selostusta millään kielellä. Liigapelitikin haluaisin katsoa Neloselta ilman selostuksia ja kommentaattoreita, pelkät halliäänet riittäisi.

Nyt vasta tajusin, että CMore näkyy ilmaiseksi ja sieltähän tulee ensiksi formulat kunnon vanhanliiton radalta ja sen jälkeen näkyy Tapparan peli.

Loistava homma.

10 tykkäystä

Siis hetkinen, missä näkyy? DNA tv?

No mulla antennitalous ja elisaviihde. Siellä on koko viikonlopun näkynyt Viasat ja cmore.

En tiedä on vain antennitalouksien juttu vai ei. Käsittääkseni ei ole. Eikä ole myöskään Elisa viihteen oma juttu.

E: Taitaa olla sittenkin Elisa Viihteellä osuutta tähän.

Näin taitaa olla: “TTV:n”/Elisan kaapeliverkossa CMore-kanavat sanovat “ei pääsyä”. DNA-appsilla formulat voisivat näkyä, Tapparan kanssa joku muu keino.

CHL YouTuben selostaja on otettu suoraan EA Sports NHL95 pelistä. Centers in front - a great save by Hrachovina!

4 tykkäystä

Sanokaas mitä muutan tälle päivälle kun edellistä peliä yritin katsoa CHL youtubesta niin ei onnistunut. Chrome + holasta Hollanti niin sivu kyllä aukesi mutta ei lähtenyt pyörimään. Se rinkula siinä vaan pyöri loputtomiin.

Asentele vaan suosiolla Opera ohjeiden mukaan niin johan alkaa toimia.:slight_smile:

2 tykkäystä

Hola on suoraansanoen ihan perseestä ja tietoturvavinkkelistä hyvin kyseenalainen. Opera koneeseen.

Eipä näy CMore Elisa Viihde/kaapeli ainakaan meillä, Viasat kylläkin.

Onneksi on tuo Opera ja VPN niin pystyy sitä kautta pelejä katseleen. Kiitos vaan tämän palstan neuvoille, muuten en olis ikinä tuota tajunnut :grin:

1 tykkäys

Canal Digitalin sateliittitv sama tilanne. Joku hemmetin Viasat näkyisi for free taisiis sen urheilukanavat, muut Viasatit ei näy lainkaan. Operalla onneksi pelittää mainiosti.

Taitaa olla sitten Elisa Viihde/antenni missä näkyy CMore ja Viasatin kanavat ilmaiseksi tämän viikonlopun ja mulle kelpaa se. :slight_smile:

2 tykkäystä

Jos toi cmoremax näkyy niin valitaanko vaan se kanava ja ruvetaan katselemaan? Vai pitääks tehdä jotain operaatioita? Mulla elisaviihde ja antenni, mutta eipä aukee toi kanava - pyytää tilausta. :confused: Lappeenrannassa siis ollaan.

Mulla näkyy eikä tarvinnut tehdä mitään. Kanavapaikalla 92.
No nyt mä en sitten uskalla enää vaihtaa kanavaa ennen Tapparan peliä. :grinning:

5 tykkäystä

No niin, Hola siivottu pois ja Oopperaa koitetaan illalla. Olipa nopia asennus.

2 tykkäystä

Dnan asiakkaana tulee Tapparan peli ja formulat ja viasatilta jalispaa,khl ja muuta,kerrankin…

1 tykkäys

…eli kanavat vkonlopun ilmaiseksi.

1 tykkäys