COVID-19: Tiedotustilaisuuksien liveseuranta

Olet oikeassa. Valitettavasti.

Kalvosta, jonka otsikon viimeinen sana on konditionaali.

Koska AVI.

1 tykkäys

Ja ihan hyvä näin. Luotan Pirkanmaan nyrkkiin ja AVIn 100 kertaa enemmän kuin hallituksen työryhmään isolla kirkolla.

Tietävät paikallisen tilanteen ja päättävät sen mukaan.

3 tykkäystä

Eli vielä pitää avin hyväksyä nuo, mutta lähellä ollaan halliin pääsyä?:muscle:

Kenellä tässä maassa on valta?

Näin Taneli Puumalainen sanoi tuosta ajankohdasta. Eli ensi viikolla teoriassa mahdollisuus päästä halliin, jos Pirkanmaan avi on ripeä.

Naisilla?

Itse en taida tehdä mitään suunnitelmia ennen kesää. Eipähän tarvitse kiukutella kun paikat on kiinni.

Eikö mikään muu haittaa? Mitenkään yleisellä tasolla? Kenellä direktiovalta missäkin asiassa, kenellä hartiat antaa vain suosituksia etc.? Vain halliin pääsykö tässä haittaa ja yhteiskunnallisesti kiinnostaa? :flushed:

Mä luottaisin siihen, että nyt pitäisi päästä uudestaan tutustumaan tuohon kusiseen halliin.

Minä menen ensi viikolla Nääshalliin lyömään 3 gramman palloa.

1 tykkäys

Ainoa asia josta hallitus voi päättää on ravintoloiden aukioloajat. Muuten kaikki päätökset tehdään paikallisesti.

Kahden viikon rytmillä ovat menneet ja viime viikolla Sand (ylilääk.) juuri sanoi että 4.2 on hyvä ajankohta - nähtään taittuuko trendi, kun siitä on ollut nyt orastavia viitteitä.

Joo ei taida aluehallintovirastoa kiinnostaa Tapparan tiistainen CHL-välierä, vaikka työryhmä suosittelee avaamaan juuri siitä päivästä lähtien.

Aamulehdestä saanee heti aamulla lukea, että koska paikallinen AVImme miettii rajoituksia.

Huomenna perjantaina ja sitten maanantaina 31.1. olisi tilaisuus kokoontua, jos tahtoa olisi.

Vahva epäilys, että todetaan vain tilannetta tarkasteltavan nykyisten rajoitusten päättyessä 4.2.

2 tykkäystä

Ja paikallinen koronanyrkki oli tiistaina suht. penseä rajoitusten poistamisen suhteen niin veikkaan, että ensi tiistaina koronanyrkki kertoo kantansa ja AVI miettii asioita torstaina ja päätökset voimaan seuraavan viikon maanantaina.

2 tykkäystä

Kyllä niitä kiinnostaa. Niistä on yli puolet Tapparan kannattajia.

3 tykkäystä

Ei mene noin… Nykyiset rajoitukset ovat voimassa 4.2. Elleivät päätä ens viikkola mitään niin rajoitukset loppuvat 5.2