CHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Hakametsän suunnallako asut, jos en väärin ole ymmärtänyt? Aikalisässä näkyy varmasti ja varmaan Jäähovissakin.

Edit. Ei kun ai niin, tää ei tuu CMorelta, se muuttaa asiaa. Enpä tiedä näkyykö missään.

Juu tässä nurkilla ollaan. Puhelimella pitäis vaklata muttei jaksa kierrellä nuota vpn hommia

Tähän vielä päivitystä. Katselen Formuloiden aika-ajoja samalla setupilla, ei tässäkään laatu timanttia ole. Ilmeisesti Cmoren striimeissä vaan bitrate on aika matala, formuloissa kamerat ja piuhat on kuitenkin maailmanluokkaa.

Ovatko nuo CHL:n ottelutallenteet jossain katsottavissa? Highlightsit näyttäisi löytyvän, mutta entä koko matsit?

En oo koskaan ainakaan löytänyt. Tuskin on yleisessä jakelussa missään.

Näin vähän ajattelinkin. Olisi vain pitänyt eilen nauhoittaa tuo Zürich-Frölunda-matsi.

Asensin Android -puhelimelle CHL -sovelluksen. Siitä löytyy Youtube -streamit, uutiset, tilastot ja tulokset aika näppärästi.

4 tykkäystä

Katsoin kanssa formulaa ja kuvanlaatu jätti toivomisen varaa. Muistelen kuitenkin, että kuvanlaatu on ollut parempaa joskus. Joskus eli aiemmin kun olen katsonut formulaa ja viime keväänä MM-kisoissa. Nyt katselin Storhamarin hallista lähetystä Youtuben kautta. Ilman, että välissä on VPN:ää tms. Ei se kuvanlaatu sitäkään kautta hehkutuksen arvoista ole.

Youtube on näistä jollain tapaa skarpimpi, mutta samalla kuvassa on eräänlainen, videopeleistä tuttu “dithering”-efekti, joka osuu silmään.

NHL on pilannut tämän homman minulta. Sieltä tulee sellaista matskua kuin kuuluukin kun eletään vuotta 2018.

CMoren CHL-kokemusta ei tällaisenaan voi suositella. Otin ilmaisen kuukauden ja siihen nähden olen tyytyväinen. Jos olisin maksanut tästä jotain rahaa, olisin jo kirjoittanut kirjeen yleisönosastolle.

1 tykkäys

Itse maksoin ja olen ollut ihan tyytyväinen, kun ei pätki. Toisaalta olen nelisilmä ja en ole koskaan ymmärtänyt hifistelyn päälle. Onhan minulla edelleenkin olohuoneessa putkitelkkari, jonka avaan vain urheilun takia.

2 tykkäystä

Pystyykös CHL-pelejä katsomaan sieltä CHL-youtube kanavalta kännykällä?

Kattelin ite ainakin sunnuntain peliä.

1 tykkäys

Kännyynkin tarvii ilmeisesti vpn? Mikä olisi hyvä?

Itse käytän dns palvelua niin voi katsella appletv:llä suoraan YT striimiä:

Ny meni vähä ohi noi lyhenteet :sweat_smile:. Android kännyllä katselisin.

Itellä käytössä Turbo VPN… Löytyy sovelluskaupasta. Toiminut vallan hyvin ja näppärä käyttää. Kokemusta muista vastaavista ei ole.

1 tykkäys

Ennekin täällä ollut, mutta tää on hyvä: https://www.championshockeyleague.com/ klikkaus live pelin kohdalta, oikealla hiiren näppäimellä aukeavan youtuben-ruudun päältä kopioit linkin ja tiputat https://www.unblockyoutube.co/ .

3 tykkäystä

Eilisen pelin katsoin ilman selostusta Veikkaustv:stä. Kuvan laatu välillä hyvä, välillä heikko.

Pikkuvinkki. Mää päätin ton edellisen kuukauden ilmasen jakson. Nyt tein toisella käyttäjällä uuden tilauksen. Käytin samoja op:n kirjautumistietoja ja maksukorttia ja taas sain ilmasen kuukauden. Hyvä juttu.

2 tykkäystä

Mistä näkee pelin ilmaiseksi netistä? Miten tuon youtuben kautta näkee?

Tuo ketju auttaa.