Kyllä Barkov ihan varmasti ainakin puheiden ja haaveiden tasolla on keskusteluissa mukana. Ja jos Kekäläinen saa haalittua myös Barkovin Columbukseen niin yhdistelmä Barkov-Laine on sen verran kova tulosyksikkö että sillä kyllä saa kiinnitettyä myös muiden pelaajien kiinnostuksen Columbusta kohtaan.
Blue Jacketsin ylivoima on surkeaa. Toiseksi huonoimman ylivoimajoukkueen pp% on 5! Edes 4-3 ylivoima ei tuota tulosta. Kuulopuheiden mukaan Tortorella on laittanut Patrik Laineen katsomaan ylivoimavideoita ja kysynyt miten ylivoimaa pitäisi Paten mielestä pelata ja kenen kanssa hän haluaisi pelata ylivoimaa. Tässä onkin Paten ensimmäinen homma laittaa ylivoima kuntoon.
“Pistä sinne 4 ukkoo lisäks askiin, mielellään luistimet jalasssa. Kato, että ne suurin piirtein pääsee kaikki siniviivan paremmalle puolelle menemättä paitsioon, käske järjestään kiekko mulle ja nosta kätes jo valmiiks pystyyn.” Pate ei turhia näissä hommissa hinkkaa, kun ei oo tuntipalkalla töissä. Kiekko uuniin ja vaihdon kautta urheilujuomaa ja seuraavaan vaihtoon jäälle.
Mut aidosti, tästä tulee hyvin mielenkiintoista seurattavaa miten Columbusin YV muuttuu, kun sinne saapuu todellinen pelote.
Josko se olis to-pe välinen yö ku Laine ehkä pääsisi näytille, tosin pikkuisen on ristiriitaiset tunnelmat kenen siinä maalata pitäisi kun vastassa on Florida, ehkä se on molempiparempi hatullisen verran
Tuskin pääsee, koska uutisia ei ole kuulunut viisumin suhteen. Laine on siis ainakin julkisen tiedon mukaan edelleen Kanadassa odottelemassa lentolupaa.
Rajanylityksen jälkeen on vielä edessä koronatestit ja 48 tunnin karanteeni.
Ilta-Sanomissa referoidaan The Athleticia, jonka mukaan työviisumi pitäisi tulla loppuviikosta tai ensi viikon alussa.
Mä tuosta oletin että olis jo columbuksessa, mikäli on niin karanteenikin on lusittu ja viisumia odottelisi.
Pääseekö Laine jenkkeihin, mikäli viisumia ei ole? Töitä kun on menossa tekemään. Mä ajattelisin että todennäköisin avauspeli on tiistai-keskiviikko välisenä yönä pelattava Columbus Blue Jackets - Dallas Stars
Käyhän Kanadaiset NHL joukkueet yleensä vaikka kuinka monta kertaa USAn puolella. Joten kai se Laine sinne voi mennä muttei pelata ilman lupia?
Voin olla tässä väärässä, mutta voiko olla että ulkomailla (=Kanadassa) asuvan pitää uusia jenkkeihin työviisumi vuosittain ja normaalisti tuo uusitaan ennen kauden alkua? Nyt ollut tiedossa Kanada-divisioona, joten viisumia ei ole tarvinnut/voinut hakea ennen siirtoa?
Luottaisin enemmän The Athleticiin:
The Blue Jackets are well into the process of getting newly acquired Patrik Laine’s work visa updated so he can join the team later this week or early next.
Tämä siis eilisen artikkelissa. Käytännössä varmaan pelaa vasta ensi viikolla siis.
Mä jotenkin ymmärrän tuosta että se voisi liittyä porukkaan myöhemmin tällä viikolla tai ensi viikolla.
Sitä en tiedä mutta ajattelisin että ehkä jenkeissäkin hoidetaan noita virka-asioita ma-pe.
Ja pyyhkeitä heittelen Columbuksen suuntaan siitä syystä että fanishopissa ei oo vieläkään Laineen tavaraa, sunnuntaina olin vielä niin kiimoissani että olisin tilannut kaikenlaista, äsken katoin että hupparin voisin tilata. Ens viikolla en varmaan edes muista käydä.
Ehkä on olemassa joku juttu miksi ei voi vielä myydä, tai sitten ei ole vain pikkurahan puutetta.
Paperihommat huhujen mukaan saattavat tulla tänään kuntoon. Eli lauantain vastaisen yön peli tullee liian aikaisin, mutta su-ma -yön peli Chicagossa voisi olla hyvinkin jo mahdollinen debyyttipeli Patelle.
Saakohan sieltä Columbuksen fanikaupasta tilata sellaisen kanuunan kuin niillä hallissa on? Katselisin NHL-pelejä täällä kerrostalokämpässäni öisin, ja jysäyttäisin kanuunalla aina kun Pate osuu maaliin.
En tiiä mutta olis aika päheä kyllä luultavasti jollain fanilla sellainen on
mua pikkuisen häiritsee Columbuksen maalilaulu, siinä alkaa AC/DC pauhamaan hienosti ja sitte ku pitäis oikein rokin alkaa niin on niinku pet shop boys astelisi estradille. Vähä lässähtää siinä kohdin.
Yksi ennustus tällä hetkellä on tiistaina Dallas -peli, mutta tämäkään ei mikään varma tieto:
https://twitter.com/Aportzline/status/1354813344385880074?s=20
Juuri aloin seuraamaan samaa kaveria. Tässä vielä todennäköinen yv-koostumus: