Christian Heljanko

Tää rauhallisuus Heljangon tarvisi löytää jokaiseen peliin ja ettei hyntyilis liikaa…

1 tykkäys

Kuten olen aikaisemmin sanonut, niin ongelmat Crisulle aiheutuvat pitkälti muiden tuottamana.

6 tykkäystä
29 tykkäystä
20 tykkäystä

Nyt muuten iso :+1: @Desperado :n postaamalle Heljangon haastattelulle ja Maikkarille. Suosittelen kuuntelemaan.

14 tykkäystä

Selkeesti oli lukenut forumilta että paljon odotetaan eli nollapeli oli jo tulossa ja yritti tyhjiin maalia. Kun meille täällä ei mikään riitä…

Hyvä peli, pari pomppua mutta musta tarttui. Nyt kelpaa olla luukulla pari peliä ja kattoo miten muut vastaa

3 tykkäystä

Se on vaan hyvä kun saa pikkuisenkin huilia. Ja olihan tuo Jyppi-peli taas tietynlainen nollaus. Kyllä sitä aina tuommoisessa tilanteessa ottaa itseään pikkuisen niskasta kiinni. Samaten Svobodan tulo rinkiin on signaali siitä, että nyt ei hötkyily kannata, jos aikoo kahden pelaavan maalivahdin joukossa pysyä.

Mutta katsotaan nyt jatkokin. Ei tämä Heljangon kauden ensimmäinen nollapeli ollut. Se tasaisuus. Alkaako vakiintua. Toivottavasti nyt jättää turhan hermoilun ja ylipelaamisen. Jäätävää peliä vaan. Tietää että muitakin on rysän eteen tarjolla. Ei Tappara häneen kaadu. Uskon että tavallaan jopa helpottava tunne.

2 tykkäystä

Nyt kun ei peluuteta Chrisua puhki niin meillä on kaks voittavaa molaria, jotka kummatkin voi pistää maalille. Tai ainakin tätä mieltä minä oon.
Tietysti katotaan minkälainen jätkä tää Miroslav on.
Mutta oli kyllä vakuuttava peli! Hienoa nähdä kuinka kasetti pysyy kasassa vähän vaikeemman jakson jälkeen.
Suunta ylöspäin, eiköhän me tänä keväänäkin saada nauttia loistavasta maalivahtipelistä!

4 tykkäystä

Selkeästi Tapolalta kulkenut viesti eteenpäin.

Näin kun pelataan, niin voitetaan enemmän ku hävitään.

3 tykkäystä

Tappara hävisi 1-4 ja Heljangon ketju silti hiljainen. Mikä on?

Joukkue edessä ei antanut Heljangolle mahdollisuutta voittoon.

5 tykkäystä

Vaihtoon, En tajua lätkästä mitään,mutta joukkue on vitun löysä kun äijä tuuraa “maalivahtia”

6 tykkäystä

GAA nyt 2,57 ja svs 90,21. Tulkaas nyt TeamHeljanko kertomaan, että onko tämä hyvä? Voin kertoa että ei se sarjassa toisena olevan joukkueen maalivahdille ole sitä mitä pitäisi olla.

E: Esim 16-17 & 17-18 Hrachovinan GAA oli 2,05 + svs 92,4 ja 2,01 + svs 92,4.

16 tykkäystä

En nyt lähtis teilaamaan itse Heljankoa. Eihän se väkisin tuonne maaliin mene illasta toiseen. Kyllä syyttävä sormi osoittaa enemmänkin peluutuksesta vastaaviin. Aikalailla on nyt myös ajettu nuori veskari umpikujaan tällä itsepintaisella peluuttamisella kun pitäs tehä hommia pelien ulkopuolella ja saada sieltä kautta itseluottamus ja tekeminen kuntoon.

11 tykkäystä

Luettele ihmeessä se TeamHeljanko? Niin tietää voiko tähän kommentoida.

3 tykkäystä

Se on yleinen nimitys niille jotka vankasti seisovat Heljankon takana.

4 tykkäystä

Miltähän Nikestä tuntuu ku pelaat itse hyvin ja toinen veska ei niin silti ei löydy luottoa? Laittais edes Svobodan koittaan kuinka menee.

10 tykkäystä

Taidan liittyä tuohon porukkaan jos et minua siihen ollut vielä liittänyt.

3 tykkäystä

En muista edes kaikkien nimimerkkejä yms. Mutta kovasti tuntuu luottoa joiltakin löytyvän.

No nyt on ainakin yksi nimi tallessa.

1 tykkäys